Så godt med denne gjengen her. Godt å gå inn og lese deres historier framfor å Google rundt ..
Gir så god optimisme å være her inne
Nå skal jeg bidra med litt pessimisme dessverre, men den er nok for min del bare forbigående. Er nok fordi TR kom i dag etter stor tempdipp i dag tidlig (har tempet denne mnd). Har svært jevn og fin syklus , men klaffer visst ikke likevel og da kobler hodet mitt det automatisk til aldere.
Prøver på barn nr.4. Er 36 år, blir 37 til sommeren.
Er velsignet som har tre flotte barn fra før. De kom da jeg var 23, 27 og 29 sånn ca og kom på første PP og også to ganger uten at vi i det hele tatt prøvde på prevensjon.
Nå er jeg 36 og stiger i dag inn i PP4...
Det er jo ennå tidlig sånn sett, men frykten vokser da i meg og tanken om at jeg er for gammel. Den frykten har jeg hatt siden vi begynte å prøve på sistemann ... mannen ber meg bare om å slappe av, og han har jo rett. Men jeg får litt den følelsen av at jeg bare har lyst å droppe det hele. Heller vare være hun som fikk barna mine på første forsøk/ uten å prøve i stedefor å kjenne på denne følelsen hver mnd.
Er vel bare å riste bort de negative tankene, hente fram optimismen igjen og fortsette