God mandag

Herlige farger :) den oransje er kulest synes jeg.
Venter en i posten i kamuflasjemønster :p
Kanskje det vipper mannen over på riktig side av interesselinja :p
hahaha, er han ikke helt gira?
Har du prøvd sånne ferdigstappa bleier som man bare har rispapir i?
 
Herlige farger :) den oransje er kulest synes jeg.
Venter en i posten i kamuflasjemønster :p
Kanskje det vipper mannen over på riktig side av interesselinja :p

hahah, går jo ann og håpe;):D
Jeg synes alle sammen var knallfine:) Kjempekuuuult med spreke farger:):)
 
2,5 time på bleievask og kluter og møkkete håndklær her og (og jeg kjører kald skylling på 20 minutter på bleiene først). Men litt over en time på 40-vask og så kan alle programmene settes på kortere versjon om det haster eller ikke er så møkkete :)
her går både 40 grader og 60 grader over 2,5 timer o_O Kan kjøre hurtigprogram på 30 minutter, men det tar så mye strøm og sentrifugerer ikke godt nok så bruker det lite ;)
 
hahaha, er han ikke helt gira?
Har du prøvd sånne ferdigstappa bleier som man bare har rispapir i?
Ferdig stappa?
Man må jo stappe de selv :p
Bruker ikke rispapir, men jeg har liggende. Men det er så hardt og han bæsjer lite i bleien..
Disse har knapper og jeg knepper i to forskjellige innlegg så er bleien klar.
Blir samme prinsippet bare at i "lommebleier" stapper man innlegg i en lomme istedet. :)
 
Ferdig stappa?
Man må jo stappe de selv :p
Bruker ikke rispapir, men jeg har liggende. Men det er så hardt og han bæsjer lite i bleien..
Disse har knapper og jeg knepper i to forskjellige innlegg så er bleien klar.
Blir samme prinsippet bare at i "lommebleier" stapper man innlegg i en lomme istedet. :)
de tøybleiene jeg har brukt på barn har alltid vært ferdig stappa...kanskje foreldrene har gjort det før de leverte bleiene i barnehagen? :p ;)
 
de tøybleiene jeg har brukt på barn har alltid vært ferdig stappa...kanskje foreldrene har gjort det før de leverte bleiene i barnehagen? :p ;)
Hehe ja, de stapper seg hvertfall ikke selv :D hihi
 
Det finnes det også :D
De virker kjekke da, men tar mye lenger tid å tørke...
da ER det sånne jeg har skifta på :p MEN de er så enorme at den stakkars ungen fikk andegange og ble hengende etter i den fysiske utviklinga :eek: Barnehagen måtte be om å la han bruke papirbleier i barnehagen, for at han skulle klare å løpe etter de andre barna! :p MEN han var bleiefri når han var 2 år, så problemet varte ikke så lenge ;)
 
da ER det sånne jeg har skifta på :p MEN de er så enorme at den stakkars ungen fikk andegange og ble hengende etter i den fysiske utviklinga :eek: Barnehagen måtte be om å la han bruke papirbleier i barnehagen, for at han skulle klare å løpe etter de andre barna! :p MEN han var bleiefri når han var 2 år, så problemet varte ikke så lenge ;)
De fleste tøybleiebarn blir tørre tidligere ;)
Men jeg lurer på hvilke bleier de brukte, for de aller fleste vi har prøvd er virkelig ikke hemmende for fysikken til Lillebror...
 
De fleste tøybleiebarn blir tørre tidligere ;)
Men jeg lurer på hvilke bleier de brukte, for de aller fleste vi har prøvd er virkelig ikke hemmende for fysikken til Lillebror...
Nei, det husker jeg ikke. Men han fikk så stor rumpe, og såpass mye tøy mellom beina at det hemmet han!
 
Nei, det husker jeg ikke. Men han fikk så stor rumpe, og såpass mye tøy mellom beina at det hemmet han!
Ja det er jo ikke bra.
Liker så godt det merket jeg har begynt å bruke på han nå, og bruker bare de og kvitter meg med de andre jeg har prøvd før. De er veldig smale bellom bena =)
 
Ja det er jo ikke bra.
Liker så godt det merket jeg har begynt å bruke på han nå, og bruker bare de og kvitter meg med de andre jeg har prøvd før. De er veldig smale bellom bena =)
så bra! :) Er jo viktig at de ikke blir hemmet av bleiene synes jeg! :)
Hvor har du kjøpt bleier fra?
 
mye kule bleier på markedet da! Nesten så man må ha de utpå klærne for å vise de fram :D :p ;)
Hvor mange trenger man da??? Ser det koster 35kr/stk og man må vel ha endel...?
Ja de der er veldig billige da. Er dyrere her til lands. Men nå har jeg 10 ca og det går akkurat, men er litt snaut med tanke på å ikke skulle vaske altfor ofte. Har 4 på vei fra den kinabutikken da, da blir det vel bra!
Men de jeg har nå skal passe ut bleieperioden =) Og jeg har som sagt kjøpt endel privat og på salg, så det blir ikke så ille i grunn.
 
Ja de der er veldig billige da. Er dyrere her til lands. Men nå har jeg 10 ca og det går akkurat, men er litt snaut med tanke på å ikke skulle vaske altfor ofte. Har 4 på vei fra den kinabutikken da, da blir det vel bra!
Men de jeg har nå skal passe ut bleieperioden =) Og jeg har som sagt kjøpt endel privat og på salg, så det blir ikke så ille i grunn.
Ja, her går det fort 6 bleier om dagen, om ikke mer :eek: Så vaskemaskinen må jo gå i ett om man ikke har mange nok...samtidig som man ikke må ha FOR mange igjen så de blir liggende for lenge før de blir vasket :eek: ;) :p
 
Back
Topp