Godt voksne prøvere (35+)

Jeg er 35..snsrt 36.. Mannen er 2 år yngre.. Vi har prøvd til og fra i 2 år nå. Venter på utredning til ivf.. 2 pp med monitor og denne pp viste den maks i 2 dager så ifølge monitoren er jeg 2 dpo idag. Vi hadde sex alle 3 dagene før første maksimal og 2 dag med maks..

Hvor mange av oss her inne prøver på første barnet? Jeg blir 35 i år, så hører vel til her.

Ingen barn fra før, og første gang vi prøver. Vært uten prevensjon siden juli 19. Hadde en MA i fjor våres, så har hvertfall opplevd positiv test på den tiden.

Tenker MYE på alderen min. Regner ofte på hvor gamle "den og den" er ifht hvor gamle barna deres er. Nå ble det en gang sånn at det er NÅ og ikke for 5 år siden vi fant ut at vi ville prøve. Så det får man ikke gått tilbake i tid på.

Men vi er flere som er "litt eldre" uten barn vel?

Hvor mange av oss her inne prøver på første barnet? Jeg blir 35 i år, så hører vel til her.

Ingen barn fra før, og første gang vi prøver. Vært uten prevensjon siden juli 19. Hadde en MA i fjor våres, så har hvertfall opplevd positiv test på den tiden.

Tenker MYE på alderen min. Regner ofte på hvor gamle "den og den" er ifht hvor gamle barna deres er. Nå ble det en gang sånn at det er NÅ og ikke for 5 år siden vi fant ut at vi ville prøve. Så det får man ikke gått tilbake i tid på.

Men vi er flere som er "litt eldre" uten barn vel?

Blir 37 i år og mannen fyller 41 neste uke. Ingen barn og tenker også mye på alderen. Er positiv og tror at det vil løse seg, for jeg blir gravid. Dessverre har jeg hatt to SA bak meg. Siden syklusene mine er korte får jeg nå progresteronstøtte. Håper inderlig på en baby snart. Kjenner at jeg er veldig klar for å stifte familie. Har virkelig lagt karrierelivet bak meg.

37 år her, fyller 38 år i år.

Har ett barn født i 2012 fra før.

Lurer på om jeg har en festeblødning i dag. Så veldig spent nå og krysser fingrene.

38 år her, blir 39 år før sommeren. Har to barn fra før, PP1 med tredje barnet nå :happy: Vi har det veldig fint med de to barna vi har, så jeg kommer ikke til å prøve lenge på barn nr 3, pga alderen min. Men skjer det, så skjer det, og hadde vært veldig stas. :) Har alltid blitt veldig fort gravid tidligere, så spent på hvordan dette eventuelt har endret seg med alder. 6 DPO nå, så spennende dager fremover. :bounce

Hei hei alle sammen :)
Jeg er 40, har to barn og egentlig følte vi oss ferdige med å få barn, føør ønsket om en «attpåklatt» meldte seg Har prøvd 4 sykluser nå/ er i den fjerde nå. 11 dpo i dag men testet negativt i går og har ikke trua på Denne pp. Hyggelig å hilse på dere :)

38 år her, blir 39 år før sommeren. Har to barn fra før, PP1 med tredje barnet nå :happy: Vi har det veldig fint med de to barna vi har, så jeg kommer ikke til å prøve lenge på barn nr 3, pga alderen min. Men skjer det, så skjer det, og hadde vært veldig stas. :) Har alltid blitt veldig fort gravid tidligere, så spent på hvordan dette eventuelt har endret seg med alder. 6 DPO nå, så spennende dager fremover. :bounce
Velkommen i gjengen :)

Hei hei alle sammen :)
Jeg er 40, har to barn og egentlig følte vi oss ferdige med å få barn, føør ønsket om en «attpåklatt» meldte seg Har prøvd 4 sykluser nå/ er i den fjerde nå. 11 dpo i dag men testet negativt i går og har ikke trua på Denne pp. Hyggelig å hilse på dere :)
Velkommen i gjengen :)

Hei, hvordan går det med dere her inne? :) Jeg er 14 dpo i dag, og er SÅ spent på om jeg får mensen i morgen :rolleyes:

F21DC0AE-C464-4693-90C6-76E9B512A189.jpeg

Jeg fikk denne i dag 15dpo/4+1:joyful: Denne gangen klaffet det i PP7, og baby nr.6 er herved i magen:Heartred

Hei, hvordan går det med dere her inne? :) Jeg er 14 dpo i dag, og er SÅ spent på om jeg får mensen i morgen :rolleyes:
Håper du får positiv test i stedet for mensen:smiley-bounce016

Jeg er i gang med ny syklus og temping og få litt oversikt over syklusen :) foreløpig ser det ut som jeg har 28-dagerssykluser som er bra :)

Idag fikk jeg vite om to flere kommende 2021- babyer i bygda. Visste om tre fra før av. Den eldste i årskullet er allerede født i januar, resten kommer i løpet av sommeren :)

Back
Topp