Gravid igjen etter MA ❤️

Krysser fingrene, kan det ha vært at det har kommet en liten blødning i slimhinnene pga treningen?
Er jo mange ting som kan føre til små blødninger tidlig i svangerskapet, men vanskelig å si, jeg vet jo heller ikke hvor mye du blødde, men hvis det var nok til at du merket det underveis i treningen så anntar jeg det var mer enn bare spotting.
Det var blod, og mer enn spotting. Kanskje en spiseskje eller to? Det gikk ikke gjennom til buksa i alle fall, og det har ikke kommet en dråpe siden. Det kan godt være at slimhinnene ble irriterte, for jeg har økt aktivitetsnivået en del de siste dagene. Det blir spennende å se.
 
Det var blod, og mer enn spotting. Kanskje en spiseskje eller to? Det gikk ikke gjennom til buksa i alle fall, og det har ikke kommet en dråpe siden. Det kan godt være at slimhinnene ble irriterte, for jeg har økt aktivitetsnivået en del de siste dagene. Det blir spennende å se.
Krysser fingrene for at alt er bra med lille i alle fall
 
Uke 7: 6+1
Fortsatt ikke så mye som en dråpe blod. Jeg begynner å få trua litt tilbake. Men slapper ikke av før jeg får se stigning i hcg. ❤️

Har ferie nå, så litt for god tid til å oppdatere min graviditet, minutt for minutt.
 
Back
Topp