Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, den er sterkere!Tok en ny i morges. Syns da at den var litt sterkere? Eller..? Den nederste? Vis vedlegget 205694
Heldigvis. Prøver å roe meg med dette i påvente av legetimen!Ja, den er sterkere!
Ja! Testetøs som jeg er hadde sikkert tatt en ny digitalHeldigvis. Prøver å roe meg med dette i påvente av legetimen!
Fin stigning her❤❤Tok en ny i morges. Syns da at den var litt sterkere? Eller..? Den nederste? Vis vedlegget 205694
Haha, ja. Det skal jeg Søndag eller mandag tenker jeg. Håper jeg klarer vente så lenge. Haha!Ja! Testetøs som jeg er hadde sikkert tatt en ny digital
Hihi! Spent på oppdateringHaha, ja. Det skal jeg Søndag eller mandag tenker jeg. Håper jeg klarer vente så lenge. Haha!
Ser ut som min siste som jeg tok forrige uke liker de testene der!Vis vedlegget 205799 fikk første positive forrige fredag, men tok en ny når for å se om det var stigning, og det var det er vel 3-4 uker på vei, litt usikker
Tok en ny i morges. Syns da at den var litt sterkere? Eller..? Den nederste? Vis vedlegget 205694
De er tatt hver dag fra forventet mens. Så en hver dag Haha. Apper sier at jeg er 4+6 i dag. Men tror jeg er litt kortere enn det egentlig..Hvor mange dager er det mellom hver test? Og hvor langt er du på vel? Kjempe sterk strek!
Klarte ikke vente lenge nok.. Hehe. Ble en digital i morges. 2-3 viste den. Var vel egentlig som forventet. Tullete av meg å ta den i dag, burde jo venta til jeg er bikka 5+ noen dager. Mulig jeg må kjøpe en siste test bare for å se 3+ ogsåHihi! Spent på oppdatering
Hihi! Jeg ga meg ikke før jeg fikk 3+Klarte ikke vente lenge nok.. Hehe. Ble en digital i morges. 2-3 viste den. Var vel egentlig som forventet. Tullete av meg å ta den i dag, burde jo venta til jeg er bikka 5+ noen dager. Mulig jeg må kjøpe en siste test bare for å se 3+ også