Godt voksne prøvere (35+)

Det blir spennende dager neste uke da, symptomjakt og tester :D håper det klaffer for dere denne gang :happy:

Ja, gleder meg veldig til å kjenne litt etter symptomer:joyful: Tusen takk:Heartred

Jeg kan vel melde meg inn her denne gang :) jeg er 35 år og skal prøve på nr 3 i april. Gleder meg veldig så jeg håper tiden går fort :joyful: har sluttet på p-pillen så kroppen kan få syklusen i orden, spent :)

Masse lykke til med prøvingen i april:D om det ikke klaffer denne mnd, så blir det peøvepause til april her også:happy:

Heia heia alle dere som starter nå! Spent på deg da, mammatil2prinsesser&2prinser. Håper testen blir positiv til helgen! Sååå spennende!

Heia heia alle dere som starter nå! Spent på deg da, mammatil2prinsesser&2prinser. Håper testen blir positiv til helgen! Sååå spennende!

Takk:smiley-angelic003, og i likeså:Heartred

Tusen takk :D da kan vi følge hverandre i april, men jeg håper det har klaffet for dere denne gang ❤️ Har dere prøvd lenge?

Vi har prøvd i 7 mnd nå:oops: Mista i PP 2. Så blir pp 5 etter Kjemisk. Håper spiren sitter denne PP:rolleyes: Men hadde vært veldig kos å fulgt hverandre:Heartred

Tålmodighets prøve dette!
Håper det sitter en oktoberspire inni magen din nå :) har du noen symptomer?

Ja, og aldri vært prøver så lenge før. Alltid sitti på første forsøk:rolleyes: ikke denne gang, si:hilarious: Jeg vet ikke helt, prøver å overbevise meg selv om at det bare er luresymptomer:p Promper helt insane mye idag. Prompa i ett sett siden kl 16 idag og til nå:dead: Sånn har jeg hatt det de andre gangene som gravid. Og mye murringer. Venter å ser ann de neste par dagene. Er kun 4 dpo idag:hilarious: Får jeg ligamentstrekk fra imorgen eller 6 dpo, så vet jeg at jeg er gravid. Det har jeg opplevd de siste to gangene jeg har vært gravid. Eller leamus i øyet, av alle ting, faktisk:hilarious: Hatt en god følelse denna gangen:angel5

Ja, og aldri vært prøver så lenge før. Alltid sitti på første forsøk:rolleyes: ikke denne gang, si:hilarious: Jeg vet ikke helt, prøver å overbevise meg selv om at det bare er luresymptomer:p Promper helt insane mye idag. Prompa i ett sett siden kl 16 idag og til nå:dead: Sånn har jeg hatt det de andre gangene som gravid. Og mye murringer. Venter å ser ann de neste par dagene. Er kun 4 dpo idag:hilarious: Får jeg ligamentstrekk fra imorgen eller 6 dpo, så vet jeg at jeg er gravid. Det har jeg opplevd de siste to gangene jeg har vært gravid. Eller leamus i øyet, av alle ting, faktisk:hilarious: Hatt en god følelse denna gangen:angel5
Dette høres jo lovende ut :D herlig med promping som symptom da :hilarious::hilarious: ligamentstrekk kjenner jeg til, hadde mye av det i de to tidligere svangerskapene. Deilig med god følelse da, nesten som kroppen forteller deg at det har klaffet:joyful: det blir veldig spennende å følge deg de neste dagene :D

Jeg ble også gravid på første forsøk de to andre gangene, nå ble jeg redd for at det skal ta mange pp’er her også :sorry::joyful:

Vi skulle egentlig prøve til høsten - etter giftemål, men pga corona så må vi først og fremst flytte bryllupet til neste sommer, og etter det synes vi det er sent å starte på en baby. så! Da blir det babylaging nå! :O Slutta på pilla I GÅR, må på apoteket og kjøpe folat - har kkke helt skjønt hva vi driver med - jeg begynner siste året på bachelor til høsten - og med digital undervisning, så går det veldig bra å ha baby hjemme.. Jaehhh... Dette skjedde litt fort, men ja, heller nå, enn om halvannet år.

Hjælp! :joyful:

Vil løfte opp denne litt ♡

Vi er sikkert fler voksne her inne nå også som prøver.

Fint å finne en egen tråd med "godt voksne" prøvere (35+).

Jeg er 36 år. Blir 37 i juni. Vi prøver nå på min nr 4 , felles nr 3. min drøm var fire barn, så koselig at mannen er enig ♡

Har blitt gravid svært lett tidligere, i grunn aldri vært aktiv prøver før nå.

Har nettopp vært gjennom PP2 og går nå over i PP3.

Dette skulle bli en spennende og positiv tid men jeg tar meg i å brått føle meg "gammel" (ikke følt sånn før!) og stresser litt i forhold til dette med alder

Er så mye "skrekk" på nettet om voksne prøvere, nedsatt fruktbarhet. Gjør meg bare stressa og deppa. Krysser fingre og tær for at dette skal gå bra og relativt raskt både for meg og dere - mine medsøstre ♡♡♡

Jeg er 35 og har 2 fra før:) første gang vi prøver bli gravide også og om mensen kommer ila dagen/morgendagen går også jeg inn i PP3
Vi har egentlig ikke prøvd som i temping osv, kun sluttet på prevensjon og koser oss som vanlig men kjenner jeg blir mer og mer en "ordentlig" prøver og leser meg opp og legger inn aksjer på tidspunkt :)

Etter å ha gått skikkelig i kjelleren, er det godt å lese de gode historiene her inne. Det ER håp, det må jeg fortelle meg selv nå :Heartred

Ny uke, nye muligheter! Hvordan står det til med dere? :)
Jeg er på dag 2 med bortfallsblødning. Tok siste p-pille for fem dager siden.
Når ville du begynt å teste med EL-tester? Noen som har erfaring med EL-testene fra rfsu?
Nå starter 1pp for meg :woot:

Ny uke, nye muligheter! Hvordan står det til med dere? :)
Jeg er på dag 2 med bortfallsblødning. Tok siste p-pille for fem dager siden.
Når ville du begynt å teste med EL-tester? Noen som har erfaring med EL-testene fra rfsu?
Nå starter 1pp for meg :woot:
Så spennende å være i gang :)
Jeg heier på deg og gullegget :)

Nå er det lenge siden jeg var skikkelig prøver, men synes å huske at man drøyde el-testing til cd10-ish?

Jeg har lyst å henge med dere :joyful:
Nå er jeg ikke fylt 35 enda, men fyller i løpet av året så jeg kan være "lillesøster" i gruppa her :rolleyes:

Holder nå på med spotting etter oppdaget MA i uke 12+5 etterfulgt av cytotec og utskrapning og håper på å få klaff på første forsøk (selvfølgelig) etter jeg er ferdig med spottingen. Ble gravid i pp2 sist, men det endte jo ikke som det skulle.

Har ei jente fra før født i 2010 så det er på høy tid med søsken <3

Så spennende å være i gang :)
Jeg heier på deg og gullegget :)

Nå er det lenge siden jeg var skikkelig prøver, men synes å huske at man drøyde el-testing til cd10-ish?

Takk, det samme! Er dere der at det som skjer, det skjer? :)

Ja, er jo egentlig ikke godt å telle noe cd siden pilleslutt, for da kan jo EL komme nokså umiddelbart, eller litt seinere. Har vært ganske i syklus når jeg har sluttet før, men forstår det jo slik at jo eldre - jo mer kluss kan det bli.. Så er derfor litt spent på når jeg skal begynne å svi av tester.

Temper hver morgen nå, og tempen har gått kraftig ned på et par dager, så hvis det er slik at tempen skal stige mot EL, så skal jeg følge ekstra godt med.

Hei Tomatplante! Tenker det blir stas for din datter å bli storesøster, ja! :)

Er 40 år. Har en på 1,7 år som jeg fikk via IVF 3.forsøk. Er lykkelig, men har lyst på en til innerst inne. Det hadde vært fint med en større familie og at gutten har en kamerat å leke med. Mannen ikke helt enig enda om søsken ....men jeg har ikke gått på prevensjon siden fødsel og håper håper at han skifter mening og vi kan komme igang igjen med sex livet og samleie. Kroppen min føles som er klar for ny graviditet. xsmile2:p
Lykke til til alle som håper. :angel8

Er 40 år. Har en på 1,7 år som jeg fikk via IVF 3.forsøk. Er lykkelig, men har lyst på en til innerst inne. Det hadde vært fint med en større familie og at gutten har en kamerat å leke med. Mannen ikke helt enig enda om søsken ....men jeg har ikke gått på prevensjon siden fødsel og håper håper at han skifter mening og vi kan komme igang igjen med sex livet og samleie. Kroppen min føles som er klar for ny graviditet. xsmile2:p
Lykke til til alle som håper. :angel8

Hei! Så koselig med søskenplaner!
Da håper jeg mannen din kaster seg rundt snart og er med :)

Takk, det samme! Er dere der at det som skjer, det skjer? :)

Ja, er jo egentlig ikke godt å telle noe cd siden pilleslutt, for da kan jo EL komme nokså umiddelbart, eller litt seinere. Har vært ganske i syklus når jeg har sluttet før, men forstår det jo slik at jo eldre - jo mer kluss kan det bli.. Så er derfor litt spent på når jeg skal begynne å svi av tester.

Temper hver morgen nå, og tempen har gått kraftig ned på et par dager, så hvis det er slik at tempen skal stige mot EL, så skal jeg følge ekstra godt med.

Hei Tomatplante! Tenker det blir stas for din datter å bli storesøster, ja! :)

Jeg har ikke tatt av p-plasteret ennå, men samboer har vært åpen for det i snart et halvt år.
Han lar meg bestemme, det er meg som bekymrer meg og ser for meg alle slags senarioer.
Noen dager er jeg ganske klar, andre dager får jeg kalde føtter og er ganske fornøyd med de 4 barna vi allerede har tilsammen.
Det er litt skummelt.

Back
Topp