Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: NnemJeg tenker at så lenge du ikke fullammer og han får vell kanskje både grøt og middag? så vil ikke tro at det ikke har såå mye å si eller?!
ORIGINAL: Hege og ChrisAmmer ca 4 ganger om dagen. Men han får andre måltider. Får prøve mme igjen. Han vil ikke ta det før.
Såpass ja. Men du ammer vel bare litt?
Her har jeg hatt intervaløkt.
ORIGINAL: *ÅsLe*Sant det du sier, jeg fullammer ikke. Klarer ikke dytte i meg mer mat heller. Hege: du nevnte yoghurt, liker det ikke. Kan snart tilby lillebror vanlig melk, så slutter snart uansett.
ORIGINAL: NnemJeg tenker at så lenge du ikke fullammer og han får vell kanskje både grøt og middag? så vil ikke tro at det ikke har såå mye å si eller?!
ORIGINAL: Hege og ChrisAmmer ca 4 ganger om dagen. Men han får andre måltider. Får prøve mme igjen. Han vil ikke ta det før.
Såpass ja. Men du ammer vel bare litt?
Her har jeg hatt intervaløkt.
ORIGINAL: Hege og Chris
Spiste en kanelsnurr og sjokoladekake i går og blir vel noe i bursdagen i dag også. Våkna med skikkelig pølsefingre i dag, så håper vannet er borte til seinest tirsdag.