GravidDagbok2017

Tatt ny test??
Nei må vente til i morgen tidlig :eek: fikk nettopp sett det og er jo sent på kvelden nå :bored: må teste i morgen tidlig :nailbiting:

Kan dette skje da ? HCG månjo være i kroppen for at det skal slå ut positivt uansett hvor lenge det har gått vell ?! :wideyed:

Nei må vente til i morgen tidlig :eek: fikk nettopp sett det og er jo sent på kvelden nå :bored: må teste i morgen tidlig :nailbiting:

Kan dette skje da ? HCG månjo være i kroppen for at det skal slå ut positivt uansett hvor lenge det har gått vell ?! :wideyed:

Ja, med mindre det er skyggestrek. Når tisset du sist. Ser flere får sterkere utslag på kvelden enn på morgenurin ;)

Tok ny test nå 0215 :smiley-ashamed005
Og ser ikke så veldig lovende ut desverre :smiley-angry017

Gaaad jeg blir gal :smiley-angry019 uff jeg som tenkte at jeg hadde bært så trøtt, kvalm og svimmel den siste uken at det kunne skyldes noe :sad010

Godt det kun er tre dager til GYN time ! Gleder meg til å finne ut av hva det er som hindrer spiren til å gro:(

Vedlegg

• IMG_1312.JPG
    IMG_1312.JPG
    138,5 KB · Visninger: 48
  • IMG_1311.JPG
    IMG_1311.JPG
    144,3 KB · Visninger: 53
Redigerte litt for å se om jeg fikk bedre streker men jeg vet jaggu ikke :(

Prøve å sove nå ! God natt..!

Vedlegg

• IMG_1314.jpg
    IMG_1314.jpg
    88 KB · Visninger: 45
Kan jeg spørre hva slags tester dette er?ser man alltid to streker eller? :)
Det er de som egentlig hører til CBFM :angelic: hadde ikke tenk å bruke den da de er jo til FM :arghh: men jeg måtte !!

Har hatt merkelige symptomer som jeg aldri ellers får før mens ! Typ gravid symptomer : kvalme,hodeverk, sovet 1-2 timer på sofaen etter jobb den siste uken og humørsyk noen dager:shy: Hehe så jeg sprakk og gikk i teste fella. Hadde tenkt å vente til onsdag da jeg skal til lege og gynekolog som sagt :rolleyes:

Så jeg vet sannelig ikke om disse testene er med strek uansett :wideyed:

Last edited:
Var å sjekket dem igjen og den ene er veldig tydelig - legger til ett bilde av den under her :joyful:

Nå har jeg ikke redigert dem heller annet enn å legge dem på svart/hvit filter :shy:

Vedlegg

• IMG_1330.JPG
    IMG_1330.JPG
    297,2 KB · Visninger: 42
Var å sjekket dem igjen og den ene er veldig tydelig - legger til ett bilde av den under her :joyful:

Nå har jeg ikke redigert dem heller annet enn å legge dem på svart/hvit filter :shy:
Ser jo tydelig strek, men kjenner som sagt ikke disse testene :) ville prøvd en annen test for sikkerhets skyld :) lykke til, og gjerne oppdater :D

Ser tydelig strek, men er ikke kjent med disse testene i det heletatt.. Du har ikke noen andre liggende som du kan ta? :)
Jeg har ingen i huset nå :eek::arghh: skal ta en blodprøve i morgen hos legen! Har bestemt meg for det nå ! :)

Takk dere :shy: hadde vært fint nå med to streker etterhvert :joyful:

Ser jo her at du har strek på alle testene! :o men som de andre sier så er ikke jeg heller kjent med disse testene. Krysser fingrene for deg! Håper det er spire [emoji173] lykke til i morgen!

Ser jo her at du har strek på alle testene! :eek: men som de andre sier så er ikke jeg heller kjent med disse testene. Krysser fingrene for deg! Håper det er spire [emoji173] lykke til i morgen!
Takk skjønne deg ! :)håper det er virkelige streker ikke falske :( ! De er veldig svake, men ser dem tydelig om jeg legger filter på bildene eller redigerer kontrast på bildene også ! Men når samboer ser dem til og med og sier at han tror det kan være noe da MÅ det være noe der - å ikke bare meg som tror jeg ser noe :wideyed::D men lurer på om 2 uker er litt tidlig å teste..... vi får se :angelic::dummy1::dummy::D

Back
Topp