Ønskemamma2022
Glad i forumet
Takk dere
nå må mini klore seg fast og bli der
8+5 (I følge sist mens) i dag 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk <3 endeligGratulerer så masse [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
Ååh [emoji173] nå kila det i magen minSkal til legen 31.03 for å sjekke litt ting og få UL timewiiii !!
![]()
Tror jeg er 6 uker og noen dager
Dette er så spennendekan ikke tro det asså
![]()
Takk ja det gjør det virkelig her åÅåh [emoji173] nå kila det i magen mingratulerer ^^
Så søte sko! Hvor er de kjøpt?![]()
Takk PoppiGratulerer [emoji173]
Kanskje jeg må innom kappahl om et par uker?Takk ja det gjør det virkelig her å
De er kjøpt på KappAhl i Oslo![]()
Hvordan går det med deg nå?
Ooooh så spennnende om to - tre uker nå daKanskje jeg må innom kappahl om et par uker?[emoji87]
Joda. Ny pp nye muligheter. El er antagelig nettopp overstått og tror det slapp fra riktig side med eggleder og, hva mer kan man be om
Gleder meg til å høre etter du har vært på ul![]()
Ååh, gleder meg til babyklærshoppingOoooh så spennnende om to - tre uker nå dagleder meg til å følge med !!
Ja du må nok det daKappAhl har super mye fint fra Newbie , jeg elsker det !!
Lindex har å mye fint
de skoene kjøpte jeg var inni Oslo og vi faktisk laget mini
kjøpte andre sett i dag på Lindex og de hadde å veldig mye i lik stil til newbie
![]()
Åååh jeg kjenner meg så igjenÅåh, gleder meg til babyklærshoppingskikkelig sjalu
var faktisk inne å så i den esken jeg laga for å overraske mannen med tester, bilder og babysokker. Måtte kose litt på sokkene og bare tenke at "en dag skal disse tres på en liten fot"
![]()
Hehe, han var glad han slapp?Åååh jeg kjenner meg så igjentrodde jeg aldri skulle komme dit jeg er i dag og jeg skal si jeg trodde jeg så syner i går , mannen skulle vært på sykehuset i dag med sædprøve
snakk om flaks !!
Men plutselig er det din tur å![]()
Har du dagbok?
Haha Nja han var jo det men han hadde gjort det vis han måtteHehe, han var glad han slapp?for Gud forby at det skal være noe galt med mennene [emoji28]
Ja, har dagbok 'skvirevippens første"![]()
Godt du er forberedt til lege/gyn timeneMå begynner smertene å avta! Kjenner det fremdeles litt i lysken men mindre.
Kveldene er vell de verste da jeg har løpt rundt på jobb, står en del, masserer og slike ting.
Jeg føler jeg er litt over engstelig over å SA nå etter så lang prøvetid , 9mnd,(kanskje ikke lenge men lenge nok for meg)!
Fra i dag skal jeg slutte å teste !
Har fått forskjøvet lege timen min til onsdag 29/03 og UL hos gyn 4/4
Gleder meg masse til disse timene og har laget lang spørsmåls liste til begge
Jeg har fått ett annet "symptom" - jeg nyser i ett sett uten å være forkjølet/allergiNoen andre gravide som opplevd det
?
Fine testen i dag tidlig er fin og sterk![]()
Må begynner smertene å avta! Kjenner det fremdeles litt i lysken men mindre.
Kveldene er vell de verste da jeg har løpt rundt på jobb, står en del, masserer og slike ting.
Jeg føler jeg er litt over engstelig over å SA nå etter så lang prøvetid , 9mnd,(kanskje ikke lenge men lenge nok for meg)!
Jeg har fått ett annet "symptom" - jeg nyser i ett sett uten å være forkjølet/allergiNoen andre gravide som opplevd det
?
Jeg hadde problemer med nysing da jeg gikk med jenta vår, og hver gang jeg nøs så gjorde det skikkelig vondt i magen hver gang for ting strekker og styrer derMå begynner smertene å avta! Kjenner det fremdeles litt i lysken men mindre.
?