God mandag

Da har vi kommet hjem fra svømming, det var stor suksess, hun elsket det:)
Men hun ble kjempetrøtt etterpå, sovna i armene mine på vei ut til bilen hehe, nå sover hun i vogna si, det ble en mye senere lur enn hun pleier da men. Får heller legge henne litt senere i dag.
SÅ flott at det gikk bra da :D
Hvordan var opplegget?
Ja, de blir veldig slitne av sånt, maaange nye inntrykk på en gang vettu ;)

Supert at badingen gikk bra!
Jeg holdt på å få latterkrampe av Eskil i stad. Vi fulgte fetteren hjem, da fikk E sitte på ryggen i sjal. Men det blåste så fælt, så han måtte låne en annen lue på veg hjem.
Slik ble han seende ut:
ImageUploadedByBV Forum1366645944.126693.jpg
Ellers en flott tur
ImageUploadedByBV Forum1366645957.687901.jpg

Supert at badingen gikk bra!
Jeg holdt på å få latterkrampe av Eskil i stad. Vi fulgte fetteren hjem, da fikk E sitte på ryggen i sjal. Men det blåste så fælt, så han måtte låne en annen lue på veg hjem.
Slik ble han seende ut:
Vis vedlegget 12131
Ellers en flott tur
Vis vedlegget 12132
hahaha, så bra! Ser ut som at du hadde en liten eskimo på ryggen! :p :D ;)

hahaha, så bra! Ser ut som at du hadde en liten eskimo på ryggen! :p :D ;)
Ja det var komisk! Men litt vel varmt med en vinterlue nå! Men han overlevte turen hjem :p
Han sovnet også, så ille kan det ikke ha vært :D

Ja det var komisk! Men litt vel varmt med en vinterlue nå! Men han overlevte turen hjem :p
Han sovnet også, så ille kan det ikke ha vært :D
hehe, så herlig da! Hva gjør du med han når du kommer hjem med han sovende på ryggen?

SÅ flott at det gikk bra da :D
Hvordan var opplegget?
Ja, de blir veldig slitne av sånt, maaange nye inntrykk på en gang vettu ;)

Det var ikke noe opplegg på grunn av sykdom, det var litt dumt da, men gikk bra uansett.
Men nå har hun fått litt feber berta her også, er det vanlig etter svømming da?

Ja, da er det varmt altså!
Emmeth sover i teppepose også med dundyne Har på seg strømpebukse, tynn ullbukse, body, en tynn genser, tynne votter og lue:) 14 grader nedi vogna;)
Hun har faktisk ikke vært svett idag da. Hadde på henne body og strømpis i ull, joggebukse og strikkajakke. Ullsokker og lue. Droppa vottene så hun kunne kose med lappen på kosekluten sin ;) Ikke var hun kald på hendene og ikke var hun svett, så da kan vi bruke posen litt til ;)

Det var ikke noe opplegg på grunn av sykdom, det var litt dumt da, men gikk bra uansett.
Men nå har hun fått litt feber berta her også, er det vanlig etter svømming da?
nei, det er nok mest tilfeldig at feberen kom nå vil jeg tro ;)

Snuppa fikk 39 i feber stakkars, tålte ikke babysvømming hun. Kan det komme av at hun svelget litt klor?

Snuppa fikk 39 i feber stakkars, tålte ikke babysvømming hun. Kan det komme av at hun svelget litt klor?
Nei, kjære deg, det må ha vært helt tilfeldig =)
Stakkars lita. God bedring!

Takk, mange syklinger her inne nå :(
Ja, det er nok jevnt over landet mye sykdom på denne tiden. JEg syntes Lillebror var litt varm nå ved legging, men han kaver så fælt når han skal sovne, så jeg må kjenne på han igjen når han har sovet litt.

Ja, det er nok jevnt over landet mye sykdom på denne tiden. JEg syntes Lillebror var litt varm nå ved legging, men han kaver så fælt når han skal sovne, så jeg må kjenne på han igjen når han har sovet litt.

Huff, håper han ikke blir syk. Blir ikke mye søvn på meg i natt, kommer bare til å ligge å tenke på om hun har det bra.

Huff, håper han ikke blir syk. Blir ikke mye søvn på meg i natt, kommer bare til å ligge å tenke på om hun har det bra.
Det spøker for oss da venninne og babyen har blitt skikkelig dårlige. Feber og helt utslåtte begge to. Vi var jo sammen både på fredag og lørdag, og sammen med hun i dåp i går.

Det spøker for oss da venninne og babyen har blitt skikkelig dårlige. Feber og helt utslåtte begge to. Vi var jo sammen både på fredag og lørdag, og sammen med hun i dåp i går.

Da er det nok litt fare på ferde ja, håper virkelig dere slipper unna.

Back
Topp