Graviditetstester

5cb992ccc931dd7b50cf48933360ab56


Klarer ikke slutte å ta tester jeg :p Ebay er gull, fikk 30 tester tre dager etter CB digital ropte gravid :) så jeg tester jeg på gøy, elsker å se de er positive..
 
5cb992ccc931dd7b50cf48933360ab56


Klarer ikke slutte å ta tester jeg :p Ebay er gull, fikk 30 tester tre dager etter CB digital ropte gravid :) så jeg tester jeg på gøy, elsker å se de er positive..

Det er rart hvor gøy man syns det er. Denne gangen har jeg foreløpig "bare" testet tre ganger. Alle var tester jeg hadde igjen fra forrige gang :rolleyes:
 
Det er rart hvor gøy man syns det er. Denne gangen har jeg foreløpig "bare" testet tre ganger. Alle var tester jeg hadde igjen fra forrige gang :rolleyes:

Haha ja sist så tok jeg en og var i sjokk, denne gangen nyyter jeg synet av de to strekene. Mest fordi det ikke blir noe tul her og det beroliger meg (falsk beroligende sikkert men) :p har fortsatt noen igjen (gitt bort til venninner) :D :p
 
Første testen jeg tok. I går (ikke morgenurin.) tok testen etter jobb en halvtime etter jeg hadde tissa sist :) ImageUploadedByBV Forum1478952615.952540.jpg
Trodde ikke på det, drakk ett glass brus og tok en ny test som var like sterk!:eek: første gang jeg er gravid og livredd for å miste :eek:
 
Back
Topp