GravidDagbok2017

Skal til legen 31.03 for å sjekke litt ting og få UL time :D wiiii !! :Heartred

Tror jeg er 6 uker og noen dager :rolleyes:
Dette er så spennende :Heartred kan ikke tro det asså:Heartred
 

Vedlegg

  • IMG_1487.JPG
    IMG_1487.JPG
    834,1 KB · Visninger: 43
Last edited:
Takk ja det gjør det virkelig her å :joyful:
De er kjøpt på KappAhl i Oslo :joyful: :Heartred

Hvordan går det med deg nå :) ?
Kanskje jeg må innom kappahl om et par uker?:p [emoji87]
Joda. Ny pp nye muligheter. El er antagelig nettopp overstått og tror det slapp fra riktig side med eggleder og, hva mer kan man be om :p

Gleder meg til å høre etter du har vært på ul :D
 
Kanskje jeg må innom kappahl om et par uker?:p [emoji87]
Joda. Ny pp nye muligheter. El er antagelig nettopp overstått og tror det slapp fra riktig side med eggleder og, hva mer kan man be om :p

Gleder meg til å høre etter du har vært på ul :D
Ooooh så spennnende om to - tre uker nå da:eek::joyful: gleder meg til å følge med !!:D

Ja du må nok det da ;) KappAhl har super mye fint fra Newbie , jeg elsker det !!:shy: Lindex har å mye fint:p de skoene kjøpte jeg var inni Oslo og vi faktisk laget mini:joyful: kjøpte andre sett i dag på Lindex og de hadde å veldig mye i lik stil til newbie :shy:
 
Ooooh så spennnende om to - tre uker nå da:eek::joyful: gleder meg til å følge med !!:D

Ja du må nok det da ;) KappAhl har super mye fint fra Newbie , jeg elsker det !!:shy: Lindex har å mye fint:p de skoene kjøpte jeg var inni Oslo og vi faktisk laget mini:joyful: kjøpte andre sett i dag på Lindex og de hadde å veldig mye i lik stil til newbie :shy:
Ååh, gleder meg til babyklærshopping:p skikkelig sjalu :p var faktisk inne å så i den esken jeg laga for å overraske mannen med tester, bilder og babysokker. Måtte kose litt på sokkene og bare tenke at "en dag skal disse tres på en liten fot" :p
 
Ååh, gleder meg til babyklærshopping:p skikkelig sjalu :p var faktisk inne å så i den esken jeg laga for å overraske mannen med tester, bilder og babysokker. Måtte kose litt på sokkene og bare tenke at "en dag skal disse tres på en liten fot" :p
Åååh jeg kjenner meg så igjen:p trodde jeg aldri skulle komme dit jeg er i dag og jeg skal si jeg trodde jeg så syner i går , mannen skulle vært på sykehuset i dag med sædprøve :hilarious: snakk om flaks !!:joyful:

Men plutselig er det din tur å :joyful::dummy1::dummy:
Har du dagbok :) ?
 
Åååh jeg kjenner meg så igjen:p trodde jeg aldri skulle komme dit jeg er i dag og jeg skal si jeg trodde jeg så syner i går , mannen skulle vært på sykehuset i dag med sædprøve :hilarious: snakk om flaks !!:joyful:

Men plutselig er det din tur å :joyful::dummy1::dummy:
Har du dagbok :) ?
Hehe, han var glad han slapp?:p for Gud forby at det skal være noe galt med mennene [emoji28]

Ja, har dagbok 'skvirevippens første" :)
 
Spennende å se om dette stemmer :hilarious: kanskje jeg får baby dagen etter min bursdag:angelic::joyful::dummy1::dummy: herregud jeg går bare og teller og under på hvor langt jeg er på vei :woot::rolleyes: hihi dette er så gøy !!
 

Vedlegg

  • IMG_1489.PNG
    IMG_1489.PNG
    364,4 KB · Visninger: 39
Må begynner smertene å avta :) ! Kjenner det fremdeles litt i lysken men mindre.
Kveldene er vell de verste da jeg har løpt rundt på jobb, står en del, masserer og slike ting.

Jeg føler jeg er litt over engstelig over å SA nå etter så lang prøvetid , 9mnd,(kanskje ikke lenge men lenge nok for meg)! :(

Fra i dag skal jeg slutte å teste !
Har fått forskjøvet lege timen min til onsdag 29/03 og UL hos gyn 4/4 :)
Gleder meg masse til disse timene og har laget lang spørsmåls liste til begge :hilarious::p

Jeg har fått ett annet "symptom" - jeg nyser i ett sett uten å være forkjølet/allergi:eek: Noen andre gravide som opplevd det :hilarious:?

Fine testen i dag tidlig er fin og sterk :D
 

Vedlegg

  • IMG_1503.jpg
    IMG_1503.jpg
    50,7 KB · Visninger: 37
Må begynner smertene å avta :) ! Kjenner det fremdeles litt i lysken men mindre.
Kveldene er vell de verste da jeg har løpt rundt på jobb, står en del, masserer og slike ting.

Jeg føler jeg er litt over engstelig over å SA nå etter så lang prøvetid , 9mnd,(kanskje ikke lenge men lenge nok for meg)! :(

Fra i dag skal jeg slutte å teste !
Har fått forskjøvet lege timen min til onsdag 29/03 og UL hos gyn 4/4 :)
Gleder meg masse til disse timene og har laget lang spørsmåls liste til begge :hilarious::p

Jeg har fått ett annet "symptom" - jeg nyser i ett sett uten å være forkjølet/allergi:eek: Noen andre gravide som opplevd det :hilarious:?

Fine testen i dag tidlig er fin og sterk :D
Godt du er forberedt til lege/gyn timene :)
Fin strek på testen ja :) Nyt den lille spiren i magen <3
 
Må begynner smertene å avta :) ! Kjenner det fremdeles litt i lysken men mindre.
Kveldene er vell de verste da jeg har løpt rundt på jobb, står en del, masserer og slike ting.

Jeg føler jeg er litt over engstelig over å SA nå etter så lang prøvetid , 9mnd,(kanskje ikke lenge men lenge nok for meg)! :(

Fra i dag skal jeg slutte å teste !
Har fått forskjøvet lege timen min til onsdag 29/03 og UL hos gyn 4/4 :)
Gleder meg masse til disse timene og har laget lang spørsmåls liste til begge :hilarious::p

Jeg har fått ett annet "symptom" - jeg nyser i ett sett uten å være forkjølet/allergi:eek: Noen andre gravide som opplevd det :hilarious:?

Fine testen i dag tidlig er fin og sterk :D

For en fin og sterk strek :)
 
Må begynner smertene å avta :) ! Kjenner det fremdeles litt i lysken men mindre.
Kveldene er vell de verste da jeg har løpt rundt på jobb, står en del, masserer og slike ting.

Jeg føler jeg er litt over engstelig over å SA nå etter så lang prøvetid , 9mnd,(kanskje ikke lenge men lenge nok for meg)! :(

Fra i dag skal jeg slutte å teste !
Har fått forskjøvet lege timen min til onsdag 29/03 og UL hos gyn 4/4 :)
Gleder meg masse til disse timene og har laget lang spørsmåls liste til begge :hilarious::p

Jeg har fått ett annet "symptom" - jeg nyser i ett sett uten å være forkjølet/allergi:eek: Noen andre gravide som opplevd det :hilarious:?

Fine testen i dag tidlig er fin og sterk :D
Jeg hadde problemer med nysing da jeg gikk med jenta vår, og hver gang jeg nøs så gjorde det skikkelig vondt i magen hver gang for ting strekker og styrer der :p jeg vil også ha en slik fin test!:) Hvor mange dpo er du? Mine tester er litt beskjedne, så håper ikke det er kjemisk igjen :smiley-ashamed008
 
Back
Topp