Tenkte å ta med noen kjeks, så gå rett ned på McDonald’s for frokost og iskaldt vann med isbiter Såklart
Det er smart Jeg gikk rett fra legen til butikken på samme kjøpesenter sist og fikk nesten ikke spis fort nok xD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte å ta med noen kjeks, så gå rett ned på McDonald’s for frokost og iskaldt vann med isbiter Såklart
Noen som har tatt denne testen enda? Jeg skal ta den på mandag. Gruer meg, for har hørt at mange blir dårlige av å drikke dette sukkervannet.
Ikke vann eller noen ting. Jeg fikk beskjed om total faste fra midnatt til 2.blodprøve var tatt.Skal ta denne på onsdag...
Kan jeg drikke noe vann før jeg går? Eller skal kroppen være helt tom før man kommer til legen?
Da blir det bare og hoppe i klærne og av gårde til legen da skal bli godt og få denne overstått ogIkke vann eller noen ting. Jeg fikk beskjed om total faste fra midnatt til 2.blodprøve var tatt.
Jeg hadde vannflaske med meg, og tror aldri lunket vann har smakt så godt før som da jeg endelig kunne drikke igjenDa blir det bare og hoppe i klærne og av gårde til legen da skal bli godt og få denne overstått og
Jeg har fått beskjed om at jeg kan drikke litt vann og pusse tenner før jeg kommer inn.Skal ta denne på onsdag...
Kan jeg drikke noe vann før jeg går? Eller skal kroppen være helt tom før man kommer til legen?
Hater det og faste hei blir surren i hode og vondt i hode uten frokost, er veldig glad for at jeg kan kjøre bil til legen og at min mor bor like i nærhetenJeg gruer meg skikkelig for å faste, fordi jeg vet jeg takler dette kjempe dårlig når jeg ikke er gravid.. skal i starten av april
Ja pusse tenner kan vi jo, er jo ikke noe som går ned i magen av det men drikke litt vann hadde hjulpet meg litt.. Kanskje ringe til legekontoret og høre i morgenJeg har fått beskjed om at jeg kan drikke litt vann og pusse tenner før jeg kommer inn.
Jeg gruer meg skikkelig for å faste, fordi jeg vet jeg takler dette kjempe dårlig når jeg ikke er gravid.. skal i starten av april
Ja pusse tenner kan vi jo, er jo ikke noe som går ned i magen av det men drikke litt vann hadde hjulpet meg litt.. Kanskje ringe til legekontoret og høre i morgen
Ja blir godt og bli ferdige med den værtfall heiDet grudde jeg meg veldig til også, er skikkelig dårlig på å faste eller gå lenge mellom måltider.
Så jeg endte med å stå opp igjen 23.30 i går kveld for å spise en brødskive fordi jeg var så stresset over det å faste (Skulle faste fra kl. 24). Mulig det var den skiva som reddet meg.. uansett gikk det overraskende bra. Bare kjedelig å sitte der så lenge Men godt når det er over. Og det er jo viktig å få testet
Er det stikk i fingen eller blodprøve i armen?
Er livredd
Jeg hadde 5,1 på fastende og 4,9 etter to timer. Dermed ikke svangerskapsdiabetes på meg.Hvordan ble resultatet av deres tester da? Jeg hadde fastende blodsukker på 5,5 og har dermed svangerskapsdiabetes.
Etter 2 timer var det 5,9 da... Så det var godt under grensen
Jeg hadde 5,1 på fastende og 4,9 etter to timer. Dermed ikke svangerskapsdiabetes på meg.