Ja, temping har fungert utmerket for meg iaf! Hadde på alarm hver morgen kl.06, for ble ofte vekket av mini mellom 5:30 og 6. Hadde termometer under puta, og tempet og la det inn i Fertility friend hver morgen, og også info om evt utflod og aksjer Lettvint og oversiktlig! For hva hvis du har el litt før eller etter du tror og kanskje bommer! I så fall er det jo ikke rart det kan ta litt tid før det blir klaff Og amming kan absolutt spille inn på forskjellige måter, så godt mulig det er det som skal til!Yoga ja, takk for tips, det kan jeg få til og kanskje tempe... Når jeg tenker på det, så har jeg faktisk blitt gravid rett etter ammeslutt av nr 2 og 3,så kanskje det har betydning selv om jeg har regelmessige sykluser... Jaja, fingers crossed jeg gleder meg ia lle fall sammen med deg over at det klaffet for dere, tenk, barn nr 6,det er stas
Jepp, helt utrolig at jeg har barn nr.6 i magen! Er virkelig sååååå takknemlig og lykkelig over det! Skal på tul #3 i morgen, og sier det til barna etter det hvis alt fortsatt ser bra ut Gleder meg!