GRØNT LAG - slankekrigen

Heihei!! Har vært litt stille fra meg også i det siste, men jeg henger fortsatt med.[:)] Jeg har veiedag fredager, og jeg har klart målet mitt denne uken. Ned 0,6 kg.[:D] Så er veldig fornøyd med det.[:)]

ORIGINAL: Hege og Chris

Ikke tenk slik lettrørt. Ingen kan noe for at de blir syke og det du sliter med høres jo grusomt ut. Er det krystalsyken? Masse god bedring.

Ingen som vet hva det er, men halve slekta "lider" av det... Håper bare det går fort over denne gangen[&o]

off lettrørt håper du blir bra fort, ikke noe kjekt gå slik[&:]

Idag har jeg trent igjen, endelig begynner jeg merke at jeg blir sterkere på treninga, denne uka har jeg hatt to lange økter på treningsstudio å føler jeg merker virkelig effekt allerede[:)] øvelsene blir lettere å gjør og det er kjekkere[:)]
Men ser dårlig ut på vekta denne uka også[:'(][:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: summer82

off lettrørt håper du blir bra fort, ikke noe kjekt gå slik[&:]

Idag har jeg trent igjen, endelig begynner jeg merke at jeg blir sterkere på treninga, denne uka har jeg hatt to lange økter på treningsstudio å føler jeg merker virkelig effekt allerede[:)] øvelsene blir lettere å gjør og det er kjekkere[:)]
Men ser dårlig ut på vekta denne uka også[:'(][:'(][:'(][:'(]

Så utrolig fint at treninga går lettere, da blir jo livet lettere også, selv om ikke vekta jobber med deg så oppnår du masse med treningen, selv om det ikke kommer frem i kg!!![:D] Fortsett med jobbinga, så ser du fort en annen kropp i speilet[;)]

Håper du blir bedre snart!

Her er fristasjonen til sjokolade STOR! Og jeg sliter med å holde igjen, og denne uka har jeg sprukket flere ganger igjen[&o]
Hvorfor skal sjokolade være så inni hel.....te godt[:@] BLÆ...
Og for å ikke snakke om påskeeggene!

Men har fått trent ett par ganger og skal igjen i morgen, satser på at vekta holdes i sjakk ved hjelp av treningen!

*ÅsLe* du skulle bare visst alt jeg har dytta i meg de siste dagene[&o][:-] 
Tror jeg har drikki to kopper kakao, spist litagobolle og potetgull... Kvelden er enda ung, hvor vil dette ende???[8|] Trur jeg skal lage meg noen blingser med tomat jeg, så døyver sulten bittelitt...

Sjokolade kan jeg ikke ha i huset for det går ned på høykant. Så her er det om å gjøre å ikke ha det tillgjengelig. Men er fader ikke enkelt. Lurer på hva jeg skal gjøre om fasterlaven i morgen[:o]

Sjokolade kan jeg ikke ha i huset for det går ned på høykant. Så her er det om å gjøre å ikke ha det tillgjengelig. Men er fader ikke enkelt. Lurer på hva jeg skal gjøre om fasterlaven i morgen[:o]

Har droppet det i vårt hus. Ingen av dem vet at det fastelaven uansett. Bakte dem boller sist uke[:)]
Jeg klarte forresten å holde meg unna[:)]

jeg har ikke trena, men jeg har vasket og flytta soverommet opp i 2. etg, det kjennes alt for godt i kroppen kjenner jeg... Blir spennede å se om kroppen tar igjen i morgen med å være litt ekstra svimmel[:-] Har vært i ganske grei form i dag så HÅPER det går rette veien nå[:D]

Javell jenter er dere klare for i morgen?[;)]
Jeg kjenner at jeg er litt nervøs[&:] er det flere enn meg?

Tja, mener selv at jeg burde få et bra resultat, så jeg er vel nesten ekstra nervøs denne gangen, for om jeg ikke får et bra resultat må jeg bli helt psyko for å gå ned i vekt raskere og det trur jeg ikke jeg klarer.
Altså det jeg mener er at nå er kostholdet der det burde være og har trent veldig bra, så er ikke vekta vennen min nå, så må jeg gjøre noe drastisk[&:]

Tja, mener selv at jeg burde få et bra resultat, så jeg er vel nesten ekstra nervøs denne gangen, for om jeg ikke får et bra resultat må jeg bli helt psyko for å gå ned i vekt raskere og det trur jeg ikke jeg klarer.
Altså det jeg mener er at nå er kostholdet der det burde være og har trent veldig bra, så er ikke vekta vennen min nå, så må jeg gjøre noe drastisk[&:]
Du får nok et bra resultat du som er sååå flink[:D]

Er nervøs nå, fordi jeg har hatt den matlysten i dag. Håper vekta ikke viser oppgang.

ORIGINAL: *ÅsLe*

Javell jenter er dere klare for i morgen?[;)]
Jeg kjenner at jeg er litt nervøs[&:] er det flere enn meg?

Jeg forventer en kg OPP, så ser ikke frem til å veie i morgen...[&o]
Men heldigvis kjennes det ut som om formen er stigende, selv om jeg ikke orker så veldig mye, så er jeg hverfall på vei mot en bedre form[:)]

Håper veiinga går supert for dere andre!!!![;)]

Jeg er full av vann i dag så veier i morgen!

ORIGINAL: Nnem

Jeg klarte målet. Gikk ned 1,2 kg.

WOW! Du er rå!!![:D]

Jeg er faktisk fornøyd. Veide 100 gram midre i dag enn for en uke siden. Trodde jo at jeg kom til å smelle på 1 kg opp, så 100 gram ned er himmelen for meg i dag![:D]

veier imorgen siden jeg har mye vann i kroppen sjøl... så da får vi se resultatet imorgen men frykter oppgang[&:]

Back
Topp