Hei! Så spennende. Da er du like bak meg, jeg er 5 dpo i dagHei
39år og pp 2 her
El var ca 23.02, så IKM blir 09.03 etter min beregning..
Litt varierende sykluser (25-27 dager..)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Så spennende. Da er du like bak meg, jeg er 5 dpo i dagHei
39år og pp 2 her
El var ca 23.02, så IKM blir 09.03 etter min beregning..
Litt varierende sykluser (25-27 dager..)
Så morsomt Jeg er vel 2 dpo jeg da.. Ble bare sex to ganger (22 og i går 24.feb.) Men kan jo ha truffet fordet daHei! Så spennende. Da er du like bak meg, jeg er 5 dpo i dag
Absolutt!Så morsomt Jeg er vel 2 dpo jeg da.. Ble bare sex to ganger (22 og i går 24.feb.) Men kan jo ha truffet fordet da
Jeg er 4 dpo idag, krysser fingre for mange novemberbarnHei! Så spennende. Da er du like bak meg, jeg er 5 dpo i dag
Hvor mange av oss her inne prøver på første barnet? Jeg blir 35 i år, så hører vel til her.
Ingen barn fra før, og første gang vi prøver. Vært uten prevensjon siden juli 19. Hadde en MA i fjor våres, så har hvertfall opplevd positiv test på den tiden.
Tenker MYE på alderen min. Regner ofte på hvor gamle "den og den" er ifht hvor gamle barna deres er. Nå ble det en gang sånn at det er NÅ og ikke for 5 år siden vi fant ut at vi ville prøve. Så det får man ikke gått tilbake i tid på.
Men vi er flere som er "litt eldre" uten barn vel?
Velkommen i gjengen38 år her, blir 39 år før sommeren. Har to barn fra før, PP1 med tredje barnet nå Vi har det veldig fint med de to barna vi har, så jeg kommer ikke til å prøve lenge på barn nr 3, pga alderen min. Men skjer det, så skjer det, og hadde vært veldig stas. Har alltid blitt veldig fort gravid tidligere, så spent på hvordan dette eventuelt har endret seg med alder. 6 DPO nå, så spennende dager fremover.
Velkommen i gjengenHei hei alle sammen
Jeg er 40, har to barn og egentlig følte vi oss ferdige med å få barn, føør ønsket om en «attpåklatt» meldte seg Har prøvd 4 sykluser nå/ er i den fjerde nå. 11 dpo i dag men testet negativt i går og har ikke trua på Denne pp. Hyggelig å hilse på dere
Velkommen i gjengen36 og prøver på en liten attpåklatt. Har jente på 10 og gutt på 6 fra før
Gratulerer så myyyye Så stas...!!!Vis vedlegget 351032
Jeg fikk denne i dag 15dpo/4+1 Denne gangen klaffet det i PP7, og baby nr.6 er herved i magen
Takk Deilig å se stigningen! håper det er din tur til å få positiv test imorgen!Gratulerer så myyyye Så stas...!!!
Takk Ja det hadde vært veldig morro, og overraskende mtp veldig lite prøving..Takk Deilig å se stigningen! håper det er din tur til å få positiv test imorgen!
Håper du får positiv test i stedet for mensenHei, hvordan går det med dere her inne? Jeg er 14 dpo i dag, og er SÅ spent på om jeg får mensen i morgen