God mandag

Skjønner du vil det ja, sikkert lurt også hvis du selv føler deg pjusk. Jeg har lagt meg, fryktelig trøtt. Tenkte å lese litt på senga, og skravle litt innimellom:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum


Jeg ble veldig misunnelig på deg som har lagt deg :p :D
20 minutter, så skal jeg henge opp vasken og gå i seng!
 
Så bra!
Lillebror våkner litt og skriker, men sovner igjen av smokk og kos. Han er heldigvis ikke varm.
Vil allerhelst bare legge meg så jeg er i nærheten for å trøste han, men jeg må vente på bleievasken :eek:
klarer ikke vaskemaskinen seg selv da? :p
 
Skjønner du vil det ja, sikkert lurt også hvis du selv føler deg pjusk. Jeg har lagt meg, fryktelig trøtt. Tenkte å lese litt på senga, og skravle litt innimellom:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
jeg er imponert over deg som kommer deg i seng så tidlig, er aldri i seng før 22 jeg :p ;)
 
Jeg lar den ikke stå på over natten, nei ;)
Og så må jeg jo tørke det som er oppi!
jeg setter ofte på en maskin før jeg legger meg så den kan gjøre seg ferdig over natten :p
OG ofte at en ferdig maskin blir stående til morran før jeg orker å henge opp ;)
 
jeg setter ofte på en maskin før jeg legger meg så den kan gjøre seg ferdig over natten :p
OG ofte at en ferdig maskin blir stående til morran før jeg orker å henge opp ;)
Sistnevnte skjer ofte, men bleiene MÅ henges opp :p
Jeg tør ikke lenger å gå fra maskinen eller sette den på på natt. Huset til svigermor brant nesten ned pga at en nesten helt ny vaskemaskin tok fyr :eek:
 
jeg er imponert over deg som kommer deg i seng så tidlig, er aldri i seng før 22 jeg :p ;)
Er så godt å legge seg, også er det ingenting på tv:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
 
Sistnevnte skjer ofte, men bleiene MÅ henges opp :p
Jeg tør ikke lenger å gå fra maskinen eller sette den på på natt. Huset til svigermor brant nesten ned pga at en nesten helt ny vaskemaskin tok fyr :eek:
Oi, huff og huff:eek:
Jeg tørr ikke gå fra sånt selv, og i hvertfall ikke nå:eek:
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
 
Sistnevnte skjer ofte, men bleiene MÅ henges opp :p
Jeg tør ikke lenger å gå fra maskinen eller sette den på på natt. Huset til svigermor brant nesten ned pga at en nesten helt ny vaskemaskin tok fyr :eek:
huffda, ikke bra! Men hvis jeg skulle sittet hjemme og passa på vaskemaskinen ville jeg aldri fått vasket klær, den bruker 2,5 time på hver runde ;)
 
huffda, ikke bra! Men hvis jeg skulle sittet hjemme og passa på vaskemaskinen ville jeg aldri fått vasket klær, den bruker 2,5 time på hver runde ;)
2,5 time på bleievask og kluter og møkkete håndklær her og (og jeg kjører kald skylling på 20 minutter på bleiene først). Men litt over en time på 40-vask og så kan alle programmene settes på kortere versjon om det haster eller ikke er så møkkete :)
 
Back
Topp