Godt voksne prøvere (35+)

:Heartred
Håper du får positiv test i stedet for mensen:smiley-bounce016

Jeg er i gang med ny syklus og temping og få litt oversikt over syklusen :) foreløpig ser det ut som jeg har 28-dagerssykluser som er bra :)

Idag fikk jeg vite om to flere kommende 2021- babyer i bygda. Visste om tre fra før av. Den eldste i årskullet er allerede født i januar, resten kommer i løpet av sommeren :)
Har du hatt litt kluss med syklusene? Har aldri testet eller tempet, men alle de siste syklusene har vært 26-27 dager, så jeg har bare prøvd å «planlegge» sex i de riktige periodene:joyful:
Så gøy med flere babyer i bygda..! Alltid fint med jevngamle barn i nærheten ;) Håpe det klaffer for oss begge, og alle andre her :Heartred

:Heartred
Har du hatt litt kluss med syklusene? Har aldri testet eller tempet, men alle de siste syklusene har vært 26-27 dager, så jeg har bare prøvd å «planlegge» sex i de riktige periodene:joyful:
Så gøy med flere babyer i bygda..! Alltid fint med jevngamle barn i nærheten ;) Håpe det klaffer for oss begge, og alle andre her :Heartred
Krysser fingrene :)

Etter at jeg fikk mensen etter yngste ble født hadde jeg sykluser på ca 32 dager, så forventet det samme nå.
Hadde 28-dagers sykluser i mange år før jeg fikk eldste, det var veldig greit å holde oversikt da :)

Krysser fingrene :)

Etter at jeg fikk mensen etter yngste ble født hadde jeg sykluser på ca 32 dager, så forventet det samme nå.
Hadde 28-dagers sykluser i mange år før jeg fikk eldste, det var veldig greit å holde oversikt da :)
Ja, veldig mye lettere når man har regelmessige sykluser:smug: Jeg er på jobb og er på do en gang i timen..Ikke for å tisse, men for å tørke meg og STUDERE papiret, hahaha:joyful:

Åh.. jeg lurer så fælt på om vi skal prøve én periode til.. Jeg er så usikker på om jeg kommer til å angre senere hvis vi ikke prøver en pp til.. Jeg vet at mannen er helt klar.. hvis vi klaffer nå, så blir det et desemberbarn til. Kan være det blir baby midt opp i eksamen min..

edit: må bare tenke litt høyt :hilarious::shy:

Heisann! Jeg blir straks 38. Har to barn på 14 og 10. Men ønsker nå et barn til. Er i prøveperiode 6 .Hadde håpet å bli gravid de foregående månedene. Men nei, ingenting skjer. Blir jeg gravid i mars blir det desemberbarn. Skal til utredning om to måneder. Siden jeg ikke har blitt gravid hittil.

Åh.. jeg lurer så fælt på om vi skal prøve én periode til.. Jeg er så usikker på om jeg kommer til å angre senere hvis vi ikke prøver en pp til.. Jeg vet at mannen er helt klar.. hvis vi klaffer nå, så blir det et desemberbarn til. Kan være det blir baby midt opp i eksamen min..

Jeg tenker at det er bedre å hoppe i det enn å angre på at man ikke gjorde det! :joyful: Ikke alltid det klaffer allerede første pp, så gi det litt mer tid? Jeg tenker iaf at alt det praktiske alltid løser seg på en-eller-annen-måte uansett:) Kjenner mange som har fått barn i ‘upraktiske’ tider, men har gått bra allikevel :Heartred

Jeg tenker at det er bedre å hoppe i det enn å angre på at man ikke gjorde det! :joyful: Ikke alltid det klaffer allerede første pp, så gi det litt mer tid? Jeg tenker iaf at alt det praktiske alltid løser seg på en-eller-annen-måte uansett:) Kjenner mange som har fått barn i ‘upraktiske’ tider, men har gått bra allikevel :Heartred
Ja.. du har så rett! Jeg har EL om få dager, så her må det tenkes hardt. Tok bukplastikk i fjor sommer også. Slik ting var da var det ingen åpning for å få baby. Men nå, pga corona, øyner vi jo en åpning likevel.. Æsj, viktige valg.
.. men så fint å kunne fått en liten til ♥️

Ja.. du har så rett! Jeg har EL om få dager, så her må det tenkes hardt. Tok bukplastikk i fjor sommer også. Slik ting var da var det ingen åpning for å få baby. Men nå, pga corona, øyner vi jo en åpning likevel.. Æsj, viktige valg.
Vi har trodd at vi har vært ferdige etter både nr.4 og nr.5 vi! Sagt til alle at det er sistemann, gitt bort alt gravidtøy, startet på cerazette etc... Så har vi ombestemt oss igjen:hilarious: Så nå er nr.6 i magen og vi er overlykkelige:joyful: Tenker iaf selv at man angrer ikke på de barna man får, men kan angre på de man ikke har fått:Heartred Livet skjer, og sjelden eksakt slik som man så det for seg, så like greit å ta det som det kommer og være åpen for forandring? :rolleyes: Spennende at el er rett rundt hjørnet da!:joyful: Følger med på deg jeg! :joyful:

Jeg har også tatt bukplastikk for noen år siden så er veldig spent på hvordan dette blir. En venninne av meg gikk igjennom et svangerskap rett etter uten noe problem. Huden blir vist mere tøyelig jo eldre man blir. Så x fingrene for at det gjelder her også :)

Vi har trodd at vi har vært ferdige etter både nr.4 og nr.5 vi! Sagt til alle at det er sistemann, gitt bort alt gravidtøy, startet på cerazette etc... Så har vi ombestemt oss igjen:hilarious: Så nå er nr.6 i magen og vi er overlykkelige:joyful: Tenker iaf selv at man angrer ikke på de barna man får, men kan angre på de man ikke har fått:Heartred Livet skjer, og sjelden eksakt slik som man så det for seg, så like greit å ta det som det kommer og være åpen for forandring? :rolleyes: Spennende at el er rett rundt hjørnet da!:joyful: Følger med på deg jeg! :joyful:
Er så enig i det si sier ❤️

Venninna mi sier til meg: gi gass. Du angrer bare på de du ikke får.

hun fylte 40 ifjor og innbiller seg at løpet er kjørt for hennes del. Mest fordi hun alltid har vært kritisk til at hun selv har en bror som er 12 år eldre enn seg, da kan hun ikke få en til med like stort mellomrom selv.

Så koselig at dere lager flere ♥️ Åh, du har sååå rett!!!!
Jeg har også tatt bukplastikk for noen år siden så er veldig spent på hvordan dette blir. En venninne av meg gikk igjennom et svangerskap rett etter uten noe problem. Huden blir vist mere tøyelig jo eldre man blir. Så x fingrene for at det gjelder her også :)
Åh, da krysser jeg fingra! Har googlet graviditet etter bukplastikk flere ganger, og alt jeg fant var at det gikk bra med alle, til og med litt mindre mage en tidligere graviditeter uten at det var noe problem. Kirurger sier det er null stress, legen min bare silte og sa at magen er så elastisk at det er det minste problemet. Jeg hadde 10 cm diastase og buken stod rett ut. Så har tatt full plastikk+ muskler. Har ikke såååå lyst til å gjøre det en gang til! Hehe!! Men når flere skriver at gravidmagen er absolutt mindre, så er det jo ok. Og en liten fiks senere går bra. Takk for svar!!! ♥️

Da kom tr her :shifty: Typisk... To dager forsinket....
Åh, det er så kjipt! ♥️
Det er så dårlig gjort når hun er forsinka! :mad:

Edit: blir det babyprøving i neste pp? Ser flere som hopper av denne syklusen for å slippe desember/jula med baby.

Hei. Jeg er 38 og prøver på 3. Første pp og masse murringer og greier, men fortsatt for tidlig å teste enda så blir litt småsprøo_O

Jeg er 35 år, men blir 36 i oktober :) prøver på nr 6 og den siste i flokken :) vært gjennom innom IVF verden og derfor tatt tid med barna :) nr 2 tok 4,5 år og endte med IVF. Nr 3 er også IVF. Slå ble jeg av et mirakel plutselig gravid av meg selv to ganger. :) så krysser for en siste skatt :)

Back
Topp