GRØNT LAG - slankekrigen

Da har jeg prøvd stixen og jeg er faktisk i ketose. Hadde jeg ikke trodd. Hmm, jeg som ammer litt også. Får heller ikke i meg mer mat, da blir jeg stappmett. Får heller gi ungen mme.

Såpass ja. Men du ammer vel bare litt?
Her har jeg hatt intervaløkt.

ORIGINAL: Hege og Chris

Ammer ca 4 ganger om dagen. Men han får andre måltider. Får prøve mme igjen. Han vil ikke ta det før.

Ok, ja da er det vel ikke helt bra nei. Men om du tar deg en yoghurt eller lignende så får du i deg litt mere karber.

ORIGINAL: Nnem

Ammer ca 4 ganger om dagen. Men han får andre måltider. Får prøve mme igjen. Han vil ikke ta det før.
Jeg tenker at så lenge du ikke fullammer og han får vell kanskje både grøt og middag? så vil ikke tro at det ikke har såå mye å si eller?!

Her har uka vært så som sp kostmessig, men jeg har vært forholdsvis flink med treningen[;)]

I dag startet dagen med spinning og mage/rompe/lår[:D]

ORIGINAL: *ÅsLe*

ORIGINAL: Nnem

Jeg tenker at så lenge du ikke fullammer og han får vell kanskje både grøt og middag? så vil ikke tro at det ikke har såå mye å si eller?!
Sant det du sier, jeg fullammer ikke. Klarer ikke dytte i meg mer mat heller. Hege: du nevnte yoghurt, liker det ikke. Kan snart tilby lillebror vanlig melk, så slutter snart uansett.

Spiste en kanelsnurr og sjokoladekake i går og blir vel noe i bursdagen i dag også. Våkna med skikkelig pølsefingre i dag, så håper vannet er borte til seinest tirsdag.

Spiste en kanelsnurr og sjokoladekake i går og blir vel noe i bursdagen i dag også. Våkna med skikkelig pølsefingre i dag, så håper vannet er borte til seinest tirsdag.

Ikke så ille det da. Våknet selv med pølsefingre i går. Vi får pøse på med vann. Håper vannet er borte til tirsdagen.
Er det gutten som feirer dag? Gratulerer så med dagen. Og snart -10 kg på vekta også[:D]

Jeg gikk opp, men heldigvis ikke så mye som jeg trodde... Nå er formen min bedre, så jeg skal virkelig sette inn støtet denne uka. Hverfall de 3 første dagene, etter det blir jeg alenemamma i noen dager og da veit jeg ikke hvor mye jeg klarer å trene, men kan hverfall spise sunt![:D]

Ja Chris blir 4 i dag, så har vært barnebursdag og familieselskap i helga. Jeg oppdaterer vekta i morgen og håper at styrketreninga i stad og zumbaen i kveld gjør underverker.

Så bra Nnem og Evyus!
Her ble det 0,4 kg ned.
Ikke heeeelt fornøyd, men skal sette inn støtet denne siste uken!

har lagt med spysyka i flere dager no så har ett bra vektnegang men e skal være realistisk å skrive det jeg trooor jeg kan ha gått ned[:)]

Back
Topp