GRØNT LAG - Skravletråd

Ble litt overivrig i regninga for jeg syntes det ble veldig dumt at grønt lag ble så få. For min egen del var det ikke noen big deal å gå ut. Jeg håper ihvertfall en av dere grønne vinner tilslutt! Dere får stå på videre!
 
Hvor har du fått tak i bodyrocken, Chaba?

Jeg holder på med 30ds, men det er litt til og fra. Begynte på nytt igjen forrige uke, så er i gang, men fremdeles på level 1. Målet denne gangen får være å komme seg videre til level 2 hvertfall.

Tok en treningsøkt i går kveld, og når lillemann sover nå, så skal jeg ta 30ds.
 
Bodyrock.tv det ligger videoer på nettsiden. Super trening. Føler meg sterkere etter halvannen uke med denne 30 dagers challengen. Også går jeg ikke lei! Er det som er det beste for meg. (også slipper jeg å ta fra gubben tvn. haha)
 


Chaba skrev:
Bodyrock.tv det ligger videoer på nettsiden. Super trening. Føler meg sterkere etter halvannen uke med denne 30 dagers challengen. Også går jeg ikke lei! Er det som er det beste for meg. (også slipper jeg å ta fra gubben tvn. haha)


Da skal jeg jammen meg inn og sjekke ut den. Har nå unnagjort 5. dagen av 30ds, merker veldig at det blir lettere, men det blir litt kjedelig, ja.
 
Så bra!! Stå på... Jeg skal ta en økt når eldste mann er i seng!! Så slitsomt med tilskuere!! Selvom han steller seg ved siden v og prøver på de samme tingene.. haha. Han holder ut med armhevinger lengre enn meg!! :pGå inn å sjekk, er veldig gøy, og motiverende når jeg føler bedringen. Det gjorde jeg forsåvidt med 30 ds også da! God trening det også!
 
Synd dere mista enda en :( Men *OiOi*, håper du melder deg inn i Wild Card :)
 
Hvilke videoer er det du bruker Chaba? Er det bare å hoppe inn i en eller er det noen progresjon så man bør starte fra en begynnelse?
 
Heier på dere jenter :) Har dere kontroll på hvem som sender til mariusmor i morgen?
Er vel kanskje like greit at den som oppdaterer sist bare sender inn? :) 

Utrolig kjipt å tape med så bra resultat som dere hadde sist fredag.... I morgen er det deres tur å vinne ;) 
 


ninoz skrev:
Heier på dere jenter :) Har dere kontroll på hvem som sender til mariusmor i morgen?
Er vel kanskje like greit at den som oppdaterer sist bare sender inn? :) 

Utrolig kjipt å tape med så bra resultat som dere hadde sist fredag.... I morgen er det deres tur å vinne ;) 


Håper vi vinner denne uka altså! Jeg er spent på egne resultater i morgen, for i dag var det ikke veldig bra akkurat. Men satser på at dagens stramme regime og trening gjør susen;)

Vi finner ut av det, har ikke avtalt, men det kan vi gjøre:)

Hvordan går det med deg i wild card ninoz?
 
Hvilke videoer er det du bruker Chaba? Er det bare å hoppe inn i en eller er det noen progresjon så man bør starte fra en begynnelse?     


Jeg begynte på den challengen. Og da er første dag en test dag! Og du finner alle videoene om du skroller deg nedover her.       http://www.bodyrock.tv/category/daily-workouts/all-workouts/                           

Jeg har printet ut kalenderen også, for å holde en oversikt over dagens treningsvideoer! ;) Det er lurt å lese litt av det som står imellom videoene. Der står det litt om hvordan du skal gå fram! ;) Jeg er ikke inne å skriver resultatene mine. 

Hvordan gjør vi det i morgen? Er litt usikker på hvordan vi regner ut for hele laget. Er det din vekt+ min vet forrige uke vi tar utgangspunkt i?? Også regner på samme måte som jeg regner ut min egen nedgang fra uke til uke??
     
 
Ja, det er bare å plusse sammen deres vekt fra forrige fredag, så 60.4 + 79 = 139.4
Også bruke deres samlede nedgang i morgen for å regne ut... Så det er samme prinsippet som når man regner ut kun for seg selv :)
 
Det har gått veldig dårlig med meg i Wild Card :( Var oppgang på fredag og! Har funnet ut at jeg er utrolig dårlig på å telle kalorier.... Så fra i går av så var det over på lavkarbo igjen, vet at det funker, men det blir litt "kjedelig" i lengden :p
Men, jeg reiser jo til syden om 10 dager og der blir det jo ikke akkurat lavkarbo kosthold... Så de dagene fram til da skal det gå bra :)
 
Det er dumt da ninoz, men hvis du vet hva som funker og er motivert for det, så går det nok finfint:)

Jeg er så glad for grønn seier i går! Jeg hadde kosedagen min i går kveld, så er klar for en ny uke med trening og sunt kostohold. Ble motivert av seieren i går + at jeg har vært på lekeplassen nå og synes jeg hadde bedre plass i huska enn jeg har hatt før. Er sånne små ting som viser at det virker selv om det går relativt smått med kiloene.

Jeg skal prøve ut noen av de øktene Chaba, ser spennende ut!
 
Hvordan går det Chaba?

Her går det ikke så bra er jeg redd. Med stengt barnehage har det blitt dårlig med trening, og kostholdet har også dalt. Er redd det blir oppgang på fredag, så nå får jeg jobbe med å begrense den og å få inn noe trening.
 
Her går det forholdsvis bra! Trener etter at barna er i seng, så da har jeg ikke det å tenke på! ;) Siste trenngsøkt i dag før det er to fridager!! Det skal bli deilig, for er rimelig støl om dagen!! Du fr prøve å stå på siste dagene før veiing nå, så vi vinner!! ;)
 


Chaba skrev:
Her går det forholdsvis bra! Trener etter at barna er i seng, så da har jeg ikke det å tenke på! ;) Siste trenngsøkt i dag før det er to fridager!! Det skal bli deilig, for er rimelig støl om dagen!! Du fr prøve å stå på siste dagene før veiing nå, så vi vinner!! ;)


Usj, må bare beklage altså, men er oppgang her. Jeg er nødt til å bruke dagens resultat, for vi drar bort i ettermiddag. Skulle være en kosetur, men endte opp med at vi skal i begravelse. Så da har det gått litt skeis her. Sender deg resultatet på pm, kan du sende til mariusmor i morgen?
 
Er mitt ansvar å legge ut resultatet i morgen dere må sende til meg :) Min siste innsats her før jeg reiser til syden på søndag ;)
Lykke til :)
 
Sorry at jeg har vært helt ute. Har vært borte en uke uten nettilgang av stor grad og ting har gått i ett. Slanking har vært slanking, og ikke noe jeg har bedrevet, så spent på vekta i morgen...
 
Denne uken går jeg nok opp tenker jeg. Tante rød er på plass, og da går jeg ofte opp en kilo... Uff, jaja, ødelegger ikke for noen andre enn meg selv i hvertfall da! Håper du få bra nedgang og får være med i finale uken!! Lykke til!!! ;)
 
Back
Topp