Pedal
Gift med forumet
Endelig et tydelig kryss etter kort tid Og nå tror samboeren endelig på meg
Ble han først så satt ut at han trodde det ikke var riktig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig et tydelig kryss etter kort tid Og nå tror samboeren endelig på meg
Haha kanskje det var derforBle han først så satt ut at han trodde det ikke var riktig?
Sterkere enn kontrollstrek, kult!
Ta en CBD i morgen, må liksom ha 3+ før jeg gir meg
Å så gøy! Da blir det spennende i morgen Jeg skal slutte å teste når 3+ lyser, litt tvangsmessig tror jeg, for det er ikke akkurat overaskende å ta g-test lenger Kun 1 stk BT igjen heldigvisHehe, vi kjører likt løp! Jeg tenker også ta en digital i morgen. Håper å få 3+, og gjør jeg det så skal jeg fortelle det til et par venninner jeg skal møte lørdag.
Å så gøy! Da blir det spennende i morgen Jeg skal slutte å teste når 3+ lyser, litt tvangsmessig tror jeg, for det er ikke akkurat overaskende å ta g-test lenger Kun 1 stk BT igjen heldigvis
Den slår ut i morgen skal du se Jeg brant den siste for tidlig så får ny i posten i morgen, bestilte KUN 1Ja, det er liksom ikke noe poeng å teste mer etter 3+, men gir meg ikke før jeg får det
En igjen her også, håper ikke jeg må på apoteket igjen.
Den slår ut i morgen skal du se Jeg brant den siste for tidlig så får ny i posten i morgen, bestilte KUN 1
Fikk 3+ i går, men får ikke lasta opp bilde!
Da er jeg ferdig med testinga, 5+4, digg
Tydelig strek her. Kjøp deg en digital, du- så slipper du å lureVis vedlegget 207903
Ser andre en mg så får svake strekerhvis jeg kjøper en digital eller clerablue sin å tar ny i morgen eller søndag så vil den vise sterkere en den jeg har tatt ? gjerne det er håp for mg at jeg og er gravid
Den ser jo veldig positiv ut ta ny i morgenVis vedlegget 207903
Ser andre en mg så får svake strekerhvis jeg kjøper en digital eller clerablue sin å tar ny i morgen eller søndag så vil den vise sterkere en den jeg har tatt ? gjerne det er håp for mg at jeg og er gravid