Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Hege og Chris
Ikke tenk slik lettrørt. Ingen kan noe for at de blir syke og det du sliter med høres jo grusomt ut. Er det krystalsyken? Masse god bedring.
ORIGINAL: summer82
off lettrørt håper du blir bra fort, ikke noe kjekt gå slik[&:]
Idag har jeg trent igjen, endelig begynner jeg merke at jeg blir sterkere på treninga, denne uka har jeg hatt to lange økter på treningsstudio å føler jeg merker virkelig effekt allerede[:)] øvelsene blir lettere å gjør og det er kjekkere[:)]
Men ser dårlig ut på vekta denne uka også[:'(][:'(][:'(][:'(]
ORIGINAL: Hege og Chris
Sjokolade kan jeg ikke ha i huset for det går ned på høykant. Så her er det om å gjøre å ikke ha det tillgjengelig. Men er fader ikke enkelt. Lurer på hva jeg skal gjøre om fasterlaven i morgen[:o]
ORIGINAL: Hege og ChrisDu får nok et bra resultat du som er sååå flink[:D]
Tja, mener selv at jeg burde få et bra resultat, så jeg er vel nesten ekstra nervøs denne gangen, for om jeg ikke får et bra resultat må jeg bli helt psyko for å gå ned i vekt raskere og det trur jeg ikke jeg klarer.
Altså det jeg mener er at nå er kostholdet der det burde være og har trent veldig bra, så er ikke vekta vennen min nå, så må jeg gjøre noe drastisk[&:]
ORIGINAL: *ÅsLe*
Javell jenter er dere klare for i morgen?[;)]
Jeg kjenner at jeg er litt nervøs[&:] er det flere enn meg?
ORIGINAL: Nnem
Jeg klarte målet. Gikk ned 1,2 kg.