GRØNT LAG - slankekrigen

ORIGINAL: *ÅsLe*

ORIGINAL: Hege og Chris

Har Maanda trukket seg?
Nei jeg har ikkefått beskjed!

Så kjipt, det er vel bedre for oss at hun trekker seg enn å ikke si vekta i dag?

Har Maanda trukket seg?

Så kjipt, det er vel bedre for oss at hun trekker seg enn å ikke si vekta i dag?

Kan godt hende at hun er med selv om hun er gravid, man kan jo likevel spise sunt og trene en del[:)]

glemte å veie meg i dag jeg, får gjøre det i morgen... er redd for hva vekta viser for denne uker har vært helt tøysete!..

jeg har vært syk, det har vært helt utrolig travelt å i helgen hadde en god vennine av familien hjerneinfarkt så da ble det ikke akkuratt fokus på mat.... ( gikk heldigvis mye bedre en legen sa, de sa hun ikke hadde sjangs men hun er i live å har vært våken litt i dag)

så håper på en bedre uke nå altså!... men eier liten motivasjon for tiden :S vet ikke hva jeg skal gjøre!

ORIGINAL: Fru Lettrørt

Har Maanda trukket seg?

Kan godt hende at hun er med selv om hun er gravid, man kan jo likevel spise sunt og trene en del[:)]

Ja det kan man jo.

100 g, jeje...

Hehe, ja, det er ned[:)] Men nå skal jeg sette inn støtet, jeg skal nemlig vinne hele krigen jeg[8D] HAHA!

70 kilo akuratt! Så har vel gått ner 400 gram?
Huske kje ka eg vekte sist tirsdag! . haha! . off [8D]

Jeg fikk ikke tid å veie i morges så da ble det midt på dagen og da viste vekta +0.1[&:]

Men dere har vært følinke hele gjengen! Gratulerer med seier!
Maanda har trukket seg!

Så gøy at det gikk så bra denne uka! Dere har vært flinke jenter[:D] Jeg VIL bidra litt mer neste uke![;)]

Jippi for oss, he he utrolig at vi vant med så lite nedgang. Blir nok værre neste uke, så jeg går for å gjøre mitt beste å håper å bidre med 1kg[:D]

Jippi for oss, he he utrolig at vi vant med så lite nedgang. Blir nok værre neste uke, så jeg går for å gjøre mitt beste å håper å bidre med 1kg[:D]
Ja sant det, men denne uken hadde vi få kilo opp, bare 0.5
Forrige uke hadde vi 4 kilo opp!

Mitt mål blir 0.5 kg, klarte ikke målet denne uken så satser på en bra uke nå[;)]

Dagen i dag har startet med 45 min på tredemølla[:D]

Ha en fin dag jenter!

Tror heller ikke jeg satser så stort til neste veiing [&o]
Mensen kom i går og denne uken har egentlig startet veldig dårlig.

Lykke til folkens!

Jeg er ganske fortvila nå[:(] Kan love dere at jeg ikke går ned noe innen mandag... Jeg har så lenge jeg kan huske vært plaget med svimmelhet ol i perioder og nå har jeg kommet inn i en sånn periode, så til de grader. Har aldri vært så svimmel som nå[&o] Veit ikke helt hva jeg skal gjøre, for jeg var så motivert på mandag, nå skulle jeg virkelig være flink til å trene alt jeg kunne og spise bedre enn jeg har gjort i ukene som har gått, men det går jo rett i dass.[:(]
Ikke klarer jeg å spise helt fornuftig for det føles konstant ut som jeg har veldig lavt blodsukker, så da blir det litt for lett for mye kalorier og null trening, da er jeg redd jeg svimer av...

Håper dette gir seg innen noen få dager, hvis ikke tror jeg at jeg trekker meg! Vil ikke trekke dere ned pga min dumme fraværende helse[&o]

Ikke tenk slik lettrørt. Ingen kan noe for at de blir syke og det du sliter med høres jo grusomt ut. Er det krystalsyken? Masse god bedring.

Hallo, endelig fredag. Jeg er fortsatt motivert og henger i. Bare ikke mye å skrive om her inne. Skikkelig nysgjerrig på vekta, men ikke snikveid enda. Venter til mandag. Håper skikkelig på nedgang, nærmer jo meg snart -10 kg.

Ønsker dere alle riktig god helg og god bedring Lettrørt.

Ja sant det, men er jo rart å se denne tråden havne så langt bak enn de andre gruppene. Flott at alt går bra med deg og du fortsatt er like motivert, så flott at du nærmer deg den milepæla [:D] Ha en flott helg Nnem.

Back
Topp