GRØNT LAG - Skravletråd

millemari

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Vi oppretter en egen skravletråd så vi kan sette igang med skravlinga med det samme!

Fyr løs jenter!! :)
 
Wihi!

Nå er altså bedre livsstil på gang igjen. Etter at forrige krigen slutta var det påske, og med mye reising blir det alltid til at jeg spiser mye jeg ikke skal. Det fortsatte dessverre etter påsken også, men nå er det slutt på godteri og brus igjen. I går hadde jeg min første trening på 3 uker..

Målene mine for disse ukene:
Ned 5 kg
Godteri og brus kun i helgen, og da i moderate mengder
Trene i snitt 3 ganger i uka

Hvilke mål har dere andre?
 
Skorpion, skal du ned 5 kg på en uke??
Jeg hadde tenkt å være fornøyd med 0,2kg!! :)

Ja, godt å endelig være igang igjen.
Jeg skal til fysio og bli knadd idag så lite trening på meg. Tar meg en tur med hunden i kveld om formen tillater det, men pleier å være mørbanket! :)

Nå skal jeg ut og være sjåfør for min mor og se om jeg får kloa i de fine skoa jeg har siklet etter så lenge!

Ha en fin dag dere :)
 
Fortsto det som om du skulle ned 5 kilo på disse krig ukene!!! ;) (skorpion84)

Jeg er igang med trening, har tre videoer av jillian å bytte imellom, ellipse maskin, ball og rockering. Også prøver jeg iherdig å passe meg for kantinen på skolen, det er der kiloene mine rant på igjen. Jeg var nede på et greit mål før jeg startet på  skolen igjen nemlig. :(
Planen er å gå ned til 57/ 55 i løpet av krigen! Gjør jeg det, så tror jeg brudekjolen passer perfekt. Og om den må syes inn litt, så er det bare positivt... Må syes allikevel.

Håper alle er motivert for å gi av seg selv, slik at denne krigen kan bli super!!
Lykke til alle sammen..... spesielt oss grønne.. ;)
 
Endelig kan vi begynne å skravle!!  Har venta hele helgen  Hehe..
Er så gira på å gå ned nå! Har vært mange dårlige uker siden vi begynte på mars :( Motivasjonen har vært kjempe dårlig, og påska gjor ikke det noe bedre akkurat... Så trenger virkelig en slankekrig nå 

Jeg har bestilt sydentur, og reiser om 7 uker! Så mine mål fram til da er å hvertfall komme meg under 80 kg igjen (83.3 kg ved start av krigen), men håper på at jeg skal klare 77 kg! Og jeg skal fullføre en runde av 30 days shred før jeg drar....
 
Jeg la forresten inn signaturen jeg lagde sist jeg var på grønt lag, hvis dere vil kan vi bruke den nå også? 
 
Jeg har sendt PM til millemari om å få mobilnummeret i tilfelle jeg ikke skulle være på nett en dag jeg skal oppdatere vekten min. Er veldig lurt om alle har det sånn vi ikke mister noen unødig ;)
 
Millemari: 5 kilo i løpet av krigen, ja. Hadde jeg klart 5 kilo på en uke ville "problemene" vært løst for lenge siden;)

I dag er eldste hjemme fra barnehagen siden hun var syk i helga. Er bedre i dag heldigvis, så hvis jeg ikke er helt tappa for energi når de har lagt seg i kveld, blir det trening da. Nå sover begge, og jeg koser meg med havregrøten min.
 
Nydelig vær her i Nord-Vest i dag ;) Er det like fint andre plasser i landet?
Skal snart på besøk til ei venninne som har ei bitte lita tulle ;) Skal chille i sola på verandaen :) Og kanskje gå en tur....
 
Phu Skorpion84 jeg er glad jeg leste feil! :)

Jeg kan sende mob nr mitt til dere alle på PM slik at dere har det.

Hvor finner vi signaturen så vi får lagt den inn?
 


millemari skrev:
Phu Skorpion84 jeg er glad jeg leste feil! :)

Jeg kan sende mob nr mitt til dere alle på PM slik at dere har det.

Hvor finner vi signaturen så vi får lagt den inn?


Må bare høyreklikke på bilde og lagre det... Også legger du det inn på "min side" under "signatur og ticker"
 
Hei dere!:) Nettop komt hjem fra en feit weekend i Polen, så slankinga begynner NÅ. Derfor det har vært stille fra meg :) Dette blir bra dere! Men nå må jeg fyke avgårde til bhg med størsten!
 
Oh my... Tok meg en veiing i dag for tenkte at det må jo ha gått nedover. Har jo vært flink i det siste i motsetning til de foregående ukene. Men nei, vekta har gått opp siden torsdag!! Så nå er det virkelig full rulle med skjerpings. Må prøve å få inn en trening i dag, er ikke så lett med ei som er syk og en liten en som krever sitt. Da blir jeg så sliten til kvelden at det frister lite med trening. Men, en halvtime bør jeg vel klare før "tirsdagsdaten" med mannen.

Ha en finfin tirsdag alle sammen!
 
God morgen jenter!
Sola skinner på vestlandet idag, herlig! Tror det må bli trilletur! Blir ikke trim i den forstand for er begrenset kor langt vi kan gå, men vi får være ute i frisk luft og bevege oss litt. Det gjør godt det!
Så igår kom jeg meg ut på en tur med hunden ca 25 min selv om sofaen fristet mest! Alle monner drar, eller hva?? :)

Så var det det store middagsspørsmålet.. hva skal dere ha idag? Jeg har lyst på fisk så tenker laks i ovn!
 
Det er godt å være i gang igjen. Vekta mi har gått sakte men sikkert feil vei de siste månedene. Har trent bra, ca. 3 ganger i uken, men det hjelper litt når man stapper i seg godis når man kommer hjem. Skal til tannlegen i dag, så da gjelder det å ikke synes for synd på seg selv.
 
Måtte snikveie i dag jeg også... Viste 1 kg ned :) Så jeg er fornøyd! Og det er fortsatt mulighet til noen gram til før fredag ;) Har ikke vært flink med trening, men det kommer etterhvert! Jeg liker å få på plass kostholdet først, så får treningen komme av seg selv ;)

Jeg jobber kvelden i dag, og det er alltid en utfordring når det kommer til mat.... Butikken rett ved siden av lager noen sinnssykt gode pizzabaguetter som er vanskelig å motstå.... Men skal prøve å vær flink ;)
 
Hei, alle sammen. Ikke skravlet enda men ser dere alle. 
Kroppen min er gjennom en jojo stadie, men prøver å ikke miste motivasjonen for det. Jeg prøvde meg på body pump i går og ble kjempe sliten. Prøver nok det igjen. Skal danse Zumba i morgen tenkte jeg. Ellers prøver jeg å være flink med kostholdet. Her blir det ingen snikveiing på vekta før på fredag.


Får krysse fingrene for nedgang :)
 
Har prøvd meg på en trening i dag, men det ble ikke så effektivt siden eldste hele tida kom og spurte: "trener du mamma?". Etter leggetid, så det var å lose tilbake til seng. Men fikk svetta litt da. Så jeg håper hvertfall jeg klarer meg uten å gå opp på fredag. Det ville faktisk vært en gedigen skuffelse, men, men. Får ta det som det kommer og være flink i morgen og på torsdag!
 
jeg hadde planer om å trene.. hjelper det?  hadde med meg treningstøy da jeg dro ut idag og hadde planer om å overlate vesla til sambo da han var ferdig på jobb så jeg kunne trene. Planen var god helt til han ringte og sa han måtte jobbe overtid. Så da dro jeg til min bror og spiste pølser, is og brus! Haha høres ut som 17 mai dette! Måtte morgendagen bli bedre!! :)
 
Back
Topp