Isa28
Glad i forumet
Åå! Jeg skal ta en ny digital på onsdag eller litt nærmere helga! Satser på at 2-3 lyser mot meg ogsåMin fra fredag ☺litt uklar tekst,står 2-3 uker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå! Jeg skal ta en ny digital på onsdag eller litt nærmere helga! Satser på at 2-3 lyser mot meg ogsåMin fra fredag ☺litt uklar tekst,står 2-3 uker
Har også en digital jeg sparer, er 4+5 i dag. Vet du når du hadde EL siden vi er like langt? Jeg fikk positiv EL test 4.10,5.10 og om morgenen 6.10, så negativ på kvelden den 6.10. Hadde smerter på ettermiddag så tror EL var da.
Endelig ble strekene like sterke Vis vedlegget 204332
Litt usikker men rundt 16 tror jegHvor mange dpo?
Har også en digital jeg sparer, er 4+5 i dag. Vet du når du hadde EL siden vi er like langt? Jeg fikk positiv EL test 4.10,5.10 og om morgenen 6.10, så negativ på kvelden den 6.10. Hadde smerter på ettermiddag så tror EL var da.
Okei, mulig jeg også har termin 1 juli og ikke 2 juli. Benyttet terminkalkulatoren her på BV. Men får vel uansett termin på UL, bare artig å ha nedtellingJa, hadde EL 6. okt ut i fra tester, temp og kropp
Godt å se at det er flere med positiv test så tidlig, fikk positiv selv på dpo 7Hehe jeg måtte ta mange testet positivt siden 8 dpo tok digital i går kveld 10 dpo
Takk og i lige måde de testene er jo lh tester da for la ut feil men var en ørsvak strek som fikk meg til å stusse hehe fikk positiv digital 10 dpo er nå 15 dpo og ikm i morgen. Krysser fingrene for at det går braGodt å se at det er flere med positiv test så tidlig, fikk positiv selv på dpo 7
Gratulerer
Takk og i lige måde de testene er jo lh tester da for la ut feil men var en ørsvak strek som fikk meg til å stusse hehe fikk positiv digital 10 dpo er nå 15 dpo og ikm i morgen. Krysser fingrene for at det går bra
Godt å se at det ikke bare jeg som tester enda
Å, streken er der enda <3 Og er mye sterkere enn før helga
Weebare måtte resultatet passer fint med at jeg er 4+4 I dag
Åå så gøy gratulererTatt i går Mandag og i dag. Blir å ta en digital i morgen