GRØNT LAG - slankekrigen

ORIGINAL: Fru Lettrørt

For første gang på lenge føler jeg at jeg har hatt en veldig bra spisedag![:D] Vel, vi hadde hamburger til middag[8D] men det har vi fast en gang i uka, så vekta burde ikke bli påvirket mer enn vanlig pga det[:D] Kjenner jeg er veldig spent på snikveiingen i morgen[;)]

Håper så utrolig mye at jeg klarer 700 gram denne uka, på tross av mensen!

Så utrolig bra. 700 ned med mensen er jo super bra. Så masse lykke til. Har ikke turt å snikveid meg denne uka, så håper på et greit resultat.

I dag har jeg trent zumba, men pga bihulebetennelse har jeg ikke orket noe annet[&o] Så vært en sløv dag. Men vært flink med kosten og holdt meg til det jeg hadde planlagt i dag[:D]

ORIGINAL: Hege og Chris

I dag har jeg trent zumba, men pga bihulebetennelse har jeg ikke orket noe annet[&o] Så vært en sløv dag. Men vært flink med kosten og holdt meg til det jeg hadde planlagt i dag[:D]

Wow, syns du har vært superflink jeg, hvis du har klart sumba med bihulebetennelse!!![:D]
Jeg har dytta i meg litt for mye potetgull i kveld, er så svaaaak for potetgull[&o][:'(]

Wow, syns du har vært superflink jeg, hvis du har klart sumba med bihulebetennelse!!![:D]
Jeg har dytta i meg litt for mye potetgull i kveld, er så svaaaak for potetgull[&o][:'(]

Ja var litt av en opplevelse[8D] Uff det er jeg også, så kan ikke ha potetgull i huset jeg[:o]

Ja var litt av en opplevelse[8D] Uff det er jeg også, så kan ikke ha potetgull i huset jeg[:o]

Kan kjøpe en sånn liten pose da[:D]

Veide i dag, uff, ser ikke bra ut for morgendagen akkurat nå[:'(] Håper det blir en tur på lekeland nå så jeg får svetta litt[8D]

Veide i dag, uff, ser ikke bra ut for morgendagen akkurat nå[:'(] Håper det blir en tur på lekeland nå så jeg får svetta litt[8D]

Hvor for man egentlig kjøot det om dagen?? Vi får håpe at vekta bare tuller med deg da[;)]

Hvor for man egentlig kjøot det om dagen?? Vi får håpe at vekta bare tuller med deg da[;)]

¨
Får man ikke kjøpt det i de fleste butikker som selger vanlig potetgull?
Ja, håper den tulle rmed meg og er litt snillere i morgen[;)]

flere enn meg som gruer seg til imorga ser e[&:] e he spist både sjokolade og potetgull i helga[&:] ikke bra nei!!!
Så idag prøva e være skikkelig flink... spise kun sunt, noe som helller ikke e lett[8D]

Jeg er veldig spent på evt nedgang da jeg har klart å holde meg unna vekta, samt passet på hva jeg har spist.

Jeg veier i morgen, blei litt mye mas på morgenen her i dag[&o]

ORIGINAL: Nnem

- 2,5 kg.[:D]

WOW så bra!
Hvilke metode bruker du?

Flinke dere er jenter! Jeg veier i morgen[:D]

ORIGINAL: eLLe*meLLe

ORIGINAL: Nnem

- 2,5 kg.[:D]

WOW så bra!
Hvilke metode bruker du?

Jeg går på lavkarbo. Men gikk opp 1,9kg ved forrige måling og var kjempe streng uken som var.

Har Maanda trukket seg?
Nei jeg har ikkefått beskjed!

Så flinke dere er jenter..[:D]
Stå på [:)]

Hadde en sprekk i helga, men fra idag er vi strenge med karbohydratene igjen. [:)]

Back
Topp