GRØNT LAG - slankekrigen

Da er det vel bare å fortsette med målet på -5kg og denne gangen skal vi nå det

Ha en fin dag[:D]

ORIGINAL: Hege og Chris

Ja denne uken skal vi klare det!
Vi lå veldig godtan forrige uke og en 2 plass er ok[:D]

Mitt mål er min 0.5 kg denne uken[:D]

Ha en fin dag!

ORIGINAL: *ÅsLe*

Ja denne uken skal vi klare det!
Vi lå veldig godtan forrige uke og en 2 plass er ok[:D]

Mitt mål er min 0.5 kg denne uken[:D]

Ha en fin dag!

Ja vi gikk jo ned så mye så er vel ikke reelt med mere enn 0.5kg, men håper på 1kg[8D]

Jeg satser på 0,5 kg denne uka også[:D] Håper jeg klarer det, har vært en litt dum start på uka, men satser på en bedre avsluttning[;)]

Uff er blitt dritforskjøla, dett i nesa og tryne[8D] vondt i halsen og usj, så gruer meg til zumba i dag, men uansett så skal jeg dit, blir nok rett hjem i seng etterpå[&:]

Det går sikkert supert lettrørt [:)] Du har så kult nick[:D]

Ja, vi satser alt på at det går supert[:D] Thihi, takk[:)] Er ikke alltid det er så kult å være lettrørt, men[8D]

Tror jeg skal klare å kvitte meg med en halv en, driver å snikveier og det går i det minste nedover[8D][:D]

Hei hei, jenter. Er fortsatt med her. Sluttet på 30 ds for å fokusere meg på spisingen. Har begynt å skrive ned det jeg inntar i løpet av dagen.

Har også sluttet å snikveie meg, lysta er tilstede, men venter til mandag.
Synes dere alle er kjempe flinke og håper alle klarer målene sine.
Jeg blir veldig fornøyd om jeg klarer 0,5 kg på mandag.

ORIGINAL: Fru Lettrørt

Jeg satser på 0,5 kg denne uka også[:D] Håper jeg klarer det, har vært en litt dum start på uka, men satser på en bedre avsluttning[;)]

som om d va meg som hadde skrevet dette[;)]

Nnem- ja er greit med en ting av gangen og hvis du kjører veldig lavkarbo alla ketose er det greit å bare gå en tur, ikke tung trening. Dette kommer til å gå seg til helt sikkert[:D]

ORIGINAL: summer82

Hehe, godt å høre at jeg ikke er alene! Har du snikveid noe? Veit du hvordan du ligger ann?
Jeg har fått helvetes-tanta på besøk, men har klart målet i dag[:D] Da gjenstår det bare å se om det holder seg til manda'n[8D] Håper jo så klart at jeg klarer 200 g til, da har jeg klart 4 kg totalt!!! Det hadde vært supert![:D]

heia heia grøntlag.. dere er flinke jenter.. dette klarer dere[:D] en hilsen fra x grønn deltager [:D]

ORIGINAL: lena89

heia heia grøntlag.. dere er flinke jenter.. dette klarer dere[:D] en hilsen fra x grønn deltager [:D]

Åh, tuuusen takk for heiinga, det trenger vi!!![:D] Vi skal, skal, skal, skal vinne[:D]

ORIGINAL: lena89

Åh, tuuusen takk for heiinga, det trenger vi!!![:D] Vi skal, skal, skal, skal vinne[:D]

Og masse lykke til med å komme til finalen[:D]

ORIGINAL: summer82

Hehe, godt å høre at jeg ikke er alene! Har du snikveid noe? Veit du hvordan du ligger ann?
Jeg har fått helvetes-tanta på besøk, men har klart målet i dag[:D] Da gjenstår det bare å se om det holder seg til manda'n[8D] Håper jo så klart at jeg klarer 200 g til, da har jeg klart 4 kg totalt!!! Det hadde vært supert![:D]

snikveid litt ja, men ligge dårlig an hittil[:'(]
starta bra så gikk det dårlig igjen[:'(] håpe du klare 200gram til[;)]

Maanda Gratulerer så mye med spira[:)] Passer vel ikke helt inn å slanke seg nå lengre da[&:]
Det så jeg også netopp!
Gratulerer så masse[:D]

For første gang på lenge føler jeg at jeg har hatt en veldig bra spisedag![:D] Vel, vi hadde hamburger til middag[8D] men det har vi fast en gang i uka, så vekta burde ikke bli påvirket mer enn vanlig pga det[:D] Kjenner jeg er veldig spent på snikveiingen i morgen[;)]

Håper så utrolig mye at jeg klarer 700 gram denne uka, på tross av mensen!

Det blir spennende med veiing[:D]
Lykke til!

Back
Topp