God mandag

Ja det er ikke så lett. Jeg har bare fått trent en gang siden mannen dro :( Men har heldigvis gått turer da. Men trenger styrketrening!
 
T er frisk, og Lillebror er frisk, men litt tett i nesa.
JEG begynner å bli ganske tett og er redd vi får det samme som venninna mi og babyen som vi har hengt med i helgen :(

Oh no, håper ikke du får det samma nå da, men sjansen er jo stor i og med det smitter veldig lett når det er dråpesmitte:( Godt barna ikke er syke lenger:) Beklager jeg blandet sammen Theodor og Alexander:( Sender deg en god bedring klem:)
 
Vet ikke helt hva han drømmer om. Men vi tror kanskje det kan være "Tbake" fra ole brumm boka...

åå, jeg har så lyst å plante blosmter nå jeg også, men føler ikke jeg har helt råd til det... men får se hva som skjer :p

Husker ikke hva det heter der vi kjøper blomster, men kan se neste gang jeg kjører fordi, de setter opp stort telt hver vår/sommer og pakker sammen igjen til høsten. Får blomster til halv pris av hva de koster på plantasjen, så sparer mye penger:) Blomsterpotter kjøper jeg på europris:) Uff da, er den skummel? Ikke lest den, vi har mange Ole brumm filmer, da:) Håper han slipper flere mareritt framover:)
 
lurer på om jeg må ta ut skinnposen av vogna til neste lur, er jo 11 grader i skyggen idag :eek: :p

Ja, da er det varmt altså!
Emmeth sover i teppepose også med dundyne Har på seg strømpebukse, tynn ullbukse, body, en tynn genser, tynne votter og lue:) 14 grader nedi vogna;)
 
Nå er den der vågå ordfører saken igang igjen! Hva mener dere? Jeg synes det er sykt han anket...
 
Husker ikke hva det heter der vi kjøper blomster, men kan se neste gang jeg kjører fordi, de setter opp stort telt hver vår/sommer og pakker sammen igjen til høsten. Får blomster til halv pris av hva de koster på plantasjen, så sparer mye penger:) Blomsterpotter kjøper jeg på europris:) Uff da, er den skummel? Ikke lest den, vi har mange Ole brumm filmer, da:) Håper han slipper flere mareritt framover:)
Er nok litt skummelt. Handler om at Ole Brumm og vennene tror at Kristoffer Robin er tatt til fange av et vesen som heter Tbake. Og han er visst skummel - drikker opp all melken og lager hull i sokkene.

Hørtes lurt ut å unngå plantasjen ja... kanskje jeg skal sikte meg inn på en slik plass her i området og se om de har noe å friste med.
 
Er nok litt skummelt. Handler om at Ole Brumm og vennene tror at Kristoffer Robin er tatt til fange av et vesen som heter Tbake. Og han er visst skummel - drikker opp all melken og lager hull i sokkene.

Hørtes lurt ut å unngå plantasjen ja... kanskje jeg skal sikte meg inn på en slik plass her i området og se om de har noe å friste med.

Oi, ja den hørtes i grunn skummel ut:( Ole brumm pleier jo ikke og være skummelt, men har filmen om heffalompen og den er litt småskummel den også, for først tror ole brummm og gjengen at Heffalompene er slemme så de skal fange heffalompbarnet og sånt!

Ja, gjør lurt i det og sparer masse penger:):)Skal nok sjekke neste gang jeg kjører fordi:)
 
Uff ja - han burde bare gå i en krok og gjemme seg om du spør meg. Syns så synd i den jenta.

Ja, jeg synes han er en feig kujon og synes veldig synd på den jenta selv også:( Stakkars jente sier jeg bare!
 
NEI! Jeg kjenner forkjølelsen ta meg :(
 
Da er feberungen lagt i vogna, må seriøst vurdere å ta ut skinnposen for selv om den er tynn så er det jo tross alt 11 grader ute :eek: ;)

Har laga meg en cappuccino, tatt ei skål fruktsalat og yoghurt og såvidt åpna de nye bøkene mine om BLW som kom i posten idag :D Håper snuppa sover leeeenge nå!
 
Da er feberungen lagt i vogna, må seriøst vurdere å ta ut skinnposen for selv om den er tynn så er det jo tross alt 11 grader ute :eek: ;)

Har laga meg en cappuccino, tatt ei skål fruktsalat og yoghurt og såvidt åpna de nye bøkene mine om BLW som kom i posten idag :D Håper snuppa sover leeeenge nå!
Kos deg med lesing og kaffe :D
Jeg har hentet Teodor og fetteren, de leker ute med sparkesyklene sine, Lillebror sover utenfor og jeg er i gang med suppe! :D
 
Kos deg med lesing og kaffe :D
Jeg har hentet Teodor og fetteren, de leker ute med sparkesyklene sine, Lillebror sover utenfor og jeg er i gang med suppe! :D
Suppe hørtes utvilsomt godt ut! Tror jeg må handle inn grønnsaker selv og lage det i morgen :D Laga ei nyyydelig rødbet/grønnsakssuppe forrige uke, den var bare DIGG!!!

Jeg skal koke spagetti med kjøttsaus til oss alle 3 idag, må bare finne ut hvordan jeg skal tilberede Hermines kjøttdeig som er uten salt ;)
 
Da har vi kommet hjem fra svømming, det var stor suksess, hun elsket det:)
Men hun ble kjempetrøtt etterpå, sovna i armene mine på vei ut til bilen hehe, nå sover hun i vogna si, det ble en mye senere lur enn hun pleier da men. Får heller legge henne litt senere i dag.
 
Back
Topp