GRØNT LAG - Skravletråd

Da har jeg sendt nummeret til alle 3 ;) Husk å lagre det med en gang slik at det ikke skjer det samme som med mammai08....

 
Mammai08: Synd å måtte miste deg på denne måten :( Tror reglene er sånn at om man ikke oppdaterer så er løpet kjørt, men jeg skal sjekke med mariusmor hva hun sir ang Wild Card...
 
Bare å melde seg inn i Wild Card Mammai08 :)
 
Da har jeg jogga for første gang på årevis!! Og det gjorde faktisk utrolig godt ;)
 
Så flink du er ninoz!

Jeg snikveide i dag, og det er en liten nedgang, men gruer meg litt for morgendagen i forhold til veiinga på fredag. Tviler vel på at jeg kommer til å ta så veldig mye hensyn til veiinga, men skal ikke overspise hvertfall.

Jeg har vært flinkere med spisinga denne uka, men jeg sliter med å komme igang med treninga igjen. Men turer har jeg gått:)

Ha en finfin dag i morgen!
 
Takk :)
Snikveide i dag jeg også og det var ikke gode nyheter :( Håper bare det var vann som hadde samlet seg opp eller noe sånt! 
Kommer heller ikke til å tenke sååå mye på veiinga jeg heller, men håper jo at jeg ikke ryker, så må vel ha det litt i bakhodet ;)
Du har jo hvertfall litt å gå på da siden du allerede har gått ned litt :)

Ha en fin feiring i morgen alle sammen! Håper vi slipper regnet!
 
Vi slapp regnet mens vi gikk i tog, og det var ufattelig deilig! Kom noen skurer mellom togene, men da var vi inne.

Dagen har i grunnen ikke vært så ille, men en del mat har det jo blitt. Godteri og kaker har det ikke blitt så mye av, og med trimmen det har blitt, så tenker jeg jeg er i null;) Dagen ble hektisk for minstemann, så han var så overtrøtt i kveld at det var trappegåing som skulle til for at han sovna. Eldste var også veldig overtrøtt, så har blitt noen turer opp til henne og. Så nå er det bare å krysse fingerne for morgendagen og veiinga!
 
Nei og nei! Tanta kom på besøk denne uken og hadde regnet med å gå opp litt pga av det, men jeg snik veide meg i går og var da på 60,2.Og det er 100 g ned fra fredag. Men så våknet til en vekt som stoppet på 61  dag... :((
Burde vært flinkere igår, men det ble nok noen kakestykker for mye!! :(   Håper på at resten av gjengen var flinke i går og har en super nedgang!!
Med en oppgang på 1,16 så trenger vi det!! Beklager jenter!! :(
 
Du er ikke den eneste er jeg redd, Chaba.. Tror jeg drakk på meg mer i går enn jeg spiste, men opp er opp...400 gram opp og 0,5%. Nå må jeg skjerpe meg!
 
Her var det omvendt med tanke på regnet, var opplett før og etter! Men når vi gikk var det sånn duskeregn som klistra seg til fjeset :p Blei ikke våt gjennom klærna da så det kunne vært værre.... 

Etter toget hadde vi koldtbord hjemme hos oss sammen med familien, så det ble masse god mat, men jeg overspiste ikke... Litt riskrem til dessert og, men tror det ble for få måltid i forhold til en vanlig dag... Vekta var ikke så lovende i dag, men skal veie etter jeg har vært på do så kanskje oppgangen ikke blir såååå stor :p dessverre så blir det nok opp uansett, og jeg er redd for at jeg ryker :(
 
her var vekta det samme som forrige uke, tross sykdom og null trening! En del godsaker har det også blitt. er vel generelt dårlig med nedgang med en kosedag rett før veiing. Håper likevel vi slipper å miste noen.
 
Du er vår beste denne uken *OiOi* ;) Uten nedgang.... Hehe... De Røde må gjøre det ganske dårlig om vi skal få beholde alle i dag....
 
Skjønner egentlig ikke hvordan jeg har gått opp over 1 kg........ Har jo ikke skeia ut, og det har blitt litt mosjon, så det er egentlig ingenting som tilsier at det skulle bli så mye oppgang.......
 


Chaba skrev:
mye vann kanskje ninoz!! Utrolig synd at vi mister deg denne uken!! :(


Satser på at det er mye vann ja, har vel kanskje ikke vært så flink å drikke vann denne uken.... Men vann forsvinner jo fort så lenge jeg drikker nok ;)
 
Ninoz:
Selv om vi ikke er på samme lag så synes jeg og det var veldig leit det var du som gikk ut idag..du fortjener mye mer enn meg å gå videre..fortsetter å heie på deg hvertfall:)
Det vannet forsvinner nok fort skal du se...håper det er litt det samme som skjedde hos meg(gikk opp hele 2.6kg denne uka!)
 


MaiSeptAugSkatt skrev:
Ninoz:
Selv om vi ikke er på samme lag så synes jeg og det var veldig leit det var du som gikk ut idag..du fortjener mye mer enn meg å gå videre..fortsetter å heie på deg hvertfall:)
Det vannet forsvinner nok fort skal du se...håper det er litt det samme som skjedde hos meg(gikk opp hele 2.6kg denne uka!)


Takk :) Kjekt å se at du tenker på meg ;)
Sånn er jo reglene, og det er igrunn aldri noen som fortjener å ryke ut, men noen MÅ ut så sånn er det bare ;)
Jeg blir med videre i WildCard og satser på et bra resultat neste uke!
Heier på deg også, skal se du blir super superslanker neste uke ;)
 
Nå har jeg hatt et oppgjør med meg selv her. Mannen sa i går: "den helga her har du vært skikkelig dårlig. Overraskende dårlig." Og jeg har ikke vært syk for å si det sånn... Godteri, kjeks, brus og sjokolade har gått ned på høykant. Så i går kveld fant jeg ut at jeg må prøve en ny strategi. Hver kveld skal jeg sette opp de målene jeg har for dagen etter og hvorfor jeg har de målene. Ønsket om å gå ned i vekt har de siste to ukene blitt overskygga/kjørt av lysten på godteri og søtt, men nå må noe gjøres. Og nå har jeg gravd dypt og funnet at det er litt motivasjon igjen nedi dypet her.

Håper dere andre er flinkere enn meg og at vi nå klarer beholde alle tre fram til finaleuka. Jeg skal hvertfall gjøre en god innsats for å få til nedgang!
 
Utrolig kjipt at vi har mistet så mange gode folk her på grønt lag. Håper virkelig dere kjemper videre på wild card laget. Trening i går igjen etter 1 1/2 uke med opphold pga sykdom. Det gjorde godt for kroppen. Satser på å komme inn i stimen igjen med trening 3 ganger i uka nå. Men jeg har fremdeles en stor jobb å gjøre matmessig. Dessverre blir det bursdag i huset neste uke så da blir det enda fler fristelser. Håper på å få aktivisert litt mer på kveldene nå da det ligger an til godvær. Kanskje litt maling å rydding ute.
 
Back
Topp