Graviditetstester

Min fra fredag ☺
2ce1ea72dc4e874489868f36e1f70d01
litt uklar tekst,står 2-3 uker
Åå! :D Jeg skal ta en ny digital på onsdag eller litt nærmere helga! Satser på at 2-3 lyser mot meg også :D
 
Har også en digital jeg sparer, er 4+5 i dag. Vet du når du hadde EL siden vi er like langt?:D:D Jeg fikk positiv EL test 4.10,5.10 og om morgenen 6.10, så negativ på kvelden den 6.10. Hadde smerter på ettermiddag så tror EL var da.

Ja, hadde EL 6. okt ut i fra tester, temp og kropp :)
 
Ja, hadde EL 6. okt ut i fra tester, temp og kropp :)
Okei, mulig jeg også har termin 1 juli og ikke 2 juli. Benyttet terminkalkulatoren her på BV. Men får vel uansett termin på UL, bare artig å ha nedtelling:D
 
Godt å se at det er flere med positiv test så tidlig, fikk positiv selv på dpo 7:happy:
Gratulerer:)
Takk og i lige måde :) de testene er jo lh tester da for la ut feil:p men var en ørsvak strek som fikk meg til å stusse hehe :) fikk positiv digital 10 dpo :) er nå 15 dpo og ikm i morgen. Krysser fingrene for at det går bra :)
 
Takk og i lige måde :) de testene er jo lh tester da for la ut feil:p men var en ørsvak strek som fikk meg til å stusse hehe :) fikk positiv digital 10 dpo :) er nå 15 dpo og ikm i morgen. Krysser fingrene for at det går bra :)
IMG_1792.JPG
Fikk den øverste dpo 7 å den nederste dpo 8, men stusset litt når så mange andre har fått positiv test mye senere :p
Mulig eggløsningen min var tidligere en el testene tilsier men glad for positiv test er jeg uansett, ja håper det går bra for oss begge:happy:
 
Liker stigningen :) jeg ikm i morgen og tester nok til streken er like tydelig som kontrollstreken. I love it :) <3
5d908f5a8fc8d14772c43e148bc066ac
 
Back
Topp