Godt voksne prøvere (35+)

Yoga ja, takk for tips, det kan jeg få til :happy: og kanskje tempe... Når jeg tenker på det, så har jeg faktisk blitt gravid rett etter ammeslutt av nr 2 og 3,så kanskje det har betydning selv om jeg har regelmessige sykluser... Jaja, fingers crossed :happy: jeg gleder meg ia lle fall sammen med deg over at det klaffet for dere, tenk, barn nr 6,det er stas :happy:
Ja, temping har fungert utmerket for meg iaf! Hadde på alarm hver morgen kl.06, for ble ofte vekket av mini mellom 5:30 og 6. Hadde termometer under puta, og tempet og la det inn i Fertility friend hver morgen, og også info om evt utflod og aksjer:) Lettvint og oversiktlig! For hva hvis du har el litt før eller etter du tror og kanskje bommer!:wideyed: I så fall er det jo ikke rart det kan ta litt tid før det blir klaff:wacky: Og amming kan absolutt spille inn på forskjellige måter, så godt mulig det er det som skal til! :)

Jepp, helt utrolig at jeg har barn nr.6 i magen! :joyful: Er virkelig sååååå takknemlig og lykkelig over det!:Heartred Skal på tul #3 i morgen, og sier det til barna etter det hvis alt fortsatt ser bra ut:Heartred Gleder meg!:love7

Ja, temping har fungert utmerket for meg iaf! Hadde på alarm hver morgen kl.06, for ble ofte vekket av mini mellom 5:30 og 6. Hadde termometer under puta, og tempet og la det inn i Fertility friend hver morgen, og også info om evt utflod og aksjer:) Lettvint og oversiktlig! For hva hvis du har el litt før eller etter du tror og kanskje bommer!:wideyed: I så fall er det jo ikke rart det kan ta litt tid før det blir klaff:wacky: Og amming kan absolutt spille inn på forskjellige måter, så godt mulig det er det som skal til! :)

Jepp, helt utrolig at jeg har barn nr.6 i magen! :joyful: Er virkelig sååååå takknemlig og lykkelig over det!:Heartred Skal på tul #3 i morgen, og sier det til barna etter det hvis alt fortsatt ser bra ut:Heartred Gleder meg!:love7
Så spennende, masse lykke til, og kos deg med lillespø i magen, og resten av flokken din :Heartred

Hei jeg er inne i min 8 pp (men ca ett år siden jeg fikk tilbake menstruasjon etter fødsel), og er 39 1/2 år ;) jeg har fire barn , har vært gravid fem ganger (1 MA) fra jeg fylte 30,og har blitt relativt lett og raskt gravid. Nå er yngste 2 år, og vi ønsker oss veldig en til, men det lar vente på seg... Har ikke så lyst å kontakte gynekolog, da vi egentlig er på "skjer det, så skjer det" - stadiet, men er litt stresset og bekymret over at alderen ikke er på min side... Men sånn umiddelbart, er det noe jeg kan prøve selv for å øke sjansene? Jeg har relativt stabile sykluser på 32- 35 dager, mye eggløsningsslim rundt EL (tester ikke, og har heller ikke så lyst pga det blir stress, tror je :wtf:) Vi treffer greit med sex i dagene rundt EL. Jeg drikker ikke kaffe eller koffeinholdige drikker, eller alkohol, fra og med litt før EL til menstruasjonen kommer. Jeg røyker ikke... Men har en last: sjokolade :happy: ja, også tar jeg "gravidevitaminer", sånn helt kosttilskudd :happy: sååå.... Er det noe relativt naturlig som kan være verdt å prøve ut for å øke sannsynligheten for klaff? Samme mann forresten, til alle barna, så utgangspunktet sånn sett er likt... Ja, også en info til... Jeg har ammet lille fram til nå, fra han ble to har jeg ammet på kveld og om morgenen, kan dette påvirke i noen grad? Jeg holder på med ammeslutt nå da...
Hei. Jeg er 38 og har to barn fra før. Med de ble jeg gravid innen 1 syklus. Men nå er jeg jo blitt eldre. Så kanskje det er noe med det. Men har blitt gravid to ganger siden august. Men begge gangene ble det SA i uke 4 og 5. Nå siste gangen brukte jeg vitex angus castus som jeg bestilte på nett. Det er en fertilitetsurt. Så tenker å prøve den igjen, dersom jeg ikke får hjelp fra gynekologen om to uker. Syns det er rart at ting tar så lang tid nå. Lurer på hvorfor jeg får SA hele tiden. Brukte el test en syklus. Men det ble bare stress. Og mannen min syns det ble litt for" planlagt "Han vil at sex skal komme litt mer naturlig. Hehe

Jeg er 38. Mistet i går. Var ca 4 uker. Skal til gyn i midten av mai. Så tror jeg setter prøvingen på vent til jeg har vært der. Så kanskje hun kan gi meg noe som gjør at spiren sitter. Har hatt kjemisk graviditet to ganger nå. Håper det fins noe medikament mot dette. Noen som vet? En annen grunn til at jeg nå også vil vente, er at jeg vil komme litt nærmere bhg start. Vil ikke gå lenge hjemme uten lønn. Eller.. Det hadde vært herlig det assa. ☺️ Men har ikke rå til det, da vi har to ungdommer.. Og det er ikke Gratis =)))

Jeg er like gammel som deg og har opplevd 2 kjemisk/SA på rad. Jeg var hos lege for å få dette inn i journalen, og som forventet nevnte han ingenting om støttemedisiner. Jeg hadde time hos privat gyn noen dager senere og hadd egentlig øvd meg på å spørre og argumentere for å få progesteron, men hun ga det uten at jeg måtte spørre:happy: Ligger og venter på meg på apoteket til neste klaff:joyful: Håper du også får støttemedisiner! Lykke til:Heartred

Jeg er like gammel som deg og har opplevd 2 kjemisk/SA på rad. Jeg var hos lege for å få dette inn i journalen, og som forventet nevnte han ingenting om støttemedisiner. Jeg hadde time hos privat gyn noen dager senere og hadd egentlig øvd meg på å spørre og argumentere for å få progesteron, men hun ga det uten at jeg måtte spørre:happy: Ligger og venter på meg på apoteket til neste klaff:joyful: Håper du også får støttemedisiner! Lykke til:Heartred
Jeg skal til offentlig. Får se hva hun sier. Lest på legelisten at mange er misfornøyd osv. Så hvis hun er vanskelig får jeg heller dra til privat. Der får man uansett time på dagen ser jeg!

Hei. Jeg er 38 og har to barn fra før. Med de ble jeg gravid innen 1 syklus. Men nå er jeg jo blitt eldre. Så kanskje det er noe med det. Men har blitt gravid to ganger siden august. Men begge gangene ble det SA i uke 4 og 5. Nå siste gangen brukte jeg vitex angus castus som jeg bestilte på nett. Det er en fertilitetsurt. Så tenker å prøve den igjen, dersom jeg ikke får hjelp fra gynekologen om to uker. Syns det er rart at ting tar så lang tid nå. Lurer på hvorfor jeg får SA hele tiden. Brukte el test en syklus. Men det ble bare stress. Og mannen min syns det ble litt for" planlagt "Han vil at sex skal komme litt mer naturlig. Hehe
Ja, sånn er det her også, prøver å holde" styret"litt nede pga stress, så testing etter EL er ikke noe for oss, har jeg konkludert med :happy: leit å høre at du har mistet, håper at du får god hjelp videre hos gynekolog :happy:

41 år, og prøver nå på barn nr 4. Jeg har tre fra før, kjæresten har ingen. Håper det går veien, selv om alderen ikke er på min side. 3 dpo i dag, så enda noen dager til jeg kan teste.

Da va vi endelig i gang med prøvingen igjen. Fikk høy på eggløsningstesten i går så da måtte vi jo prøve og i dag fikk vi maks så blir vel litt kosing i kveld igjen:smiley-bounce012 håpa spiren sitt fort da jeg er veldig klar for å bli gravid igjen :love017

Dere på rundt 40 år som har blitt gravide flere ganger, har dere merket at dere var gravide tidlig? Jeg har mensmurring på dag 4 etter EL nå. Stikkinger og noe ubehag på den siden eggløsning var. Leter etter alle tegn her nå

Dere på rundt 40 år som har blitt gravide flere ganger, har dere merket at dere var gravide tidlig? Jeg har mensmurring på dag 4 etter EL nå. Stikkinger og noe ubehag på den siden eggløsning var. Leter etter alle tegn her nå
Tror tidligste jeg har merket noe helt sikkert, har vært 7dpo når jeg har vært gravid.

39 år og skal nå prøve på nr 4 :) ❤️ Er bare 8 uker siden fødsel men pga alderen vil vi ikke vente for lenge :)

39 år og skal nå prøve på nr 4 :) ❤️ Er bare 8 uker siden fødsel men pga alderen vil vi ikke vente for lenge :)
Ååh, du er tilbake! Gratulerer med babyen din♥️ Jeg henger dessverre fortsatt igjen i denne tråden, men har ikke gitt opp.

Ååh, du er tilbake! Gratulerer med babyen din♥️ Jeg henger dessverre fortsatt igjen i denne tråden, men har ikke gitt opp.

Så koselig å bli husket ❤️ Åå så synd du fortsatt er her :( jeg og samboeren min prøvde jo i tre år på første felles barn, mens med andre klaffet det med en gang. Hvor lenge har dere prøvd nå? Plutselig skjer det ❤️

Så koselig å bli husket ❤️ Åå så synd du fortsatt er her :( jeg og samboeren min prøvde jo i tre år på første felles barn, mens med andre klaffet det med en gang. Hvor lenge har dere prøvd nå? Plutselig skjer det ❤️
16 mnd har det gått siden jeg tok ut spiralen. Jeg har jo blitt gravid, men har mistet to ganger. Det var tydeligvis med det tredje barnet alle vanskene skulle komme:confused013 Utenom med førstemann har det alltid tatt kun 4-5 pper før jeg har blitt gravid, så nå satser jeg på at dette blir min mnd.

Hei, jeg er 35 og prøver på første :) føler jeg har prøvd en evighet, men prøvde først med eksmannen og er akkurat begynt å prøve med ny samboer :) var på utredning med eksen og ingenting i veien med meg:happy: vi skulle bli henvist til ivf, men så det ble brudd.. håper det går bedre med ny samboer :happy:

39 år og gravid (6+5) med barn nummer to. Tok nesten et år fra vi så smått begynte å prøve. Økte innsatsen litt etter hvert og nå endelig ble testen positiv.

Back
Topp