trebarnmamma
Forelsket i forumet
Gratulerer så utrolig mye med positiv tester! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha !! Så artigJeg hadde problemer med nysing da jeg gikk med jenta vår, og hver gang jeg nøs så gjorde det skikkelig vondt i magen hver gang for ting strekker og styrer derjeg vil også ha en slik fin test!
Hvor mange dpo er du? Mine tester er litt beskjedne, så håper ikke det er kjemisk igjen
![]()
Det var faktisk vondt å nyse, husker det godtHahaha !! Så artigjeg nyser sikkert fire ganger etter hverandre
å vondt i magen ja - tell me about it
Du får en sånn du å snart skal du sebare vent noen dager
jeg er tre uker over IKM
hvordan går det med blødningene !?
![]()
Vent til mandag med testeDet var faktisk vondt å nyse, husker det godtjeg er 14DPO idag (ca 2dager over ikm) og ingenting blødning, spotting eller noe heldigvis!
så begynner å få håpet igjen, selv om jeg har mensmurringer fra h......!
![]()
Nå bestilte jeg meg nettopp en pakke med 1digital med uke og 1cb+ til 155kr og gratis frakt, har en digital liggende så den skal tas om et par dagerVent til mandag med teste! Da får du fin strek sikkert
! Godt spottingen/blødningen stoppet
er normalt vist
men hadde blitt like nervøs selv hadde det skjedd meg
Mens smerter ja ! I går ringte jeg legevakta og de snakka om å ta meg opp på sykehuset for å undersøke graviditet utenfor livmormen jeg snakket med en lege etter sykepleieren ( på tlf) og han sa det mest sannsynlig ikke var det men at jeg måtte roe meg å ikke stresse
så skjønner godt hva du mener
![]()
Ja de er dyre de testeneNå bestilte jeg meg nettopp en pakke med 1digital med uke og 1cb+ til 155kr og gratis frakt, har en digital liggende så den skal tas om et par dageruff, dårlig med penger for tida,de første mnd i året er trange, men jeg unnet meg en digital til, jeg
![]()
Jeg gleder meg også til lønnJa de er dyre de testenemen vell verdt det
mars er grusom
gleder meg til lønn den 10 allerede
![]()
OioiJeg gleder meg også til lønnGikk på en smell med skatten i permisjonen så vet at jeg får skattesmell til sommeren, så da trakk jeg 10.000 ekstra i skatt de to siste mnd i 2016. Det skulle være de to mnd, men jaggu har de trukket 5000 ekstra både januar,februar og mars. Wæææ
må få somlet meg til å ringe lønningskontoret og si at de må slutte
![]()
Får smell iår, men gjør nok ikke det til neste år hvertfallOioija da slipper du kanskje smell og heller får litt igjen
?! Det var jo noe sært av dem må jeg si uansett da ! Uten å si i fra
Føler jeg får en smell i år også![]()
ShitFår smell iår, men gjør nok ikke det til neste år hvertfallja, skulle bare være trekk for november og desember, men nå står det som fast trekk på lønnsslippen min
![]()
Oi satt enda mer tilbake. Men så bra at hjertet slo og at alt ser bra utDa var UL gjennomført og ble nok litt skuffet etter som jeg bare er 6+3 i dag caHehe men hjertet slo og knøttet var bare 4 mm stort
veldig godt å se at alt var bra
nå gleder vi oss til å fortelle det til de kommende besteforeldrene på fredag
termin blir ca 25/27 november
![]()
ja det var helt villt :O ! men men så lenge mini har ett hjerte er mamma veldig fornøyd å kan vente leeeenge på at h*n kommerOi satt enda mer tilbake. Men så bra at hjertet slo og at alt ser bra ut![]()
![]()
Det er santja det var helt villt :O ! men men så lenge mini har ett hjerte er mamma veldig fornøyd å kan vente leeeenge på at h*n kommer
Har jo hatt veldig merkelig syklus så var litt redd for detmen da kan jeg reise til Usa i juni med ikke så alt for stor mage
! det er vell det som er litt positivt med det
![]()
takkDet er santFår du enda mer tid på å ordne
Og så håper du får en fin tur til USA, spennende da
Blir kanskje litt babyshopping også da?
![]()
Koseligtakkja det blir nok mer baby ting enn ting til oss der er jeg redd for
! hihi men det blir koselig
![]()
Så bra at alt står bra til med spiren, og at blodprøvene viste så fint tallLiten oppdatering ; Blodprøver ble tatt i går. Kun med tanke på at testene jeg har igjen hjemme, er blitt svakeremen de lå på fine 86500 ca
så nå kutter jeg ut å bruke opp stikksa jeg har igjen
alt i vell og jeg føler meg i fin form
energien er på topp og jeg er mye ute å jogger igjen og tilbake på treningsstudioet
Ikke bare bare å være gravid og være redd det skal gå galt
![]()