Snikveid meg i to dager nå, og det ser ikke så bra ut. Føler jeg har stått på 77-tallet leenge nå. Vet jeg bør begynne å trene, men huff...
Blir spennende å prøve på ny baby da Christine88. Hadde egentlig bestemt meg for at jeg var ferdig, men tvilen er der.
Camilla82; er sikkert hardt å fokusere på vekttap dersom du har problemer i parforholdet. Sender deg en stor klem og håper dere finner ut av det!
Greterenate; har det blitt bedre med ribbeinet ditt? En brist sitter vel i ganske lenge, så håper det ikke er det.
Nnem; så bra at vannet slipper taket, to dager igjen til veiing så da er det håp!
Vi får besøk i helgen av broren min og barna hans, 4 gutter, så da blir det liv!
Ha en fiin helg alle sammen
Ja, det blir veldig spennende! Håper spiren sitter raskt:) Tenk, da er jeg gravid om 1måned!
Hvor mye spiser du per dag, *OiOi*?
Jeg hadde en periode i april, hvor jeg sto fast på 80,9 i noe som føltes evigheter.. Så bestemte jeg meg for å øke matinntaket med ett par knekkebrød om dagen, og plutselig satte nedgangen fart igjen:D
Kanskje det kan være løsningen for deg? Er i allefall verdt ett forsøk, man merker jo fort om det er bra eller dårlig for kroppen..
Nå sitter jeg på jobb, ute er det sol og over 20 grader. Litt trist å måtte jobbe da, egentlig, men sånn er det. Er jo deilig å tjene sin egne penger!
I kveld skal sambo være med en kompis som skal skille seg:/ Det er den eneste kvelden vi har alene en helg på kanskje 6 uker, men jeg forstår jo også at han må stille opp for kompisen. Han har kun vært gift i 4-5måneder, og kona har vært mer i Tyrkia enn hjemme med han - hun er norsk btw.. Jeg synes hele greia er merkelig, og skjønner ikke hvorfor han falt for henne i utgangspunktet, så egentlig er det godt for han at det endte slik. Selvom det er slemt å si..
Så jeg blir nok alene i kveld, men det kan jo være de bestemmer seg for å spise hjemme hos oss da:)
Neste helg skal sambo på jakt, og jeg i utdrikningslag. Må bare finne en barnevakt.
Helgen etter kommer pappa og lillebror over en tur, for sambo skal fikse pappa sin bil.
Helgen etter det igjen skal vi over til østlandet i dåp til nevøen min.
Siste helgen i oktober kommer ei venninne på besøk, og første helgen i november kommer lillesøster og lille nevø på besøk...
Herregud for en høst:P