God mandag

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Vi driver fortsatt med Yoga på morgenen
ImageUploadedByBV Forum1366611706.931308.jpg
Vi skal straks hente en fetter og levere i Bhg sammen med T, søs er syk så da sa jeg at jeg kunne hjelpe til :)
Etter det skal Lille og jeg ut og handle litt :)
 
God morn!
Skal si oss at Eskil ikke ligger på latsida på morgenen. Så flink han er!!:) Jenny er ikke særlig sprek om dagen.. Hun ligger bare der. Fysio spurte om hun ikke blir irritert fordi hun ikke kommer seg noen vei på egenhånd, men vi tror ikke hun har kommet dit hen at hun har funnet ut at det er meningen at hun skal det. Jaja, det blir vel her også etter hvert..:)
Jenny la seg usedvanlig tidlig i går, men dura seg gjennom 12timers søvn. Vi måtte riktig nok opp 06.15, men det gikk greit. Nå sover hun ute i vogna, mens jeg har støvsuga og vaska bort små fingeravtrykk fra samtlige speil og glassdører.;)
Nå blir det kaffe og fingerhekling av babypledd.
 
Vi driver fortsatt med Yoga på morgenen
Vis vedlegget 12068
Vi skal straks hente en fetter og levere i Bhg sammen med T, søs er syk så da sa jeg at jeg kunne hjelpe til :)
Etter det skal Lille og jeg ut og handle litt :)
hahaha, for en flott "hund" han tar ;) :D :p
 
God morgen!
Hermine skreik og skreik i går kveld, roa seg kun i armkroken min så da ble det samsovingsnatt! I morges våkna hun kl 07, fikk ei flaske melk og slokna igjen etter ei stund :eek: (ikke vanlig), syntes hun var litt varm så tok tempen for morro skyld og jammen meg har hun ikke 38 i feber :( Første gang hun er "syk" av noe slag, kan vel ikke kalle henne for syk for hun durer rundt her som vanlig da :D Satser på at det ikke blir noe verre enn litt temp. for da kan jeg legge henne ut å sove ;)

Så alle planer er avlyst, og jeg skal prøve å ta opp kampen mot skittentøyskurven idag! o_O
 
Stakkars Hermine. Men godt at det er første gangen!
Vi snufser hele gjengen.
O babyen og moren vi badet med på fredag har begge blitt ganske syke :(
Så jeg håper vi slipper altså
Jeg fant grøt !
Og fikk kjøpt den brukte Nøstebarn sparkebuksen jeg hadde tinget på :)
Eskil sovnet i vogna på senteret så jeg henger her til han våkner, sammen med alle pensjonistene :p
T vil ha grønnsakssuppe i dag, har dere tips til innhold? Vi har bestemt gulrot og kålrot hvertfall!
 
Vi driver fortsatt med Yoga på morgenen
Vis vedlegget 12068
Vi skal straks hente en fetter og levere i Bhg sammen med T, søs er syk så da sa jeg at jeg kunne hjelpe til :)
Etter det skal Lille og jeg ut og handle litt :)

Haha, så utrolig morsom og flink han er:D
Han skal starte dagen med morgengymnastikk:D Emmeth er lat på morran, han ligger og koser seg i sofaen under dyna og leker litt med noen rangler, men snur seg over på magen hele tiden, uansett hvor han ligger;) Prøver og sparke fra og krappe, men kommer seg bare noen få cm, men han prøver iallfall:D Så snill du er som hjelper til når søsters er syk, setter hun nok veldig pris på:) Planene for dagen er bare og støvsuge og rydde bittelitt.. Ellers skal jeg bare slappe av. Emmeth var våken halv 4, 4 og kl 5 også sov han til halv 8, så er litt trøtt idag. Han blei lagt ut til sin første lur for ei halvtime sia;) Sitter nå og ser på fødeavdelingen.. Der er det ei som skal få sitt 5 barn(!!!) Det hadde jeg ikke orket og må si jeg er imponert:) Min farmor fikk 5 sønner, så veit hu hadde litt og stri med ei stund, 2 år mellom alle 5;)
 
God morgen!
Hermine skreik og skreik i går kveld, roa seg kun i armkroken min så da ble det samsovingsnatt! I morges våkna hun kl 07, fikk ei flaske melk og slokna igjen etter ei stund :eek: (ikke vanlig), syntes hun var litt varm så tok tempen for morro skyld og jammen meg har hun ikke 38 i feber :( Første gang hun er "syk" av noe slag, kan vel ikke kalle henne for syk for hun durer rundt her som vanlig da :D Satser på at det ikke blir noe verre enn litt temp. for da kan jeg legge henne ut å sove ;)

Så alle planer er avlyst, og jeg skal prøve å ta opp kampen mot skittentøyskurven idag! o_O


Uff da, stakkars:( Håper det bare blir med feberen og litt slapphet og at hun ellers er som vanlig:) Koselig med en hjemmedag uten noen planer også:) God bedring til lille hermineskatten:)<3
 
God morgen! Daniel sover den første blunden sin nå, og jeg venter egentlig bare på at han skal våkne så vi får gått i butikken og kjøpt grøt som han skal ha til lunsj. Er stiv og støl i ryggen enda, og det irriterer meg. For jeg forstår ikke hvorfor. Muligens jeg er for lite aktiv, så jeg har booket Daniel inn i barnepassen på Elixia i morgen så da skal det trenes og se om det hjelper på.
 
Vi driver fortsatt med Yoga på morgenen
Vis vedlegget 12068
Vi skal straks hente en fetter og levere i Bhg sammen med T, søs er syk så da sa jeg at jeg kunne hjelpe til :)
Etter det skal Lille og jeg ut og handle litt :)

Hehe herlig bilde:)
 
God morgen!
Hermine skreik og skreik i går kveld, roa seg kun i armkroken min så da ble det samsovingsnatt! I morges våkna hun kl 07, fikk ei flaske melk og slokna igjen etter ei stund :eek: (ikke vanlig), syntes hun var litt varm så tok tempen for morro skyld og jammen meg har hun ikke 38 i feber :( Første gang hun er "syk" av noe slag, kan vel ikke kalle henne for syk for hun durer rundt her som vanlig da :D Satser på at det ikke blir noe verre enn litt temp. for da kan jeg legge henne ut å sove ;)

Så alle planer er avlyst, og jeg skal prøve å ta opp kampen mot skittentøyskurven idag! o_O

Stakkars snuppa, håper hun blir fort frisk igjen :rolleyes:
 
God formiddag!
Vi stod opp halv ni i dag, snuppa våknet noe før men sovnet heldigvis igjen, det var godt til mor:)
Vi skal endelig på babysvømming i dag, dryger luren hennes litt så det ikke krasjer med svømminga.
Jenta mi er syv måneder i dag, så da passet det fint å feire med litt svømmebasseng :cool:
Nydelig vær her i dag, men det blåser litt.
 
Uff da, stakkars:( Håper det bare blir med feberen og litt slapphet og at hun ellers er som vanlig:) Koselig med en hjemmedag uten noen planer også:) God bedring til lille hermineskatten:)<3
Takk for det, ser hun er snørrete og surkler i nesa...så kommer nok første forkjølelsen også nå! Ville ikke ha noe mat heller, bare en liiiten melkeskvett o_O Håper hun blir frisk til vi skal ut å reise til helga!
 
Haha, så utrolig morsom og flink han er:D
Han skal starte dagen med morgengymnastikk:D Emmeth er lat på morran, han ligger og koser seg i sofaen under dyna og leker litt med noen rangler, men snur seg over på magen hele tiden, uansett hvor han ligger;) Prøver og sparke fra og krappe, men kommer seg bare noen få cm, men han prøver iallfall:D Så snill du er som hjelper til når søsters er syk, setter hun nok veldig pris på:) Planene for dagen er bare og støvsuge og rydde bittelitt.. Ellers skal jeg bare slappe av. Emmeth var våken halv 4, 4 og kl 5 også sov han til halv 8, så er litt trøtt idag. Han blei lagt ut til sin første lur for ei halvtime sia;) Sitter nå og ser på fødeavdelingen.. Der er det ei som skal få sitt 5 barn(!!!) Det hadde jeg ikke orket og må si jeg er imponert:) Min farmor fikk 5 sønner, så veit hu hadde litt og stri med ei stund, 2 år mellom alle 5;)
haha, jeg har ei venninne som har 6 barn på 10 år :p :eek: ;)

Hermine snorker også i vogna nå, er så mildt ute at jeg tenkte at det ikke er noe problem å la henne sove ute selv om hun har feber! Er jo samme temp på soverommet som ute nå :p ;)
 
Takk for det, ser hun er snørrete og surkler i nesa...så kommer nok første forkjølelsen også nå! Ville ikke ha noe mat heller, bare en liiiten melkeskvett o_O Håper hun blir frisk til vi skal ut å reise til helga!

Da er hun nok på god vei til og bli forkjølet, ja:(
Saltvannspipetter er er et must mot tett nese her i huset. Ikke uvanlig de ikke er sultne, så lenge hu får nok drikke i seg ville jeg ikke vært bekymret, men viktig med væske. Kan hende hu har vondt i halsen og dermed ikke hra lyst og drikke pga det er smertefullt! Krysser fingrene for at hu blir friske innen helga:)xxxx
 
Sambo har forresten fått av gipsen idag:D:D:D:D Håper vi det er vellykka denne gangen:D
 
haha, jeg har ei venninne som har 6 barn på 10 år :p :eek: ;)

Hermine snorker også i vogna nå, er så mildt ute at jeg tenkte at det ikke er noe problem å la henne sove ute selv om hun har feber! Er jo samme temp på soverommet som ute nå :p ;)

WOW, da snakker vi babymakers:p
Jeg må bare ærlig talt innrømme det at det hadde jeg aldri i livet orka:) Synes 3 er mange, og mer enn nok for meg;) Nei nei nei, er en skrøne at ikke unger har godt av frisk luft når de er syke. Frisk luft er kjmepbra, selvom man er syk, skal bare unngå trekk:) Legg hu ut i vogna med goood samvittighet, du:)
 
Back
Topp