GravidDagbok2017

Ønskemamma2022

Glad i forumet
Tok testen for noen dager siden - jeg fikk en rød svak skrek en periode før den ble borte tilslutt. Men tok bilde av den før den forsvant ! kan dere se den hvite glekken nederst på pinnen til venstre ? Typen mener jeg inbiller meg ting her men jeg tror jeg så en strek :wideyed:

Syntes den satt litt for langt nede så jeg tørr ikke håpe på noe voldtsomme saker her :(

HJELP er så nervøøs :eek:
 
Last edited:
Negativ test i dag igjen :(
Venter El mellom den 14/2 og 19/2. Så vi krysser alt vi har her hjemme for at det skal klaffe da !:angelic:

Jeg har så lyst til at baby skal komme i oktober eller november. både jeg og mannen har bursdag i hver vår mnd så hadde vært så koselig å fått den tett opptil det :D:p Årets bursdags gave :Heartred

I tilegg da får jeg være gravid med mine to beste venninner som venter i August og September. Og ikke minst få perm samen med dem:rolleyes: Prøver å holde humøret oppe om dagene mens jeg går å venter på lege timen til fredag. Lurer fælt på hva legen min sier om situasjonen og når jeg evt får Gyn time. Håper ikke det er så lang vente tid da jeg kommer til å tørne gal her snart :laughing002 Mannen min begynner å bli litt lei av all masingen om tester og streker og EL og diverse her nå.

Noen flere som har hatt menner som syntes at prøvingen har kommet litt for mye i fokus i forhold til forholdet ?
Min er veldig på det at det skal skje når det skjer og ikke legge seg så mye opp i å time det og slik. Men jeg mener jo at man må time det for at det skal klaffe :confused::) Vet ikke om det er ett instinkt som slår inn hos oss kvinner når vi først bestemmer oss for å bli gravide så skulle vi gjerne vært det helst i går :laughing021

På tide å ta b12 og jern sprøye igjen til fredag også har hørt at det kan medvirke graviditet og abort så her må jeg virkelig passe på å få rikelig med vitaminer !!!:gen053
 
Negativ test i dag igjen :(
Venter El mellom den 14/2 og 19/2. Så vi krysser alt vi har her hjemme for at det skal klaffe da !:angelic:

Jeg har så lyst til at baby skal komme i oktober eller november. både jeg og mannen har bursdag i hver vår mnd så hadde vært så koselig å fått den tett opptil det :D:p Årets bursdags gave :Heartred

I tilegg da får jeg være gravid med mine to beste venninner som venter i August og September. Og ikke minst få perm samen med dem:rolleyes: Prøver å holde humøret oppe om dagene mens jeg går å venter på lege timen til fredag. Lurer fælt på hva legen min sier om situasjonen og når jeg evt får Gyn time. Håper ikke det er så lang vente tid da jeg kommer til å tørne gal her snart :laughing002 Mannen min begynner å bli litt lei av all masingen om tester og streker og EL og diverse her nå.

Noen flere som har hatt menner som syntes at prøvingen har kommet litt for mye i fokus i forhold til forholdet ?
Min er veldig på det at det skal skje når det skjer og ikke legge seg så mye opp i å time det og slik. Men jeg mener jo at man må time det for at det skal klaffe :confused::) Vet ikke om det er ett instinkt som slår inn hos oss kvinner når vi først bestemmer oss for å bli gravide så skulle vi gjerne vært det helst i går :laughing021


På tide å ta b12 og jern sprøye igjen til fredag også har hørt at det kan medvirke graviditet og abort så her må jeg virkelig passe på å få rikelig med vitaminer !!!:gen053
Samboer er litt av samme ulla. Han stresser ikke noe med det, til mine stoore frustrasjon :hilarious: Jeg har jo vært klar i mange år, mens samboer akkurat har gitt klarsignal om prøvingen. :) Ellers blir det spennende å følge med deg videre!
Masse lykke til med prøvingen!:)
 
:p:cheersHaha godt å høre ikke det bare er min:p han er jo veldig klarnog glad men han blir så fort sur når jeg prater så mye om det :bored: Hehe for meg er jo dette å få barn det største man kan oppleve og livets mening:Heartred han mener nok det samme selv når vi først kommer dit, men nå er det bare forde han syntes det virker koselig og lærerikt (noe det også er). Men jeg er nok litt mer følelsesmessig inn i hele greia :love017

Har dere prøvd lenge nå eller kanskje nettopp starta :dummy1:??
Takk ! Følger deg :p
 
:p:cheersHaha godt å høre ikke det bare er min:p han er jo veldig klarnog glad men han blir så fort sur når jeg prater så mye om det :bored: Hehe for meg er jo dette å få barn det største man kan oppleve og livets mening:Heartred han mener nok det samme selv når vi først kommer dit, men nå er det bare forde han syntes det virker koselig og lærerikt (noe det også er). Men jeg er nok litt mer følelsesmessig inn i hele greia :love017

Har dere prøvd lenge nå eller kanskje nettopp starta :dummy1:??
Takk ! Følger deg :p
Ja, min og blir gjerne litt irritert dersom jeg "maser" litt for mye :hilarious: Jaja, det går seg vell til etterhvert! :)

Vi er akkurat starte å prøve :) Går inn i PP2 nå om ikke så lenge. Enn dere?

Takker! :)
 
Ja, min og blir gjerne litt irritert dersom jeg "maser" litt for mye :hilarious: Jaja, det går seg vell til etterhvert! :)

Vi er akkurat starte å prøve :) Går inn i PP2 nå om ikke så lenge. Enn dere?

Takker! :)

Å ja :)vi har prøvd siden juli 2016 så pp8 :rolleyes: skal til lege i morgen for henvisning til GYN for jeg har så lange sykluser :wtf: 45 dager !!! Så ikke lett å få baby da når man ikke vet når man har EL og den av og til ikke er der :eek: Hehe men baby kommer nok snart håper jeg :p

Lykke til videre dere å ;) veldig koselig og spennende periode :D:angel8
 
Å ja :)vi har prøvd siden juli 2016 så pp8 :rolleyes: skal til lege i morgen for henvisning til GYN for jeg har så lange sykluser :wtf: 45 dager !!! Så ikke lett å få baby da når man ikke vet når man har EL og den av og til ikke er der :eek: Hehe men baby kommer nok snart håper jeg :p

Lykke til videre dere å ;) veldig koselig og spennende periode :D:angel8
45 dager ja :eek: Og jeg syntes min med mine 35 dager var lenge :eek: Blir nok snart baby på dere snart skal du se ;)
 
Hei :) Tittet innom en tur! Ønsker dere masse lykke til :) håper spiren setter seg fort:) Tror vi også har litt like menn;) Må passe på at det ikke blir altfor mye babyprat, hihi!
 
Da var lege besøket tatt og jeg er blitt henvist til Gynekolog :happy: venter nå i spenning for å få time asap.:angelic:

Legen ville si det tok 2 uker da hun måtte ta prøver 12 dager ca før neste mens for å sjekke hormoner og slikt :bored::p


Ellers så går nu dagan o_O
 
Hei :) Tittet innom en tur! Ønsker dere masse lykke til :) håper spiren setter seg fort:) Tror vi også har litt like menn;) Må passe på at det ikke blir altfor mye babyprat, hihi!
Takk skjønne deg :) jeg håper å det snart - jeg føler jeg går i en veldig sprekkeferdig prøve boble her hele tiden :hilarious:

Jeg skjønner som sagt mennene- det er jo for oss det her er så spennende da vi skal gå med babybi 9 mnd :nailbiting: og han gleder seg som sagt jo men må stagge denne gneldrina mi noen hakk:hilarious:

Prøvere lenge dere da ??:joyful: Lykke til dere og :D
 
Takk skjønne deg :) jeg håper å det snart - jeg føler jeg går i en veldig sprekkeferdig prøve boble her hele tiden :hilarious:

Jeg skjønner som sagt mennene- det er jo for oss det her er så spennende da vi skal gå med babybi 9 mnd :nailbiting: og han gleder seg som sagt jo men må stagge denne gneldrina mi noen hakk:hilarious:

Prøvere lenge dere da ??:joyful: Lykke til dere og :D

Vi er i første PP, DPO 6 i dag. Så nettopp kommet i gang. I går meldte utålmodigheten seg og det klør etter å teste :woot: Tusen takk :D En spennende tid.
 
Vi er i første PP, DPO 6 i dag. Så nettopp kommet i gang. I går meldte utålmodigheten seg og det klør etter å teste :woot: Tusen takk :D En spennende tid.

Weee så gøy:D heier på dere nå:p kjenner til følelsen av å måtte teste :hilarious: haha ! Brukt opp 3 av de stikks pakkene det er 8 :nailbiting::oops: haha !

Har du dagbok ?? :)
 
Liten oppdatering her inne nå. Jeg var hos legen sist torsdag og fikk henvisning. På mandag lå det brev i posten om at jeg hadde fått time den 19 mai ! Jeg tenkte at herregud jeg kan da ikke vente til mai !:hungover: Så jeg ringte og de gav meg time 9 mars, haha helsevesenet ass :wideyed::wacky: Så nå gleder jeg meg veldig til å høre hva gyn sier til egga mine og EL - evt sædprøve av mannen i huset :rolleyes: Er jo lov å håpe at det klaffer denne mnd nå selv om det er liten sjangse :hilarious: Men men .... vi får ta det som det kommer.

Jeg tenkte at jeg skulle gå å kjøpe Fertilitets monitoren på apoteket i dag ! Er det noen her inne som har blitt Gravide på den ? :dummy1::dummy: Lurer fælt på hvordan den funker så gi meg gjerne noen tips :D:D
 
Må bare slenge inn at min mann er helt lik! Så derfor er fint å være her inne,for han har ikke lyst å prate om dette hele tiden:p For min del er dette det eneste jeg tenker på!!:hilarious:
 
Må bare slenge inn at min mann er helt lik! Så derfor er fint å være her inne,for han har ikke lyst å prate om dette hele tiden:p For min del er dette det eneste jeg tenker på!!:hilarious:

ååååh det er godt å høre det er mange flere som har menner som er slik :hilarious::D perfekt plass å la tankene løpe løpsk her - har selv en følelse av at de fleste her inne er super skjønne og veldig forståelses fulle :D:joyful: Alle heier på hverandre her inne og det er jo kjempe gøy :dummy1::dummy::D:joyful:

Når man har prøvd en periode så blir det jo altoppslukende og som du sier det er faktisk det eneste man tenker på 24/7.
Selv så lever jeg på å lese om andres erfaringer her inne hele dagen - i hver lunsj pause ++++ :hilarious:
 
ååååh det er godt å høre det er mange flere som har menner som er slik :hilarious::D perfekt plass å la tankene løpe løpsk her - har selv en følelse av at de fleste her inne er super skjønne og veldig forståelses fulle :D:joyful: Alle heier på hverandre her inne og det er jo kjempe gøy :dummy1::dummy::D:joyful:

Når man har prøvd en periode så blir det jo altoppslukende og som du sier det er faktisk det eneste man tenker på 24/7.
Selv så lever jeg på å lese om andres erfaringer her inne hele dagen - i hver lunsj pause ++++ :hilarious:
Samme her:oops: Trodde ikke jeg skulle bli så avhengig av å være her så fort! Er mye inne å ser på bilder av positive tester og drømmer om at det synet møter meg en dag:shy:
 
Ny oppdatering :

i går bestemte jeg og mannen oss for å investere i en clearblue fertilitetsmonitor :dummy::dummy1: 1900 kr - men forhåpentligvis verdt det:p
Det eneste dumme er jo at jeg må vente til neste mens, siden du kun kan opprette en ny periode i CD 1-4 :eek:o_O typsik da jeg ikke venter mens før slutten av februar/begynnelsen av mars :yuck:

EL er rett rundt hjørne så trenger den veldig sårt nå men jeg får da gå til innkjøp av noen midlertidige EL test tikks :oops:
EL venes 19/2 i følge kalkulatoren og siste syklus lengde på 45 dager. Mannen reiser på jobb igjen til mandag og blir borte i 12 dager :hungover: haha så det blir en tre timers biltur på meg til helgen for å prøve å få spira til å sitte:hilarious: haha ja jeg er faktisk så gal at jeg reiser 3 timer for å besøke han og prøve å få dette i box nå :hilarious::joyful: VELL VERDT DET :D så er det jo en fin helge tur og mannen bor jo på hotell med dobbel seng så jeg kan jo ikke si noe på det :woot::p hihi

spennende å se om TR kommer i det hele tatt og at jeg kan levere CBFM tilbake da jeg ikke får åpnet pakka en gang :oops::D
 
Back
Topp