GRØNT LAG - Skravletråd



millemari skrev:
Kjempebra jobbet jenter!
Og skorpion, gratulerer! :)
Så bra vi beholdt alle. Og alle bidro med nedgang!!


signerer denne 
 


*Skorpion84* skrev:


ninoz skrev:
Det er jo kjempe bra da Skorpion!  Hva har du gjort denne uken for å gå ned så mye? Hvordan spiser du og hva har du trent?
Og jeg er lik deg når det gjelder å åpne kjøleskapet, og plutselig har puttet en sjokolade eller lignende i munnen  Så vi må skjerpe oss der ja emoticon


Vel, ehm, hrmf... Jeg hadde omgangssyken forrige helg, og det var det som gjorde det er jeg redd. Så målet denne uka her er å stabilisere vekta på 79,5, for jeg har ikke fått trent så mye og ikke spist no særlig heller. Derfor kommer nok kg fort på hvis ikke jeg passer på litt.



Hehe ;) omgangssyken kan være ok når man slanker seg :) Men best å passe på når man er frisk igjen ja....
 
Planen var jo å være ute la med guttungen og kanskje sykle en tur.... Men når man våkner til at det snør i mai, så fristet det mest å dra dyna over hodet igjen :p Så i dag har vi bare vært inne, bortsett fra en tur på butikken! Håper ikke det snør i morgen også.....
 
Her er det strålende sol nå på morgenkvisten, når klokka blir litt mer skal vi ut og leke. I kveld skal jeg ta meg en treningsøkt, med veiing på fredag synes jeg uka har blitt så kort, så må gjøre det meste ut av den:)

Målet den uka her er å holde vekta og å trene 4 ganger. Så det er bare å komme i gang med det:D
 
Bra mål du har satt deg skorpion!
Noen andre som har noen mål for uken?

Her skal jeg prøve å være i litt aktivitet hver dag, 2 turer på treningssenteret og fisk 2 ganger til middag. Og ellers sunt og godt kosthold så klart! :)
 
æsj, hadde en ræva dag i går. Blei mye godis. Var på trening og fikk trent bort en del, men var ikke fornøyd med inntaket. Men da jeg veide meg i dag var jeg lettere enn fredag. Så rart, kan bare være tilfeldig, men likevel. Hvordan går det med dere i helgene? Her har det veldig lett for å skli ut.
 
I dag har vi vært mye ute her. Strålende sol og stengt barnehage har ført til mye nyting av sola:)

Matmessig er jeg dessverre ute på skråplanet igjen. Fatter ikke hva som går av meg, men har så lyst på noe godt hele tiden. Har blitt til at jeg spiser mer tull enn jeg burde. Så i morgen skal jeg ut og gå lang tur bare for å komme inn i litt bedre modus igjen. Det er ikke så lett når jeg først sklir ut, håper jeg finner motivasjonen igjen. Den har fordufta selv om jeg ser meg i speilet og tenker: "de kiloene på magen der hadde det vært fint å få bort". Men så blir det ikke til at jeg kjemper for det.

 
Begynte endelig på 30 ds i går! Skal snart ta dag 2 nå.... I kveld er det jobb, og det er strålende sol ute! Typisk! Har hatt fri siden fredag, og det har bare vært drittvær.... Og i dag når jeg skal jobbe så kommer solen :p Håper den holder i noen dager til slik den kan nytes iløpet av uka ;)
 
Så flink du er ninoz! Når motivasjonen kommer snikende skal jeg prøve å komme i gang med den igjen selv.

I dag har jeg hatt to lange gåturer med lydboka mi. Først en god runde på morgenen, også henta jeg eldste i barnehagen. Veien hjem var ikke veldig effektiv, men frøkna var veldig flink til å gå selv.
 
Takk Skorpion :) Dag 2 er også unnagjort! Satser på dag 3 i morgen, men lurer på å ta pause torsdag siden det er dagen før veiing... Hva synes dere? Er det lurt å ha treningsfri dagen før veiing for å gi slipp på vann å sånn....?
Å gå er jo bra trening, flink du også ;)
 
så flinke dere er ninoz og skorpion! :)
jeg lar ikke være å trene dagen før veiing pga veiing.. all trening er god trening uansett når og hvor.. tenker jeg da hvertfall :)

Jeg har vært på treningssenteret idag, bare egentrening men har alikevel fått tak i noen muskler som har lagt i dvale veldig lenge.. aua!! :)
Så er vi veldig flink med maten her i huset, sunne og gode middager men etterpå så dukker det alltid opp noe søtt! Skikkelig unødvendig men så uimotståelig når søtsuget er som verst...
 
Maten her i huset har vært skikkelig dårlig denne uka. Snikveide meg i dag, og i dag og i morgen må det bare være slutt på alt søtt. Ser ikke bra ut. Og med eldste hjemme i dag får jeg ikke kommet meg noe særlig ut heller. Men tenkte jeg skulle ta meg en tur i kveld når de har lagt seg, for kan trenge lufta.

Ha en fin dag!
 
Takk millemari! Du er jo også kjempe flink :) Skulle ønske vi var like flink med middagene her i huset som dere er ;) Men det blir veldig lett å lage noe som går fort! Men jeg drikker shake til frokost, lunsj og kvelds som oftest, også blir det middag og kanskje et vanlig måltid til så da gjør ikke det så mye om middagen av og til har litt flere kalorier....
 
Fortsatt 2 dager å gjøre det på Skorpion ;) Håper du får tid til en tur i kveld og kanskje litt trening i morgen også! Skal se at vekten endrer seg til fredag :) Har ikke snikveid selv denne uken så er veldig spent på hvordan det går nå når jeg endelig har kommet i gang med treningen....
 
Da var dag 4 av 30 days shred unnagjort! Nå blir det nyting av sola før jeg skal på jobb ;)
Hvordan går det med dere andre?? :)
 
Hva styrer alle med for tiden? Lite liv her inne.... 
Lykke til med veiing :)
 
Back
Topp