Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jooooda, masse sunt i bærne OG det er jo melk og kalsium i kremenJeg har kokt meg bjørnebær og spist det sammen med krem
Er endel c-vitamin i bær er det ikke?
Det blåser skikkelig ille her! Slår ned i pipa og kommer i voldsomme kast! Creepy!
hehe, samme bruker å skje herJeg lirket han ned på sofaen, men han våknet![]()
Hermine er varm og utilpass, setter i å skrike helt plutseligGa henne en paracet før jeg la henne, men hun sover likevel ikke godt stakkars! Blir sikkert ei ny samsovingsnatt vil jeg tro!
jeg ville tatt henne inn til meg når hun er syk, eller lagt meg inne hos henneHuff, håper han ikke blir syk. Blir ikke mye søvn på meg i natt, kommer bare til å ligge å tenke på om hun har det bra.
Jeg har kokt meg bjørnebær og spist det sammen med krem
Er endel c-vitamin i bær er det ikke?
Det blåser skikkelig ille her! Slår ned i pipa og kommer i voldsomme kast! Creepy!
Det var egentlig greit, for da tok han kvelden 19.45hehe, samme bruker å skje her![]()
jeg ville tatt henne inn til meg når hun er syk, eller lagt meg inne hos henneBare for å få ro selv
![]()
Jeg håper også det! OG at de finner roen og sover godt! Lurer på om snuppa her er kvalm, for hun driver å gir halsStakkars litaSnuppa her fikk også en pille, hun la seg uten protester, håper de blir bedre til i morgen.
Det var egentlig greit, for da tok han kvelden 19.45
Det var godt med bjørnebær!
Har du sett i media at det er diskusjon om det er hepatitt-smitte i frossenbær?
Jeg har jo endel i fryseren, men får hetta og tør ikke annet enn å koke de nå...
Jeg håper også det! OG at de finner roen og sover godt! Lurer på om snuppa her er kvalm, for hun driver å gir hals![]()
WHAT??? Nei det har jeg IKKE hørt noe omDet var egentlig greit, for da tok han kvelden 19.45
Det var godt med bjørnebær!
Har du sett i media at det er diskusjon om det er hepatitt-smitte i frossenbær?
Jeg har jo endel i fryseren, men får hetta og tør ikke annet enn å koke de nå...
får håpe hun sover godt i stedet daLitt for sent nå, må nok bare regne med å fly inn og ut i natt.
WHAT??? Nei det har jeg IKKE hørt noe omHvor i alle dager tar de det fra???
Har jo fryseren full av bær som Hermine får daglig av![]()
hehe, tenkte at "nå kommer det en link"Det står litt her
http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.10981846
Det står jo "trolig ikke i Norge", men jeg ble litt panisk likevel jeg...
Vet ikke helt hva jeg mener jeg. Men inntil videre tror jeg at jeg koker!hehe, tenkte at "nå kommer det en link"![]()
Trolig ikke...det er vel ikke godt nok![]()
Første sjekken er tatt, hun sov godtfår håpe hun sover godt i stedet da![]()
Så bra!Første sjekken er tatt, hun sov godt
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Skjønner du vil det ja, sikkert lurt også hvis du selv føler deg pjusk. Jeg har lagt meg, fryktelig trøtt. Tenkte å lese litt på senga, og skravle litt innimellomSå bra!
Lillebror våkner litt og skriker, men sovner igjen av smokk og kos. Han er heldigvis ikke varm.
Vil allerhelst bare legge meg så jeg er i nærheten for å trøste han, men jeg må vente på bleievasken![]()