GRØNT LAG - Skravletråd

Hvem tar ansvaret for å sende inn resultatene til mariusmor på fredag? Jeg blir opptatt fra kl 15 ca...
Og er det noen av dere som ønsker å være lagleder? Siden jeg er ute nå...
 


ninoz skrev:
Hvem tar ansvaret for å sende inn resultatene til mariusmor på fredag? Jeg blir opptatt fra kl 15 ca...
Og er det noen av dere som ønsker å være lagleder? Siden jeg er ute nå...


Jeg kan ta det på fredag, også løser vi som er igjen det de neste fredagene, avhengig av hvem som er med videre. Når er det vi går til finaleuka? I forhold til å lage ny veietråd tenker jeg på.
 


*Skorpion84* skrev:


ninoz skrev:
Hvem tar ansvaret for å sende inn resultatene til mariusmor på fredag? Jeg blir opptatt fra kl 15 ca...
Og er det noen av dere som ønsker å være lagleder? Siden jeg er ute nå...


Jeg kan ta det på fredag, også løser vi som er igjen det de neste fredagene, avhengig av hvem som er med videre. Når er det vi går til finaleuka? I forhold til å lage ny veietråd tenker jeg på.


Det er 7 uker før semifinale, så da er det vel 3 veiinger igjen som et lag... Har vel hatt 4 til nå...
Jeg kan godt fortsette å oppdatere veietråden, og den fredagen det er jeg som har hovedansvaret så er ikke det noe problem for meg å ta ansvaret for grønt lag sitt resultat ;)
 


ninoz skrev:


*Skorpion84* skrev:


ninoz skrev:
Hvem tar ansvaret for å sende inn resultatene til mariusmor på fredag? Jeg blir opptatt fra kl 15 ca...
Og er det noen av dere som ønsker å være lagleder? Siden jeg er ute nå...


Jeg kan ta det på fredag, også løser vi som er igjen det de neste fredagene, avhengig av hvem som er med videre. Når er det vi går til finaleuka? I forhold til å lage ny veietråd tenker jeg på.


Det er 7 uker før semifinale, så da er det vel 3 veiinger igjen som et lag... Har vel hatt 4 til nå...
Jeg kan godt fortsette å oppdatere veietråden, og den fredagen det er jeg som har hovedansvaret så er ikke det noe problem for meg å ta ansvaret for grønt lag sitt resultat ;)


Kjempefint. Men da sender jeg resultatet til Mariusmor nå på fredag:)
 
Dagens treningsøkt er gjennomført og det var tungt! Har ikke trent på en hel evighet og det er tydelig at det trengs. Det er også skummelt å se hvor fort man forfaller. Nå er likevel en del på plass i matveien igjen, og det gjør underverker. Hvis jeg klarer holde styr på maten klarer jeg også å komme meg i gang med trening. Så nå er det full fart mot en god uke!!
 
Så bra!! ;)
Jeg har funnet noen styrketrenings vidoer på bodyrock.tv som er veldig alrighte.. Er med på en 30 dagers challenge der inne nå, og er på 4. dagen. Hardt, men jeg er veldig motivert til å få det til nå! Så nå går vi inn for seier, gjør vi ikke???
 
Stå på grønninger! ;) Dere er flinke, satser på grønn seier denne uken :)
Har nettopp fullført en dag med 30 ds, og nå må jeg på jobb i fine været :( Etter jobb blir det en joggetur ;)
 
Jo, nå går vi for seier Chaba!

Har vært helt slave på spisinga, men ble litt mer lasagne i går enn jeg hadde trengt. Men får så være. I kveld skal jeg ta meg en løpetur eller stelle meg på elipsemaskinen. Har faktisk lyst på en løpetur, men er så uhorvelig varmt, så får se om det blir litt mildere mot kvelden. Eventuelt en liten bris.
 
Ble verken løping eller elipsemaskin, men nesten en time på sykkelen mens jeg så luksusfellen. Lenge leve TV-slaven..

I morgen starter dagen med 30 ds når minsten har den første sovinga si, har i det minste kommet i gang med litt bevegelse. Veldig motivert for tida!
 
Jeg skriver videre;) Nå er en økt med Jillian over. Skjønner ikke de som klarer ta dette hver dag, så jeg tar annenhver dag. Var lettere i dag enn på tirsdag hvertfall!

Nå skal jeg hoppe i dusjen, lage meg no mat, rydde litt inne, og nyte finværet!

Ha en fin dag alle sammen!
 
Da har jeg vært på vekta. Og den har gudsjelov gått nedover. 0.6 kg, 0,98%
.Lykke til jenter! Håper vi vinner denne uken!! ;)
 
Så bra Chaba!

Her er jeg strålende fornøyd med uka, dagen i går ble avslutta med en halvtime på elipsemaskinen (er det en eller to l-er???), så fikk to treningsøkter i går. Vekta viste en nedgang på 1,1kg, og det gir ekstra motivasjon. Når lillemann skal sove nå snart blir det dag 3 av 30ds. Og det verste er, jeg gleder meg litt;)
 
Dere har jo vært kjempe-flinke denne uka. Her er det nedgang, men ikke veldig mye. Er glad at dersom vi kommer etter rødt lag er det iallefall jeg som ryker. Men jeg håper selvfølgelig vi vinner og jeg får være med en uke til. Ha en koslig pinsehelg da grønne jenter!
 
Synd du røyk *OiOi*, synes vi var flinke alle sammen, det var jo ikke store marginene denne gangen.

Det ble en økt med 30ds i går og en tur i svømmehallen. Svømmehallen er med eldste, så kan ikke kalles trim, men det var veldig deilig å kjøle seg ned litt. Planen i dag er å få inn dag 4 av 30 ds, men tror ikke det blir før i kveld. Men få det inn skal jeg!
 
Nei og nei! Vi som var så flinke denne uken!! Utrolig kjipt å miste deg oioi. :(
Da er det bare bånn gass skorpion!! Vi kan ikke la de røde stikke av med noen flere seire nå!! Nå er det bare å gi jernet!! Jeg skal strks gå igang med bodyrocken min, så tar jeg muligens en ekstra i kveld!! ;)

 
Når jeg regner på resultatene så finner jeg ut at rødt lag fikk 0,902 % nedgang og vi fikk 0,91%. Så da var det egenlig ikke vi som tapte. For meg er det ingen big deal å gå ut, men når det er på uriktig grunnlag er det ikke gøy. Men jeg orker ikke krangle om dette. Håper iallefall det går bra med dere to grønne som er igjen nå. Gass på og vinn hele dritten!
 


*OiOi* skrev:
Når jeg regner på resultatene så finner jeg ut at rødt lag fikk 0,902 % nedgang og vi fikk 0,91%. Så da var det egenlig ikke vi som tapte. For meg er det ingen big deal å gå ut, men når det er på uriktig grunnlag er det ikke gøy. Men jeg orker ikke krangle om dette. Håper iallefall det går bra med dere to grønne som er igjen nå. Gass på og vinn hele dritten!



Jeg har også regna på det, men før resultatene kom, og jeg er ganske sikker på at vi tapte. Men synes det var veldig dumt vi tapte, for vi var jo så flinke.
 
Uff, helga har ikke vært no god. Har vært hos foreldrene mine og selv om jeg har store planer om å være flink, så ender jeg alltid opp med å spise en del jeg ikke burde hatt når vi er der. I tillegg var vi i Sverige i går, så da endte jeg opp med å kjøpe litt der og.

Men, nå har jeg nettopp trent, så får ta det som starten på denne uka og være flink fram til fredag. For tap nå er ikke noe alternativ!
 
Jeg går helt bananas i helgene jeg, var grei oppgang på vekta i dag, men har noen dager å gjøre det på.

Har nettopp hatt dagens 30ds-økt. Hadde vært fint og fått inn en trening til senere i dag, men det spørs det om jeg rekker. Skal ut og handle med ei venninne og i kveld lar det seg ikke gjøre. Men så lenge jeg har kontroll på spisinga, så går nok dette bra.

Hvordan går det med deg Chaba?
 
Her går det som det går, rett og slett!! haha
Nei, jeg har faktisk vært flink i helgen. Holder meg unna for mye snop, men noe blir det jo.Men jeg prøver å være flink påtrenings fronten, og er igang med uke to av bodyrocken. Veldig morro. Var så lei 30ds, der det er samme trening gang på gang. Nå får jeg forskjellige økter hver dag! Men de er nok enda mer på styrke. 30 ds har mer cardio. ;)
Satser på å gå for gull gjør vi ikke!!! ;) Vi kan jo ikke miste noen av oss, for da er vi plutselig ikke noe lag lenger! :( Vanskelig å dra lasset heeeelt alene!!
 
Back
Topp