Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan du ikke skrive ned hvordan det er for deg? Så får du ned både følelser og alt.. også får han svart deg på alt, istede for at du bare sier litt.. også gir du han brevet når han har tid til å lese altNei, det kan jeg ikke nevne. Føler meg dårlig som bare skriver det her.... Tror kanskje vi må prate igjen. Huff, blir nervøs. Klarer ikke å prate for meg, når jeg skal prate med han. Jeg mister ord, og blir bare trist...
Kan du ikke skrive ned hvordan det er for deg? Så får du ned både følelser og alt.. også får han svart deg på alt, istede for at du bare sier litt.. også gir du han brevet når han har tid til å lese alt
Hallo.Hvordan går det med deg?
Enig! Unnskyld meg altså, men for en manipulerende drittsekk!Denne fyren hadde jeg bedt pakke sakene sine og dra...beklager, men å utsette sin gravide samboer for det helvetet du har levd i i ukesvis nå, det er uakseptabelt! Vil du virkelig leve sammen med en sånn?? Hvor lenge skal han få oppføre seg som et lite barn? Jeg hadde virkelig ikke funnet meg i det..det finnes mange drømmenmenn der ute !
Sign..!Denne fyren hadde jeg bedt pakke sakene sine og dra...beklager, men å utsette sin gravide samboer for det helvetet du har levd i i ukesvis nå, det er uakseptabelt! Vil du virkelig leve sammen med en sånn?? Hvor lenge skal han få oppføre seg som et lite barn? Jeg hadde virkelig ikke funnet meg i det..det finnes mange drømmenmenn der ute !
Denne fyren hadde jeg bedt pakke sakene sine og dra...beklager, men å utsette sin gravide samboer for det helvetet du har levd i i ukesvis nå, det er uakseptabelt! Vil du virkelig leve sammen med en sånn?? Hvor lenge skal han få oppføre seg som et lite barn? Jeg hadde virkelig ikke funnet meg i det..det finnes mange drømmenmenn der ute !
Er enig med deg bra ting går bedre for dere og jeg håper alt ordner segJa, noen syns vel det, men jeg syns dog at ting er ikke så svart/hvitt. Ingenting er så enkelt som enten-eller.
Det er jo en livsendrende avgjørelse jeg har tatt på våres vegne, og da er ikke ting bare-bare.
Nå går jo ting relativt bedre om dagen. Ingen krangling, han er mye med meg, vi kan prate om graviditeten.
Vi har planlagt en uke ferie sammen. Vi begynner å føles ut som oss igjen.
Jeg velger vel å tro at panikken tok overhånd. Og han reagerte ikke på den beste måten - DET skal jeg si meg helt 100 prosent enig i - men det er ikke lett å være rasjonell når man opplever den frykten og panikken jeg tror han gjorde. Så jeg velger å ha han her, og se om kanskje dette var noe som vil gjøre oss sterkere i lengden?
Jeg er absolutt enig i at han har oppført seg dårlig og forsvarer overhode ikke hans oppførsel. Men et forhold har sine opp og nedturer, og noen forhold har tøffere nedturer. Men jeg har tro på at om man kommer seg opp igjen og får et bra forhold igjen, så er det verdt å "stå han av". Om dere har det bra sammen så er det jo det beste for både dere og barnet om dere holder sammen. Men man skal selvfølgelig ikke over lengre tid gå og mistrives i et forhold for enhver pris.Ja, noen syns vel det, men jeg syns dog at ting er ikke så svart/hvitt. Ingenting er så enkelt som enten-eller.
Det er jo en livsendrende avgjørelse jeg har tatt på våres vegne, og da er ikke ting bare-bare.
Nå går jo ting relativt bedre om dagen. Ingen krangling, han er mye med meg, vi kan prate om graviditeten.
Vi har planlagt en uke ferie sammen. Vi begynner å føles ut som oss igjen.
Jeg velger vel å tro at panikken tok overhånd. Og han reagerte ikke på den beste måten - DET skal jeg si meg helt 100 prosent enig i - men det er ikke lett å være rasjonell når man opplever den frykten og panikken jeg tror han gjorde. Så jeg velger å ha han her, og se om kanskje dette var noe som vil gjøre oss sterkere i lengden?
Lurer jeg også på dere har vel vært på ul nå?Hvordan går det?
Gratulerer med ei lita jente på vei. Masse lykke til videre for alle treHallois.
jo da, vi venter ei lita jente. Han ble litt satt ut, men det første han sa var at han får skremme vekk tenåringsgutter etterhvert så det var nok litt stas og.
Vi trives sammen dag for dag, og er klar for ferie sammen om 1,5 uke. Så fortsetter å håpe på oss