Graviditetstester

I følge terminkalkulator skal jeg være 5+2 men når jeg tok en digital test nå viste den 1-2. Blir litt redd jeg, men nå har heller ikke de andre vært super sterke. Vet ikke nøyaktig hvor lang syklus jeg har heller men ca 30.

Har sett et sted at 1-2 tilsvarer mellom 25 og 200 hcg, 2-3 er 200-2000 og 3+ er over 2000
I utgangspunktet skal hcg dobles annen hver dag. Men det er ikke sånn for alle, men en veldig rask stigning er visst tegn på tvillinger :wideyed:
 
Har sett et sted at 1-2 tilsvarer mellom 25 og 200 hcg, 2-3 er 200-2000 og 3+ er over 2000
I utgangspunktet skal hcg dobles annen hver dag. Men det er ikke sånn for alle, men en veldig rask stigning er visst tegn på tvillinger :wideyed:
Ehm.... tvillinger???? Jeg har ikke tvillinger på min side som jeg vet om. Så satser på at min hcg er på normalen :laughing025
 
Men sist før jeg mistet så fikk jeg 1-2 . På samme dag jeg testet denne gang så fikk jeg 2-3... eh jaja! Jeg skal ha tul! Og der kommer det til å vises en :p
 
Da er det ikke tvillinger her. Får vel ta en ul og se hva som viser der etterhvert.
 
Dere burde slutte å teste med digital, dere blir bare unødvendig bekymret. Hvorfor ikke bare nyte at man er gravid så får man heller bekymre seg hvis det kommer noen symptomer på sa... Virker som dere leter etter ting å bekymre dere over :s
 
Den øverste ble tatt på tirsdag og den nederste tatt i går på onsdag :) 4+1 i dag :D
 

Vedlegg

  • IMG_4308.JPG
    IMG_4308.JPG
    831,6 KB · Visninger: 42
Back
Topp