Ønskemamma2022
Glad i forumet
Nei må vente til i morgen tidligTatt ny test??
må teste i morgen tidlig
Kan dette skje da ? HCG månjo være i kroppen for at det skal slå ut positivt uansett hvor lenge det har gått vell ?!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei må vente til i morgen tidligTatt ny test??
må teste i morgen tidlig

Nei må vente til i morgen tidligfikk nettopp sett det og er jo sent på kvelden nå
må teste i morgen tidlig
![]()
Kan dette skje da ? HCG månjo være i kroppen for at det skal slå ut positivt uansett hvor lenge det har gått vell ?!![]()
Ja, med mindre det er skyggestrek. Når tisset du sist. Ser flere får sterkere utslag på kvelden enn på morgenurin![]()

Nå i sta for ca 40 minutter siden
Håper ikke det er en skygge strek
Skal sjekke i morgen tidlig og i morgen kveld![]()

uff jeg som tenkte at jeg hadde bært så trøtt, kvalm og svimmel den siste uken at det kunne skyldes noe 
Øverste er i dag tidlig, mellomste er i natt og sen nederste var for dager sidenTa på morgenurin også får vi se![]()

Kan jeg spørre hva slags tester dette er?ser man alltid to streker eller?Øverste er i dag tidlig, mellomste er i natt og sen nederste var for dager siden
Tviler sterkt her men spent på å høre dere andres tolkning![]()
Det er de som egentlig hører til CBFMKan jeg spørre hva slags tester dette er?ser man alltid to streker eller?![]()
hadde ikke tenk å bruke den da de er jo til FM
men jeg måtte !!
Hehe så jeg sprakk og gikk i teste fella. Hadde tenkt å vente til onsdag da jeg skal til lege og gynekolog som sagt 
Jeg har aldri tatt disse før BTW - første gang! Men aldri sett antydning til to streker på de andre strips testeneKan jeg spørre hva slags tester dette er?ser man alltid to streker eller?![]()

Ser jo tydelig strek, men kjenner som sagt ikke disse testeneVar å sjekket dem igjen og den ene er veldig tydelig - legger til ett bilde av den under her
Nå har jeg ikke redigert dem heller annet enn å legge dem på svart/hvit filter![]()
Jeg har ingen i huset nåSer tydelig strek, men er ikke kjent med disse testene i det heletatt.. Du har ikke noen andre liggende som du kan ta?![]()
skal ta en blodprøve i morgen hos legen! Har bestemt meg for det nå !
hadde vært fint nå med to streker etterhvert 
Jeg har ingen i huset nåskal ta en blodprøve i morgen hos legen! Har bestemt meg for det nå !
Takk derehadde vært fint nå med to streker etterhvert
![]()
Skal oppdatere dere her på onsdag etter gynekolog timen minTypisk! Blir spennende å høre svaret på blodprøven din![]()
Takk skjønne deg !Ser jo her at du har strek på alle testene!men som de andre sier så er ikke jeg heller kjent med disse testene. Krysser fingrene for deg! Håper det er spire [emoji173] lykke til i morgen!