GRØNT LAG, Slankekrigen!!

Alder: 26 år
Barn: jente på 4 år og gutt på snart 18 mnd
Sivilstatus: Forlovet
Yrke: Sykepleier
Drømmevekt: ca 95 kg
Trening: Skal begynne med Zumba på jobben og trappegåing på jobb
Matstrategi: Jeg spiser lavkarbo
Største last matmessig: Høykarbo kaker
Favoritt drikke: Vann tørster veldig :)
Favoritt mat: Ris er veldig godt, men blir lite av det nå
Favoritt trening innendørs: Spilte håndball tidligere og aerobic
Favoritt trening utendørs: Gåturer
Favoritt Tv-serie: Har ingen favoritt, men mange jeg MÅ bare få med meg ;)

Planen for i morgen er slappe av egentlig. Skal på lavkarbotreff senere på kvelden.
På søndag har storesøster invitert 2 venninner og da blir det kino og  mc'rn etterpå. En forsinket bursdagsfeiring.

Må prøve å drikke mye vann for å rense systemet, synd jeg har eggløsning denne uken. Går nok garantert opp1 kg + da.

Ha en fin helg alle sammen

Alder: 23 år:)
Barn: gutt på snart 23mnder:) 
Sivilstatus: Forlovet
Yrke: Ingenting:P Jobber nå som vikar i resepsjonen på ett BMW-verksted og salgslokale
Drømmevekt: ca 70 kg
Trening: Tredemølle og styrketrening på treningssenter:)
Matstrategi: Jeg spiser det jeg vil, men sunne valg og mindre posjoner. Mye vann!
Største last matmessig: Vanskelig å spise lite av god mat:P
Favoritt drikke: Vann og kakao for øyeblikket:P
Favoritt mat: Hmm, egentlig vanskelig å komme på akkurat nå.. Liker mye mat jeg:P
Favoritt trening innendørs: Har ikke vært glad i å trene tidligere, så nå må jeg jo si jogging på tredemølle og styrketrening!
Favoritt trening utendørs: Skogturer, selvom det bare har blitt 1 på evigheter. Skal bli flinkere utover høsten:)
Favoritt Tv-serie: Grey's Anatomy, og litt diverse egentlig. Ser på mye forskjellig:)

Sånn, det var litt om meg for nå;)
Har vært mye jobbing i det siste, og skal også jobbe i morgen. Onsdag var jeg på FAUmøte og i går var det jobb til 1900. I tillegg styrer vi litt med lekasjen vi hadde. Har nå ikke gulv på kjøkken og en del av stuen. Vi får nytt gølv i hele stuen og på kjøkkenet, og vi håper de får fikset det innen ett par uker!
I dag spiste vi middag hos sambo's bror og sambo, taco og en lollipop og litt vingummi:P
Koselig:) Nå er sambo på jobb, litt godt å være alene!
Jeg skal straks legge meg, å gjøre meg klar for 5 timer på jobb i morgen. Tankene mine har også vært på litt andre ting i det siste, blant annet ventet mye på TR, da jeg skal fjerne spiralen på torsdag, så vil jo at den skal være ferdig til da. Og har nå spottet siden onsdag, da jeg EGENTLIG skulle fått TR for fullt. Men det virker som om den komme nå, så får vi håpe den er ferdig på torsdag, og ikke påvirker vekten på mandag:)
Gleder meg som en unge til å prøve på baaaaaabyyyyy:D:D:D

Yeah, vannet slipper taket igjen. Er på vei nedover igjen, men fortsatt oppgang. Får se hvordan det blir de neste dagene. Vært våken iden 06.15 og har allerede drukket en kopp kaffe. Skal straks spise litt og sette igang med husarbeid. Ser jo ikke ut her når man jobber man-fre.

Ha en fortsatt fin dag

Snikveid meg i to dager nå, og det ser ikke så bra ut. Føler jeg har stått på 77-tallet leenge nå. Vet jeg bør begynne å trene, men huff...

Blir spennende å prøve på ny baby da Christine88. Hadde egentlig bestemt meg for at jeg var ferdig, men tvilen er der.

Camilla82; er sikkert hardt å fokusere på vekttap dersom du har problemer i parforholdet. Sender deg en stor klem og håper dere finner ut av det!

Greterenate; har det blitt bedre med ribbeinet ditt? En brist sitter vel i ganske lenge, så håper det ikke er det.

Nnem; så bra at vannet slipper taket, to dager igjen til veiing så da er det håp!

Vi får besøk i helgen av broren min og barna hans, 4 gutter, så da blir det liv!

Ha en fiin helg alle sammen

*OiOi* skrev:
Snikveid meg i to dager nå, og det ser ikke så bra ut. Føler jeg har stått på 77-tallet leenge nå. Vet jeg bør begynne å trene, men huff...

Blir spennende å prøve på ny baby da Christine88. Hadde egentlig bestemt meg for at jeg var ferdig, men tvilen er der.

Camilla82; er sikkert hardt å fokusere på vekttap dersom du har problemer i parforholdet. Sender deg en stor klem og håper dere finner ut av det!

Greterenate; har det blitt bedre med ribbeinet ditt? En brist sitter vel i ganske lenge, så håper det ikke er det.

Nnem; så bra at vannet slipper taket, to dager igjen til veiing så da er det håp!

Vi får besøk i helgen av broren min og barna hans, 4 gutter, så da blir det liv!

Ja, det blir veldig spennende! Håper spiren sitter raskt:) Tenk, da er jeg gravid om 1måned!
Hvor mye spiser du per dag, *OiOi*?
Jeg hadde en periode i april, hvor jeg sto fast på 80,9 i noe som føltes evigheter.. Så bestemte jeg meg for å øke matinntaket med ett par knekkebrød om dagen, og plutselig satte nedgangen fart igjen:D
Kanskje det kan være løsningen for deg? Er i allefall verdt ett forsøk, man merker jo fort om det er bra eller dårlig for kroppen..

Nå sitter jeg på jobb, ute er det sol og over 20 grader. Litt trist å måtte jobbe da, egentlig, men sånn er det. Er jo deilig å tjene sin egne penger!
I kveld skal sambo være med en kompis som skal skille seg:/ Det er den eneste kvelden vi har alene en helg på kanskje 6 uker, men jeg forstår jo også at han må stille opp for kompisen. Han har kun vært gift i 4-5måneder, og kona har vært mer i Tyrkia enn hjemme med han - hun er norsk btw.. Jeg synes hele greia er merkelig, og skjønner ikke hvorfor han falt for henne i utgangspunktet, så egentlig er det godt for han at det endte slik. Selvom det er slemt å si..
Så jeg blir nok alene i kveld, men det kan jo være de bestemmer seg for å spise hjemme hos oss da:)
Neste helg skal sambo på jakt, og jeg i utdrikningslag. Må bare finne en barnevakt.
Helgen etter kommer pappa og lillebror over en tur, for sambo skal fikse pappa sin bil.
Helgen etter det igjen skal vi over til østlandet i dåp til nevøen min.
Siste helgen i oktober kommer ei venninne på besøk, og første helgen i november kommer lillesøster og lille nevø på besøk...

Herregud for en høst:P 

*OiOi* skrev:

Takk OiOi :)   Må bare tenke at uansett så overlever vi nok dette også, men er tungt når det er 2 barn involvert :(

Jeg sov lenge i dag, det var godt, nå skal jeg hoppe i dusjen og reise en tur til mamma, vi skal shoppe litt !!

Ha en fin dag alle sammen :)

camilla82 skrev:
Uff da Grete Renate... Håper ribbeina blir bedre!

Jeg trener ca 1 time.

Er sååååå fornøyd med vekta.. tror jeg sikter meg inn på ukas superslanker :)

Ellers....er ting i ferd med å falle i grus...så det er tunge dager, men får bare ta det som kommer, nå har v i prøvd å få ting til å funke i 4mnd, begynner å bli slitsomt for begge, får se hva som skjer!

Planer i helga da damer?

Huff, dette gikk meg hus forbi når jeg skummet igjennom istad!
Føler virkelig med deg, og gir deg en god klem!! Ingenting er verre enn når man jober så hardt for å få ting til å fungere, også føler man at man jobber forgjeves. Trist når det er barn inni bildet også!
Håper dere finner ut av det, og at det valget dere ender på gir dere begge en bedre hverdag. Det er tungt, men av og til er det jo til det beste for alle parter!

Vi hadde en tung periode i vår, fra februar og til mai slet vi skikkelig. Hadde flere alvorsprater om at vi begge måtte jobbe med oss selv, for å få ting til å bli bedre. Jeg jobbet HARDT med meg selv, og gjorde alt i min makt for å få en bedre hverdag. Merket at ting ikke var som det skulle, og sambo var slapp med innsatsen.
Jeg skjønte hvorfor når jeg fant mange meldinger på mobilen fra ei annen jente som han hadde snakket med og møtt! Det var tungt, og en utrolig vanskelig opplevelse.
Jeg slet med å stole på han en periode etterpå, og jeg hadde mange spørsmål som måtte besvares.

Men vi kom utrolig styrket ut av den perioden, og nå har vi det bedre enn noensinne! Jeg er virkelig som nyforelsket igjen, og vi lever i en rosa boble virker det som:P Selvom vi diskuterer og krangler innimellom.

Igjen Camilla, maaaange gode klemmer til deg!!!!

Christine88 skrev:

camilla82 skrev:
Uff da Grete Renate... Håper ribbeina blir bedre!

Jeg trener ca 1 time.

Er sååååå fornøyd med vekta.. tror jeg sikter meg inn på ukas superslanker :)

Ellers....er ting i ferd med å falle i grus...så det er tunge dager, men får bare ta det som kommer, nå har v i prøvd å få ting til å funke i 4mnd, begynner å bli slitsomt for begge, får se hva som skjer!

Planer i helga da damer?

Huff, dette gikk meg hus forbi når jeg skummet igjennom istad!
Føler virkelig med deg, og gir deg en god klem!! Ingenting er verre enn når man jober så hardt for å få ting til å fungere, også føler man at man jobber forgjeves. Trist når det er barn inni bildet også!
Håper dere finner ut av det, og at det valget dere ender på gir dere begge en bedre hverdag. Det er tungt, men av og til er det jo til det beste for alle parter!

Vi hadde en tung periode i vår, fra februar og til mai slet vi skikkelig. Hadde flere alvorsprater om at vi begge måtte jobbe med oss selv, for å få ting til å bli bedre. Jeg jobbet HARDT med meg selv, og gjorde alt i min makt for å få en bedre hverdag. Merket at ting ikke var som det skulle, og sambo var slapp med innsatsen.
Jeg skjønte hvorfor når jeg fant mange meldinger på mobilen fra ei annen jente som han hadde snakket med og møtt! Det var tungt, og en utrolig vanskelig opplevelse.
Jeg slet med å stole på han en periode etterpå, og jeg hadde mange spørsmål som måtte besvares.

Men vi kom utrolig styrket ut av den perioden, og nå har vi det bedre enn noensinne! Jeg er virkelig som nyforelsket igjen, og vi lever i en rosa boble virker det som:P Selvom vi diskuterer og krangler innimellom.

Igjen Camilla, maaaange gode klemmer til deg!!!!

Takk Christine :) Hver da er en kamp omtrent, vi krangler ikke, men det er noe som mangler på en måte.... Jeg har heldigvis en tredjeperson jeg kan prate mye med, det hjelper utrolig ;)

Life sucks innimellom ihvertfall!!! Vi har vært sammen i 12 år, siden jeg var 17 år, så dette er ikke lett :(

Fikk ikke shoppa noe i dag, men spiste salat på peppes og dessert, nam ! Men ikke noe mer søtt på meg på en uke, nå er jeg stappa!

Sender deg en klem Camilla.

Her har jeg kommet hjem fra lavkarbotreffet. Kjempe koselig, men vi var ganske mange og fikk ikke snakket med så mange av dem. Tok meg et glass vin. Hiver nå innpå vann og te pga hodepine, for lite væske i daq.

Her er det fortsatt ganske travle tider, men det ser nå ut til at det skal bli litt roligere ihvertfall fra neste uke av... Og det skal bli utrolig godt!

Her går det som før med maten, og vekta vil ikke flytte seg nedover føler jeg... Har stått på den samme vekta +/- lenge nå... Og det er fryktelig irriterende siden jeg ikke spiser godteri eller sukker lengre... Og spiser lavkarbo.... grrrrrr... Men men... Får bare holde motet oppe, og håpe at det snart snur... 

Med treningen går det sånn passende.... Jeg prøver å komme meg på trening 2 ganger pr uke, men det har vært noen uker med bare en gang... MEN det er bedre enn ingenting..

Den uken som kommer nå, håper jeg på 3 ganger på timen: Pulsstep...
Har meldt meg opp på time søndag, tirsdag og torsdag.. Og skal melde meg på time på lør eller søndag også.. Og da håper jeg at kondisen min blir bedre...
Jeg blir fullstendig utslitt på timene, og klarer ikke å være med på alt pga kondisen...:s hehe.. Men da kan det jo bare gå en vei da... Gleder meg til jeg klarer å være med på alt på timen... For jeg syns det er litt flaut... Heldigvis er det flere som ikke klarer alt heller... Det er en ganske hard time, og veldig arti... 

Sender en god klem til deg Camilla... Håper virkelig at dere klarer å løse problemene!

Ser lyst ut for meg i morgen. Snikveide meg i mårres og her var det nedgang:-)

GreteRenate88 skrev:
Ser lyst ut for meg i morgen. Snikveide meg i mårres og her var det nedgang:-)

Så bra GreteRenate!!! Yeah :)

Sambo er å jobber noen timer nå på morrakvisten, jeg er hjemme med gutta, tenkte å foreslå at vi skal reise på naturhistorisk museum, har ikke vært der før, men ser bra ut på nettet og ikke dyrt heller.

Ellers ser det ut som nedgangen min blir bra også :)

i morgen er det veiedag igjen jenter synes ukene går for fort nå egentlig synes det går fortere og fortere til veiedager. men vær flinke til å oppdatere datar natta nå faktisk. er helt dausliten! 

Ja, i morgen er det veiedag. Ukene går alt for fort. Rekker ikke å tenke at jeg forhåpentligvis har gått ned, før det på nytt er veiedag...
Var på trening i kveld og svettet som en gris.. Håper ikke kroppen holder på alt for mye veske til veiingen i morgen.. 

Er forresten kommet i en god stiiim kjenner jeg.. Motivasjonen holder på å komme.. Så denne uken blir det MYE hard trening på meg.. Så jeg er superspendt på neste ukes veiing... (er spendt på morgendagen også, men føler ikke at vekta har gått så mye ned egentlig... Men håper!)

Lykke til med veiinga jenter!!!!!  :)

Blingbling: går nok bra skal du se:-) Jenter: var foresten ikke brista ribbein.:-) har gått over nå de smertene så er nok mulig at ribbeina bare var forslått:-)

Ja, imorgen er det veiedag igjen gitt! Som dere andre synes jeg ukene flyr av gårde nå, samtidig som de går sakte!
Er spent på veiing i morgen, lurer på om jeg har gått ned noe i det hele tatt egentlig.. Og om jeg har gått ned noe så er ikke det mange grammene, for å si det sånn:P Det sier i allefall magefølelsen meg. Etter en travel uke med nesten 50 timer på jobb, FAUmøte, bursdag i dag, middagsbesøk i går og styr, og bare en trening.. Huff, ikke bra! Håper på en bedre uke neste uke! Bare at da er det utdrikningslag på lørdagen, kjære vene..

Nei, nå tar jeg kvelden!
Masse lykke til med veiing i morgen, jenter:)
Og god natt!!!

Shit ass, kun 0,1 kg ned denne uken. Er skuffet over min egen innsats den siste tiden. Men har faktisk fått fornyet motivasjon og er klar for å kjempe litt hardere denne uken(dersom jeg ikke går ut da). Håper dere andre har gode tall å komme med. Er kjipt å ikke kunne bidra noe kjenner jeg.

her er det ned 0,7kg kjempe fornøyd*OiOi* viktigste er at du går ned og ikke oppkjempe bra Christine88

Back
Topp