Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarer ikke slutte å ta tester jeg Ebay er gull, fikk 30 tester tre dager etter CB digital ropte gravid så jeg tester jeg på gøy, elsker å se de er positive..
Det er rart hvor gøy man syns det er. Denne gangen har jeg foreløpig "bare" testet tre ganger. Alle var tester jeg hadde igjen fra forrige gang
En av mine tester testet positiv første gang torsdag og jammen var den ikke blitt sterkere i dag Vis vedlegget 207021
Quota feilHaha ja sist så tok jeg en og var i sjokk, denne gangen nyyter jeg synet av de to strekene. Mest fordi det ikke blir noe tul her og det beroliger meg (falsk beroligende sikkert men) har fortsatt noen igjen (gitt bort til venninner)
Et fantastisk syn spør du megEn av mine tester testet positiv første gang torsdag og jammen var den ikke blitt sterkere i dag Vis vedlegget 207021
Et fantastisk syn spør du meg
Grattulerer så myeEtter 1,5 år med prøving fikk vi endelig positiv test. Skal etter planen i gang med ivf til våren, men håper vi nå slipper dette
Vis vedlegget 207034
Så fantastisk! ❤Etter 1,5 år med prøving fikk vi endelig positiv test. Skal etter planen i gang med ivf til våren, men håper vi nå slipper dette
Vis vedlegget 207034
Etter 1,5 år med prøving fikk vi endelig positiv test. Skal etter planen i gang med ivf til våren, men håper vi nå slipper dette
Vis vedlegget 207034
GratulererEtter 1,5 år med prøving fikk vi endelig positiv test. Skal etter planen i gang med ivf til våren, men håper vi nå slipper dette
Vis vedlegget 207034
Grattulerer så mye
Så fantastisk! ❤
Gratulerer så mye! Syns jeg flere ganger har hørt om at det kommer en spire rett før man skal i gang med ivf.
Gratulerer