GRØNT LAG - Skravletråd

Jeg beklager at jeg er lite inne her å skriver, men er midt  i eksamenstid, og har en i uken. Trodde jeg skulle rekke å skrive litt her og, men den tiden øynene er borte fra bøkene, må jeg bruke på huset og familien. Har prøvd å være flink å hente barna gående istede for å kjøre bil, så noen gåturer har det jo blitt, men ellers bare kostholdsendringer. Har sluttet å spise noe særlig poteter, ris og pasta, og byttet det ut med salat. (noe jeg tidligere ikke spiste noe særlig av) Og så drikker jeg så og si bare vann. Hender jeg må ha ett glass O`boy. I helgene kjøper jeg en potetgullpose og kanskje en liten juice, ellers ikke noe mer til meg selv. De andre får selvfølgelig! Og jeg må si jeg er overrasket over resultatet det har gitt. Ned 1,3 kilo fra forrige veiing! :) Har aldri gått ned så mye på en gang jeg.. Det må jeg si var morro!! :D Så nå hper jeg resten av laget er like flinke som sist uke, kansje enda bedre også!! Lykke til folkens!! ;)
 
Så flott nedgang Caba!! Jeg har hatt litt oppgang... Jeg kontrollveide ifrå og da lå jeg bra an. Men så ble det nok en litt for salt middag så holder nok på litt vann.. Håper dere andre redder meg så jeg slipper å ryke ut! :)
 
Jeg må bare beklage, men ble oppgang her og. 200 gram, så ikke all verdens sånn for meg personlig, men så kjedleig at jeg drar ned laget.

Skal ha en knall neste uke hvertfall! Og hjelpe til litt:)
 
Chaba: Skjønner at det ikke blir tid til så mye annet midt i eksamenstiden.... Håper du består alle og får gode resultater :) Så flink du har vært! Utrolig hva noen få endringer kan utgjøre på vekten ;) Og det er jo ekstra bra at du har fått det til midt i denne hektiske perioden ;)
 
Ble ikke all verden her heller! 200 gram ned.... Skal oppdatere i veietråden når jeg er ferdig å defragmentere pcn, er inne på iPaden nå...
 
Ble ikke all verden her heller! 100 gram ned....
 
jeg trodde jeg hadde gått opp men var visst akuratt samme som sist! :)

Venter bare på en vekt nå så kan vi sende inn...
 
Jeg trodde jeg hadde gått ned 200 gram, men var visst bare 100.... Ikke mye å skryte av uansett, men ned er ned ;)
 
Håper hun ikke har glemt oss.... Kjedelig å miste noen unødig....
 


millemari skrev:
Ånei huff da må jeg forlate dere... :( Noen som vil overta laglederrollen min?


Men du... Hvis du vil være med videre, så kan jeg ryke ut. Synes ikke det er noe særlig når jeg har gått opp at du skal ryke. Kanskje en regel i videre kriger bør være at man er immun så fremt man ikke har gått opp....
 


*Skorpion84* skrev:


millemari skrev:
Ånei huff da må jeg forlate dere... :( Noen som vil overta laglederrollen min?


Men du... Hvis du vil være med videre, så kan jeg ryke ut. Synes ikke det er noe særlig når jeg har gått opp at du skal ryke. Kanskje en regel i videre kriger bør være at man er immun så fremt man ikke har gått opp....



Nei, ikke aktuelt. Jeg er ute :)
 
Litt av grunnen til at man er imun, er jo at det er så lett å gå litt opp eller stå stille etter en uke med supernedgang. Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for det. Millemari, du er jo ikke helt ute da, du skifter jo på en måte lag ved å gå over i wild card. Blir jo en hel gjen der etterhvert siden 1 forsvinner hver uke. Blir 1-2 som kommer tilbake derfra i semifinalen om ikke så lenge. Meld deg inn der:-)
 
Synd å miste deg millemari :( Jeg kan ta over inntil videre hvertfall ;) Og vil gjerne ha en som kan være back up...? :p Har iallefall en sydentur på planen om 4 uker....

Lurer på hva som skjedde med mammai08..............??? håper det bare var en forglemmelse, og ikke noe alvorlig som gjorde at hun ikke fikk oppdatert....
 
Men da lager jeg en ny veietråd slik jeg får oppdatert i toppinnlegget :) Så da må alle som fortsatt er med kopiere vektinnlegget sitt :)
 
Da er jeg med videre da.. Og neste uke skal jeg bidra:D

Flott ninoz. Når du skal til syden kan sikkert jeg ta ansvaret hvis jeg er hjemme. Er borte den 8.juni-helga, men ellers har jeg ingen planer. Så det går sikkert bra!
 
Jeg reiser 10/6, så det blir veiingen den 15/6 som noen andre må ta... Men vi må vel egentlig bare se det an, ikke godt å vite hvem av oss som fortsatt er med om 4 uker ;p Om vi taper alle fram til da så er jo vi ingen igjen.......................... haha :p

Nei, nå må vi skjerpe oss så vi ikke mister flere! Og alle MÅ huske å oppdatere :) Skal jeg sende nummeret mitt på PM til dere?
 
Kanskje det er lurt! ;) Håper alle oppdaterer videre!! ;) Også satser vi på gull fremover!! :)
 
Det tenkte jeg ikke på engang, ninoz, hehe. Kan jo se an fram til det da ja. Telefonnummer hadde vært fint.

I dag har vi vært på tur og mata ender. Lillemann sovna i vogna, så istedet for å vekke han for å få han inn i bilen gikk jeg hjem med'n. Da har jeg fått meg litt bevegelse i dag hvertfall. De neste dagene blir det mye vasking og rydding, får en del besøk på 17.mai, så her må det vaskes!

Håper det går bra med dere andre og at kiloene raser av;)
 
NEIII jeg kom på det NÅ:( Hatt familiebesøk siden torsdag og vært i 2 konfirmasjoner, va jo tenkt å sende mld men måtte inn hit å hente nr og da glemte jeg det fullstendig i alt styret.. Så trist at vi mista noen, hadde nok ikke bidratt så bra jeg heller, stressa slik fram til helga at vekta va det samme.. Men nå som jeg røk ut på denne måten kan jeg vel ikke bli med på wildcard?:/ Uff vil tilbake...:(:( Men lykke til videre da, dette greier dere!
 
Back
Topp