Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 206106
Her var det ingen tvil, 2 sterke streker med en gang Første barnet på oss, ventes 11 juli. Veldig gøy og litt skummelt
Gratulerer! Ikke noen tvil der nei
Jøss! Disse var sterke Heldig!Vis vedlegget 206106
Her var det ingen tvil, 2 sterke streker med en gang Første barnet på oss, ventes 11 juli. Veldig gøy og litt skummelt
Hvor langt var du på vei når du fikk 3+?Nå kan jeg slutte med testinga
Vis vedlegget 205542
Jøss! Disse var sterke Heldig!
Hehe, samme her 2-3 i går. Kommer trolig til å kjøpe en tilKlarte ikke vente lenge nok.. Hehe. Ble en digital i morges. 2-3 viste den. Var vel egentlig som forventet. Tullete av meg å ta den i dag, burde jo venta til jeg er bikka 5+ noen dager. Mulig jeg må kjøpe en siste test bare for å se 3+ også
Mener og huske at jeg tok den når jeg var 5+2 eller 5+3Hvor langt var du på vei når du fikk 3+?
Har hørt her inne at dette er svært dårlige tester... aldri prøvd dem selv.Vis vedlegget 206251 Er det noen som har kjennskap til RFSU billigtest med 8 strimler? Testet siden torsdag og det ser ut til at jeg har nådd en grense for hvor sterk streken kan bli? Blir streken deres sterkere enn min på bilde?
Hvor langt er du påvei da?Nå ble jeg litt bekymret. Tok test idag og den skulle vært 3+ siden den ble 2-3 forrige mandag, men den ble 2-3 nå og