Graviditetstester

329dc5c98d2dec8d3376644872a8715c.jpg


:)
 
Hehe, vi kjører likt løp! Jeg tenker også ta en digital i morgen. Håper å få 3+, og gjør jeg det så skal jeg fortelle det til et par venninner jeg skal møte lørdag.
Å så gøy! Da blir det spennende i morgen :) Jeg skal slutte å teste når 3+ lyser, litt tvangsmessig tror jeg, for det er ikke akkurat overaskende å ta g-test lenger :p Kun 1 stk BT igjen heldigvis :p
 
Å så gøy! Da blir det spennende i morgen :) Jeg skal slutte å teste når 3+ lyser, litt tvangsmessig tror jeg, for det er ikke akkurat overaskende å ta g-test lenger :p Kun 1 stk BT igjen heldigvis :p

Ja, det er liksom ikke noe poeng å teste mer etter 3+, men gir meg ikke før jeg får det :happy:
En igjen her også, håper ikke jeg må på apoteket igjen.
 
Ja, det er liksom ikke noe poeng å teste mer etter 3+, men gir meg ikke før jeg får det :happy:
En igjen her også, håper ikke jeg må på apoteket igjen.
Den slår ut i morgen skal du se ;) Jeg brant den siste for tidlig så får ny i posten i morgen, bestilte KUN 1 :p
 
Den slår ut i morgen skal du se ;) Jeg brant den siste for tidlig så får ny i posten i morgen, bestilte KUN 1 :p

Hehe, jeg vurderte ta min siste i dag, men så holdt jeg meg. Så i morgen er dagen. Litt større sjanse for 3+ da, selv om jeg prøver si til meg selv at det ikke nødvendigvis er krise om jeg ikke får det.
 
ImageUploadedByBV Forum1479478145.781278.jpg

Ser andre en mg så får svake strekerhvis jeg kjøper en digital eller clerablue sin å tar ny i morgen eller søndag så vil den vise sterkere en den jeg har tatt ? gjerne det er håp for mg at jeg og er gravid
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1479478115.515189.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1479478115.515189.jpg
    55,7 KB · Visninger: 21
Back
Topp