Graviditetstester

Ja nå prøver vi på nr 4 for 3 gang for å si det sånn:) håper vi kommer oss i mål denne gang :) dette er Clear blue Fertility Monitor,en veldig grei liten sak som holder oversikt over eggløsning og kan ta graviditetstest på den :)

Så lærte jeg noe i dag også :happy:
Krysser det jeg har for at den sitter denne gangen!
 
Jeg melder meg inn litt tidlig etter svake streker på testene. Det er foreløpig noen dager til IKM så venter å ser. Første gang vi prøver og følte den satt med engang (hatt samme følelse ved tidligere svangerskap) og har hatt humørsvingninger og smerter i bekkenet. Så satser på at jeg skal få lov å henge her med dere:) Vanskelig å gå rundt å tenke på dette konstant, hadde håpet jeg fant det ut litt senere så det ikke ble så lenge på vente:)

Men nå håper jeg at jeg får henge her med dere julijenter. :)
 
Jeg melder meg inn litt tidlig etter svake streker på testene. Det er foreløpig noen dager til IKM så venter å ser. Første gang vi prøver og følte den satt med engang (hatt samme følelse ved tidligere svangerskap) og har hatt humørsvingninger og smerter i bekkenet. Så satser på at jeg skal få lov å henge her med dere:) Vanskelig å gå rundt å tenke på dette konstant, hadde håpet jeg fant det ut litt senere så det ikke ble så lenge på vente:)

Men nå håper jeg at jeg får henge her med dere julijenter. :)

Så spennende! Håper at streken bare blir tydligere og tydligere :happy:
 
Er vel ganske sikker nå på at jeg er gravid <3 Venter (IKKE) mensen i morgen, første positive test kom i går, nr to i dag tidlig (begge billigstrimler) og nå ble også denne positiv på "ettermiddag/kveldsurin" :) Håper jeg følger med helt til sommeren :) (litt skummelt å si det "høyt" selv om dere ikke kjenner meg ^^ )
ImageUploadedByBV Forum1478623674.747169.jpg
 
Vi var jo det. Men en del av meg utsetter... Også gikk jeg glipp av morgen urin... Men vet ikke om det er sååå viktig?
Æsj, må nok teste i dag alikevel:happy:

Æsj igjen... Testet nå, og det stod fortsatt 1-2... Skal prøve ikke grave meg ned over det. Og se om jeg klarer vente til fredag for ny test :rolleyes:
 
Æsj igjen... Testet nå, og det stod fortsatt 1-2... Skal prøve ikke grave meg ned over det. Og se om jeg klarer vente til fredag for ny test :rolleyes:
Ikke morgenurin? Ikke grav deg ned av den grunn frk :) Jeg følger med og heier deg frem til helga :D
 
Jeg tør ikke å teste igjen enda. Redd for at det fortsatt er svakt. Vil ha en sterk snart så jeg vet. Har masse tegn da. Men litt brunlig utflod (to much information) så er litt redd den ikke blir sittende.
 
Jeg tør ikke å teste igjen enda. Redd for at det fortsatt er svakt. Vil ha en sterk snart så jeg vet. Har masse tegn da. Men litt brunlig utflod (to much information) så er litt redd den ikke blir sittende.
Her inne er ingenting to Much info :D
 
Ellers gratulerer så mye til dere nye som har kommet hit til juli ❤ Håper dere finner dere til rette, og at spirene fortsetter å spire!
 
Jeg ser at flere får 2-3 på ukeindikator ganske tidlig. Jeg er 5+3 og fikk 2-3 i dag. 1-2 for en uke siden. Håper min 3+ kommer snart... kanskje jeg bare produserer hgc litt seint...
 
Måtte sjekke nå, og fikk 2-3 på 4+4 sist gang. Er 4+3 i dag så prøver ikke stresse med at jeg fortsatt får 1-2. Hcg stigning er jo ikke helt lik hos alle.
 
I følge terminkalkulator skal jeg være 5+2 men når jeg tok en digital test nå viste den 1-2. Blir litt redd jeg, men nå har heller ikke de andre vært super sterke. Vet ikke nøyaktig hvor lang syklus jeg har heller men ca 30.
 
Back
Topp