Gjetting av kjønn fra tidlig ultralyd. Nub teorien

Har time på knøttet ultralyd 1 juni. Er da 13+6. å da håper jeg at jeg får vite kjønn:) hvor langt er du på vei til onsdag @*Maya* ❤️
Da er jeg 14+2. Så hååååper hun klarer å se det. Føler ikke at jeg trenger den timen for å sjekke noe annet så kjedelig å betale 1200 kr for å ikke få vite kjønnet

Nub synes godt ja. Det er streken med delt tupp. Det er nok en jente, lang og rett nub. Gutt ville ha synes veldig godt så langt på vei.
Åå, takk! Blir spennande og sjå på OUL om 2.5 veke! Har hatt skikkeleg jentefølelse denne gongen, og den følelsen stemte med første (gutt) :joyful:

Da er jeg 14+2. Så hååååper hun klarer å se det. Føler ikke at jeg trenger den timen for å sjekke noe annet så kjedelig å betale 1200 kr for å ikke få vite kjønnet
Da ser du deg opp på nub teorien på forhånd og så ser du det selv. Når de måler crl så synes som regel kjønnsorganet. Håper du får gode bilder om de ikke vil fortelle det til deg.

Da ser du deg opp på nub teorien på forhånd og så ser du det selv. Når de måler crl så synes som regel kjønnsorganet. Håper du får gode bilder om de ikke vil fortelle det til deg.
Jeg var på toul om mandagen 12+6 og da syns jeg at jeg så jentenub. Hvertfall utifra det jeg har sett av forskjeller på jenter og gutter på bilder. Jeg spurte jordmor men hun ville ikke si noe men hun smilte lurt. Så bestilte privat ul 14+2 for å finne ut av om jeg så riktig eller ikke

Jeg var på toul om mandagen 12+6 og da syns jeg at jeg så jentenub. Hvertfall utifra det jeg har sett av forskjeller på jenter og gutter på bilder. Jeg spurte jordmor men hun ville ikke si noe men hun smilte lurt. Så bestilte privat ul 14+2 for å finne ut av om jeg så riktig eller ikke
Da synes jeg du skal be om et bilde med kjønnsorganet hvis de ikke vil si kjønnet på den private heller. Jeg ba om det på otul da hun ikke ville uttale seg om kjønnet. Jeg ba også om hun kunne filme under rumpa så jeg kunne se selv.

Da synes jeg du skal be om et bilde med kjønnsorganet hvis de ikke vil si kjønnet på den private heller. Jeg ba om det på otul da hun ikke ville uttale seg om kjønnet. Jeg ba også om hun kunne filme under rumpa så jeg kunne se selv.
Da skal jeg be om det hvis ho ikke ser det :)

Ser dere noe her? 12+6
:)

Vedlegg

• 20230521_124818.jpg
    20230521_124818.jpg
    5,8 MB · Visninger: 110
  • 20230521_124811.jpg
    20230521_124811.jpg
    5,3 MB · Visninger: 111
Last edited:
Vet ikke man ser noe her, men?
20230522_122007.jpg

Privat ultralydtime i morgen for å forhåpentligvis få vite kjønn❤️ 14+4. Så spent! Men etter ordinær tul på sykehuset tror jeg det er en jente jeg så.

Privat ultralydtime i morgen for å forhåpentligvis få vite kjønn❤️ 14+4. Så spent! Men etter ordinær tul på sykehuset tror jeg det er en jente jeg så.
Jeg skal på privat til torsdagen og er også veldig spent. Har bestilt den timen kun for å vite kjønn siden de ikke ville si noe på otul på sykehuset. Jeg syns jeg helt tydelig så jente så er veldig spent på om jeg så riktig :Heartred Er 14+2 når vi skal dit så håper hun klarer å se noe

Ser man på et av disse? :) 13+5IMG_4565.jpeg

Vedlegg

• IMG_4566.jpeg
    IMG_4566.jpeg
    225,6 KB · Visninger: 44
  • IMG_4567.jpeg
    IMG_4567.jpeg
    471,5 KB · Visninger: 44
Last edited:
Jeg skal på privat til torsdagen og er også veldig spent. Har bestilt den timen kun for å vite kjønn siden de ikke ville si noe på otul på sykehuset. Jeg syns jeg helt tydelig så jente så er veldig spent på om jeg så riktig :Heartred Er 14+2 når vi skal dit så håper hun klarer å se noe
Det var bakgrunnen for at jeg bestilte timen også.
Har vært der og fått vite kjønn nå. Det står foreløpig skrevet på en lapp som er stiftet igjen til samboer kommer hjem fra jobb. Krever virkelig viljestyrke å ikke åpne den :smiley-ashamed004

Har ikke hatt noe magefølelse, men etter ordinær tul så fikk jeg aning om jente da det ikke var noe synlig guttetiss og nub så flat ut (hvis det var nub jeg så), men etter ultralyd i dag så tror jeg det var en guttetiss jordmor fant. Det får jeg vite i kveld hvert fall:nailbiting:

Back
Topp