God mandag

Jeg har kokt meg bjørnebær og spist det sammen med krem :p
Er endel c-vitamin i bær er det ikke? :p
Det blåser skikkelig ille her! Slår ned i pipa og kommer i voldsomme kast! Creepy!

Hermine er varm og utilpass, setter i å skrike helt plutselig :( Ga henne en paracet før jeg la henne, men hun sover likevel ikke godt stakkars! Blir sikkert ei ny samsovingsnatt vil jeg tro!

Det blåser skikkelig ille her! Slår ned i pipa og kommer i voldsomme kast! Creepy!
jooooda, masse sunt i bærne OG det er jo melk og kalsium i kremen :P

Hermine er varm og utilpass, setter i å skrike helt plutselig :( Ga henne en paracet før jeg la henne, men hun sover likevel ikke godt stakkars! Blir sikkert ei ny samsovingsnatt vil jeg tro!

Stakkars lita:( Snuppa her fikk også en pille, hun la seg uten protester, håper de blir bedre til i morgen.

Huff, håper han ikke blir syk. Blir ikke mye søvn på meg i natt, kommer bare til å ligge å tenke på om hun har det bra.
jeg ville tatt henne inn til meg når hun er syk, eller lagt meg inne hos henne :P Bare for å få ro selv ;)

Nam, høres ut som en god kvelds:-)

hehe, samme bruker å skje her :p
Det var egentlig greit, for da tok han kvelden 19.45 :D
Det var godt med bjørnebær!
Har du sett i media at det er diskusjon om det er hepatitt-smitte i frossenbær?
Jeg har jo endel i fryseren, men får hetta og tør ikke annet enn å koke de nå...

jeg ville tatt henne inn til meg når hun er syk, eller lagt meg inne hos henne :p Bare for å få ro selv ;)

Litt for sent nå, må nok bare regne med å fly inn og ut i natt.

Stakkars lita:( Snuppa her fikk også en pille, hun la seg uten protester, håper de blir bedre til i morgen.
Jeg håper også det! OG at de finner roen og sover godt! Lurer på om snuppa her er kvalm, for hun driver å gir hals :(

Jeg har jo endel i fryseren, men får hetta og tør ikke annet enn å koke de nå...

Jøss, det visste jeg ikke.

WHAT??? Nei det har jeg IKKE hørt noe om :eek: Hvor i alle dager tar de det fra???
Har jo fryseren full av bær som Hermine får daglig av o_O

Første sjekken er tatt, hun sov godt:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Så bra!
Lillebror våkner litt og skriker, men sovner igjen av smokk og kos. Han er heldigvis ikke varm.
Vil allerhelst bare legge meg så jeg er i nærheten for å trøste han, men jeg må vente på bleievasken :o

Så bra!
Lillebror våkner litt og skriker, men sovner igjen av smokk og kos. Han er heldigvis ikke varm.
Vil allerhelst bare legge meg så jeg er i nærheten for å trøste han, men jeg må vente på bleievasken :o
Skjønner du vil det ja, sikkert lurt også hvis du selv føler deg pjusk. Jeg har lagt meg, fryktelig trøtt. Tenkte å lese litt på senga, og skravle litt innimellom:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Back
Topp