Godt voksne prøvere (35+)

Jeg er 36, snart 37, og prøver på nummer 3 nå. Yngstebarnet er bare 6 måneder, og jeg har skikkelig ustabil mens nå som jeg ammer, så jeg har ikke håp om at det klaffer veldig fort, men tar ikke sjansen på å sløse bort en eneste prøveperiode. Det tok nesten 3 år med prøving før vi fikk #2, så jeg føler vi har veldig dårlig tid.

Mannen ville egentlig sette en grense på at vi prøver i max 6 måneder denne gangen, og går det ikke da så nøyer vi oss med 2 barn. Det var jeg ikke heeelt enig i nei :p
 
Eg er vel den gamlaste ta alle her og 1 % sjanse til og bli Gravid. Stopper prøvingen i august da er vel egga vert lik 0. Kan hende dei er lik 0 no og. Men jeg håper håper håper.
Hvor gammel er du? Jeg er 31 og redd for egga mine nå..
 
Skal prøve på barn nr. 3. Jeg blir 39 i år. De to forrige barna kom lynraskt, så siden vi vet det, og vi vil ha 2020-barn, kan vi ikke starte ennå. Om det blir prematurt blir det 2019 barn. Vil ikke barnet skal bli den minste i klassen osv. Så vi venter litt med prøving.
Sånn tenkte jeg også, men har nå prøvd siden august på nr.3:/ Håper det ikke skjer med dere!!
 
35 her, blir 36 i juli. Prøver på barn nr3. Har forsøkt siden aug 18, ble gravid på 1PP men mistet i SA nov. Ser ut som jeg trolig nettopp hadde en kjemisk også. Hadde litt rar mens og testet svakt positivt etter blødning. Ny test idag, CB digital ikke gravid.

Så kjekt med en slik tråd foresten :)
Noen som har oppsøkt hjelp pga forsøkt lenge? mistenker kort lutealfase her. Tester etter El, har fertilitetsmonitor. Den har etter 2 pp ikke vist max. Igang med 3 runde el-testing monitor.. lucky number three da eller :D
 
Har fulgt med deg når jeg har vært aktiv på BV. Hadde virkelig håpet at du hadde funnet et terminforum nå. Ønsker deg masse lykke til ♥️
Tusen takk ❤️ Håper et terminforum er like rundt hjørnet. Alle gode ting er 40, er det ikke det man sier :p :hilarious:
 
Er 37, prøver på nr 2. Sliter med å få det til. Gjorde det med førstemann og. Måtte pergo til. Nå går jeg på letrozol. Klaffa på første runde for et år siden, men mista i uke 6. Gir ikke opp helt enda. Vet jo at det går...
 
Blir 38 i april og gravid nå med nr.2, tok bare 3 måneder med prøving :)
Nr.1 kom da jeg var 36 .

Der prøvde vi litt lenger og hadde også en sa i uke 7
 
Så fint med en sånn gruppe. Jeg er 41 år har prøvd aktivt siden sommeren 2017 på tredjemann. Mistet to i ma i uke 9. Ellers har jeg mistet mange før uke 5. Noen der jeg tester positivt over en ukes tid og noen der mensen kommer før tiden. Har tid til vannscanning i neste uke. Tror et egg har festet seg nå, merker det godt på kroppen. Etter så lang prøvetid kjenner jeg kroppen min godt. Håper på en førjulsgave❤️
 
Blir 38 nå hvert øyeblikk og prøver på nr 3. Prøvde i 3,5 år med 1. som satt på 2. ivf forsøk. Nr to kom 16 mnd etterpå av seg selv og har forsøkt i 1,5 til nå. Ingen kjente SA. Tester for lh stigning og kjenner til El tiden.. Er så irriterende altså..
 
Blir 38 nå hvert øyeblikk og prøver på nr 3. Prøvde i 3,5 år med 1. som satt på 2. ivf forsøk. Nr to kom 16 mnd etterpå av seg selv og har forsøkt i 1,5 til nå. Ingen kjente SA. Tester for lh stigning og kjenner til El tiden.. Er så irriterende altså..
Samme opplegg her :) Bikket nettopp 39. Brukte litt over 2 år på førstemann før han satt på 2. Ivf. Lillebror satt på tredje naturelle forsøk og vi anså det litt som et mirakel. Aldri hatt SA eller likende. Nå prøver vi ett års tid på nr 3. Går det ikke innen høsten så sier vi oss fornøyd med to.
 
41 år, 1 barn på 1,5 år fra før. Hadde en MA oppdaget i uke 14 november 2018.
 
36år og mannen 37år,har et barn fra før på snart 10 år som vi fikk etter 2pp. Nå,er gravid på nytt,15uker og skal ta fostervannsprøve snart. Vi har begynte med prøvinga i juni 2016,3SAer,en senabort og en MA etter den. Hvis vi får denne bebien jeg vi ha ett barn til :)
 
Back
Topp