Leste tråden din for første gang nå... Å må si jeg er så utrolig STOLT over den avgjørelsen du tok! Det krever en skikkelig mamma <3 Vanskelig å si hva utfallet med kjæresten din blir... men tviler ikke et sekund, på at du klarer deg supert med gullet ditt alene... Du eier bil og leilighet og har odsen med deg
Å ikke minst GRATULERER så masse med spire i magen
En tidligere kollega av meg ble også gravid, når hun egentlig skulle hatt veldig vanskeligheter for å bli det.. Nå skal det sies at hun og kjæresten fattet beslutningen sammen, på grunnlag av at hun kanskje aldri kunne blitt det igjen..
MEN ingen av de gledet seg over svangerskapet før hun var langt over halvveis! Så det var litt "dårligere" stemning en god stund, til tross for at de tok avgjørelsen sammen.
I dag er de foreldre til verdens skjønneste jente og ELSKER tilværelsen som foreldre sammen, i en bitteliten 1 roms leilighet med sovealkove.. Mor har permisjon og far studerer, så de har det nok litt tøft økonomisk. Men de har kommet seg gjennom en hel del! Det håper jeg du og kjæresten din også gjør, også håper jeg du kan legge bak deg, den ufattelig dårlige oppførselen han har vist de siste ukene!
Nå er det ikke så lenge til du kjenner den lille sparke ordentlig, kanskje 3/4 uker.. Å det er virkelig noe han kan angre på at han ikke får kjent, om han er helt ANTI-baby enda! Og for hver dag som går, så gløder du mer og mer, og veldig mange menn sier jo at det ikke finnes noe vakrere enn sin egen kjæreste bære sitt barn!
Ønsker deg så masse lykke til fremover... Å gleder meg til å følge deg gjennom svangerskapet, om du fortsatt velger å dele! STOR klem