GRØNT LAG, Slankekrigen!!

Noen spesieller planer i helgen da, jenter?:) jeg er hos foreldrene mine på østlandet i helgen! Så koselig å se de igjen :D har ikke sett familien siden juli! Nå har jacob og jeg nettopp våknet, kjenner jeg er glad jeg har en gutt med godt sovehjerte!!

I dag/kveld har jeg blitt invitert bort av en venninne. Vi skal kose oss med mat og drikke. Senere på kvelden skal vi evt ut. Kjenner at jeg gleder meg skikkelig. Er lenge siden jeg har drukket eller gått ut. Er nok mer spent på formen i morgen og vekta på mandag.

Men er ikke så langt unna minstenotering. Håper vekta viser nedgang på mandag. Ha en fin helg alle sammen

Nnem: Kos deg i kveld :)

Har ikke trent denne uka pga leggen, men i dag trente jeg, bare droppa det som innebar bein, litt kjipt, men jeg får tenke at litt er bedre enn ingenting.

Så gjorde jeg masse husarbeid når jeg kom hjem, støvsugde hele første etg, vaska kjøkkengulv og badegulv, vaska bak kjøleskapet...der var det litt mye rart..he he

Så har eldste hatt besøk av en kompis, nå sitter gutta å ser litt film, sambo sover på sofaen og her sitter jeg. Bør komme meg på butikken snart vel. Skal kose meg med popcorn i dag tenkte jeg :)

I morgen får vi ett vennepar på middag. Nå er det slækking resten av dagen/kvelden :)

her skjer det svært lite i helgen. fikk til en langtur til denne uken i går, så da er jeg fornøyd med min innsats "trenings-messig". Men har nok fallt litt uttpå når det gjelder inntak av godis. skulle gjerne trent litt ordentlig, men synes det er vanskelig når gutten (8 mnd) er så avhengig av meg om kveldene. Forsøkte meg på foreldremøte en kveld, men måtte bare stikke da jeg fikk mld om at lillegutt hadde skreket i en time. Siden jeg er i permisjon blir det en del tv på dagtid, og da kommer man alltid innom tv-shop. Har så lyst å forsøke den ab-doer twist. Ville jo vært genialt for meg som må være hjemme på kveldene. Men den koster 1500,- og det er mye penger synes jeg. Noen andre som har sett reklamen? hva tror dere?

Nå har jeg akkurat spist ferdig kebaben og skal straks legge meg. Det ble en tidlig kveld, men jeg har kost meg veldig. Ble noe sprit og sprite, men fungerer ganske bra egentlig.

Er virkelig spent på formen i morgen. Nei, nå må jeg avslutte, hodet spinner. God natt alle sammen.

Formen var som før da jeg våknet, men kjenner at jeg er ganske sliten i kroppen. Været i Oslo er heller ikke noe å skryte av, så hatt en inne dag. Sitter under dyna fordi jeg fryser sånn. Ikke vanlig for å være meg, men er ikke syk.

Måtte jo selvfølgelig sjekke vekta. Og den viser minstenotering. Jeg tror ikke på det før i morgen. Håper vekta er like snill da. Dere får alle ha en fin søndag videre, skal straks begynne med pizza til familien og kjøttdeig-  og brokkoliform for meg.

ikke for å være negativ nnem, men den tida jeg drev med festing var jeg alltid mye lettere morgenen etter jeg hadde vært på fest. Har vel med at kroppen dehydreres. Men håper selvfølgelig at du får topp resultater i morgen! Selv gruer jeg meg litt, tror ikke det blir noen kjempenedgang. Håper på noen hundre gram ned ihvertfall. Hvordan tror dere andre at dere ligger an?

*OiOi*: jeg har tenkt på denne abdoer twist selv men er veldig skeptisk og er så redd for at det blir bortkastet penger!

Jeg håper på en liten nedgang i morgenhar passet på litt hva jeg har spist og hvor mye. om det er bare 100g,så er jeg fornøyd nedgang er nedgangjeg trente kun 2 dager forrige uke. men håper de er med å utgjør litt da

ja, den ser jo genial ut på reklamen. De er flinke på reklame den gjengen der, får lyst på alt jeg dersom jeg ser lenge nok på det. I går kveld var jeg inne på siden igjen, og skulle til å bestille. Men så fikk jeg meg en reality-check, kan jo ikke kjøpe en slik maskin. Får heller prøve å gjøre noen øvelser på stua, har jo manualer og sånt. Neste uke...

*OiOi* skrev:
ikke for å være negativ nnem, men den tida jeg drev med festing var jeg alltid mye lettere morgenen etter jeg hadde vært på fest. Har vel med at kroppen dehydreres. Men håper selvfølgelig at du får topp resultater i morgen! Selv gruer jeg meg litt, tror ikke det blir noen kjempenedgang. Håper på noen hundre gram ned ihvertfall. Hvordan tror dere andre at dere ligger an?

Har opplevd det samme selv før, så er helt enig i deg. Men håper og krysser ogå fingrene for at det kanskje holder til hvertfall litt nedgang i morgen. Så for jeg heller jobbe hardt til uka som kommer.

Ja masse lykke til alle sammen:-) dette klarer vi:-)

HELDIG jeg har gått opp 100gmen er jo ikke sååå mye da

hadde gått ned 0,2 kg denne uken jeg, ikke veldig bra, men fremdeles nedgang. Håper noen andre på laget kommer med en kjempenedgang nå, ellers ligger vi litt tynt an. Christine88, har du kommet deg på 60 tallet? regner med det er en skrivefeil, men enn den dagen vi er der! For den skal komme... Greterenate; kjipt med oppgang, men det er ikke stort, ordner seg i neste uke.

*OiOi* skrev:
hadde gått ned 0,2 kg denne uken jeg, ikke veldig bra, men fremdeles nedgang. Håper noen andre på laget kommer med en kjempenedgang nå, ellers ligger vi litt tynt an. Christine88, har du kommet deg på 60 tallet? regner med det er en skrivefeil, men enn den dagen vi er der! For den skal komme... Greterenate; kjipt med oppgang, men det er ikke stort, ordner seg i neste uke.

Haha.. Nei, jeg har skrevet feil!! Hadde det bare vært så vel:P Ny vekt er 76,3;)

Nedgang på 1,2 kg. Håper på å nå minstenotering neste uke. Letta siden jeg gikk opp sist uke.

Nå mangler vi oppdatering fra 2 stk.

Kjempe flinke dere er jenter

nice nnem, fiin vektnedgang. Håper de to siste får oppdatert og at de har fine tall å komme med. Det trenger vi nok denne gangen.

Back
Topp