Godt voksne prøvere (35+)

16 mnd har det gått siden jeg tok ut spiralen. Jeg har jo blitt gravid, men har mistet to ganger. Det var tydeligvis med det tredje barnet alle vanskene skulle komme:confused013 Utenom med førstemann har det alltid tatt kun 4-5 pper før jeg har blitt gravid, så nå satser jeg på at dette blir min mnd.
Uff så kjedelig altså. Men alle gode ting er tre :)
Hvor gammel er du? Er vel slik at det er lettere å spontanabortere når vi er eldre, så jeg er også forberedt på det dessverre. Nå har ikke jeg fått tilbake mensen ennå da.
 
Jeg ble nettopp 38 år og er gravid 16+5 med barn nr.6:) Ble gravid i pp7 denne gangen, de andre fem gangene har jeg blitt gravid pp1-4:)
 
Uff så kjedelig altså. Men alle gode ting er tre :)
Hvor gammel er du? Er vel slik at det er lettere å spontanabortere når vi er eldre, så jeg er også forberedt på det dessverre. Nå har ikke jeg fått tilbake mensen ennå da.
Nå er jeg blitt 36 år. Da jeg hadde MA i desember ble det oppdaget at jeg har hjerteformet livmor, noe som kan gi høyere risiko for spontanabort. Nå er jeg heldigvis blitt utstyrt med blodfortynnende og progesteron til neste gang jeg får positiv test :)
 
Jeg er 40 år og fikk plutselig litt hetta over at tida renner fra meg. Jeg har 3 store barn fra før som er mellom 15 og 20 år. Jeg klarer ikke slå meg til ro med å ikke oppleve småbarnstida igjen så vi har bestemt oss for å starte prøvinga :excited001

Mine 3 store har jeg hatt alene og for et år siden møtte jeg kjætesten min. Vi har det kjempefint og føler begge at vi har klart å finne roa vi har lett etter. Så da var valget om et barn sammen lett.

Venter på at mensen skal komme igang. P-sprøyta mi gikk ut 2.april så håper systemet snart er i gang. Tidligere har mensen kommet tilbake ca 2-3 mnd etter sprøyteslutt.

Blir en spennende tid fremover og ekstra fint er det når jeg har en sånn snill og god kjæreste som er engasjert. Sitter allerede på nett å planlegger barneutstyr han :knegg: Og jeg har vært å kjøpt garn for å starte på babystrikking :love7
 
39 år og gravid (6+5) med barn nummer to. Tok nesten et år fra vi så smått begynte å prøve. Økte innsatsen litt etter hvert og nå endelig ble testen positiv.
Dette ble jeg så glad for å lese nå :happy: fikk tilbake mensen etter fødsel for ca ett år siden, og begynte mer aktiv prøving for ca åtte mnd siden, men enda ikke klaff... Men dette innlegget ga meg håp :happy: gratulere så masse med baby i magen :happy:
 
Dette ble jeg så glad for å lese nå :happy: fikk tilbake mensen etter fødsel for ca ett år siden, og begynte mer aktiv prøving for ca åtte mnd siden, men enda ikke klaff... Men dette innlegget ga meg håp :happy: gratulere så masse med baby i magen :happy:

Tusen takk! Så hyggelig å høre. Håper det blir din tur veldig snart:)
 
Oi kvalifiseres faktisk til godt voksen ser jeg! Jeg er 36 år og teller timer til jeg skal teste i morgen! Har to jenter fra før og er nå i gang med nr 3, så dette er spennende tider.

Har akkurat avsluttet det jeg tror er festeblødning, har en del symptomer utover det også, så forventer egentlig positivt svar! Fikk spm om jeg var gravid da jeg leverte i bhg i dag og, så ble litt tatt på senga der (hun som spurte har kjent meg i snart 30 år, så det er vel innafor å si at hun leser meg godt).

PP1
 
Har fulgt med i denne tråden litt fra sidelinja, er 39 år og PP1, og fikk akkurat denne testen. Helt i sjokk! Trodde ikke det kunne gå så fort! Har to jenter på 11 og 6 år fra før. :):Heartred:Heartred:Heartred

IMG_2763.jpg
 
Jeg er 36 og vi har en datter på 7 1/2. Er gravid 8+4 med lillebror/søster nå. Har mistet 2 ganger det siste året:( Skal på tidlig UL om 6 dager. Krysser fingrene :smiley-angelic001
 
Oi kvalifiseres faktisk til godt voksen ser jeg! Jeg er 36 år og teller timer til jeg skal teste i morgen! Har to jenter fra før og er nå i gang med nr 3, så dette er spennende tider.

Har akkurat avsluttet det jeg tror er festeblødning, har en del symptomer utover det også, så forventer egentlig positivt svar! Fikk spm om jeg var gravid da jeg leverte i bhg i dag og, så ble litt tatt på senga der (hun som spurte har kjent meg i snart 30 år, så det er vel innafor å si at hun leser meg godt).

PP1

Hvordan gikk der med testingen? :)
 
Hvordan gikk der med testingen? :)


Vet egentlig ikke. Føler meg veldig gravid, men fikk ikke så tydelig svar. Hadde el rundt 26-28 eller no, og ingen TR enn så lenge. Tok test i går og fikk skyggestrek, så usikker på hvordan det skal tolkes..
 

Vedlegg

  • DSC_0588.JPG
    DSC_0588.JPG
    171,2 KB · Visninger: 70
  • DSC_0588~2.JPG
    DSC_0588~2.JPG
    69,2 KB · Visninger: 66
Vet egentlig ikke. Føler meg veldig gravid, men fikk ikke så tydelig svar. Hadde el rundt 26-28 eller no, og ingen TR enn så lenge. Tok test i går og fikk skyggestrek, så usikker på hvordan det skal tolkes..

Jeg klarer ikke helt å se streken, men mulig det ikke synes så godt på mobilen.. Krysser fingrene for at den er positiv :)
 
Jeg klarer ikke helt å se streken, men mulig det ikke synes så godt på mobilen.. Krysser fingrene for at den er positiv :)


Takk! Mulig det er innbilt strek altså, men mannen ser den også. Vil egentlig tro det skulle ha vært sterkere på dette tidspunktet. Hadde det ikke vært for at kroppen roper gravid, hadde jeg nok tenkt at dette er blanke tester, men klarer ikke å slå meg til ro med det sånn som det er nå. Får ta en ny test i løpet av morgendagen eller noe.
 
Takk! Mulig det er innbilt strek altså, men mannen ser den også. Vil egentlig tro det skulle ha vært sterkere på dette tidspunktet. Hadde det ikke vært for at kroppen roper gravid, hadde jeg nok tenkt at dette er blanke tester, men klarer ikke å slå meg til ro med det sånn som det er nå. Får ta en ny test i løpet av morgendagen eller noe.


Tok ny test i dag, ingen tegn til positivt resultat, så da spørs det om kroppen rett og slett innbiller seg symptomer etter eventuelt kjemisk (hadde relativt kraftig blødning få dager etter EL) er 14-16 dpo i dag, så det burde ha kommet et utslag.

Denne gangen var pp1 light, da planen egentlig var å starte prøveperioden nå i juni, så sånn sett får en vel si at alt går etter planen ..? :confused:

Får se om kroppen begynner å innfinne seg i at det ikke er en spire der, så vi kommer i rute igjen.
 
Last edited:
Back
Topp