Gjetting av kjønn fra tidlig ultralyd. Nub teorien

Man kan ikke se kjønnet ordentlig. Men ingen ting stikker opp. Så langt på vei ville det vært synlig på disse bildene om det var gutt. Så holder en knapp på jente her.
Jeg er enig og tror også nå at det muligens er ei lita jente, men føler meg ikke sikker før noen som kan det også ser det samme. Vurderer privat ultralyd for å bekrefte det, siden sykehuset jeg tilhører ikke sier noe om kjønn før uke 20.

Jordmor sa at baby hadde urin i blæra, så lurer på om dette jeg har ringet rundt er blæra + nuben?
IMG_2808.jpeg

Jeg er enig og tror også nå at det muligens er ei lita jente, men føler meg ikke sikker før noen som kan det også ser det samme. Vurderer privat ultralyd for å bekrefte det, siden sykehuset jeg tilhører ikke sier noe om kjønn før uke 20.

Jordmor sa at baby hadde urin i blæra, så lurer på om dette jeg har ringet rundt er blæra + nuben?
Vis vedlegget 405642

Det helt til venstre i ringen din er nok blæra ja, men klarer ikke se nub her. Ser ut som blæra ligger høyt da, som jo også indikerer jente :)

Vis vedlegget 405642
Jeg er usikker. Jeg bestilte meg privat ultralyd i uke 15 for jeg kunne ikke vente med å vite kjønnet.

Uke 15 føles så lenge ut til:( Lurer på om de kan se det til uka hvis jeg bestiller da. Er 14+0 i morgen.
Jeg har bestilt privat 14+2. Har hørt at andre har fått vite tidligere enn det, der jeg har bestilt.

Noen som vil gjette? Venter tvillinger så legger ut et bilde av hver av de! Tatt i dag, 12+0(egentlig termin i desember, men blir flytta til november siden det er tvillinger)

Vedlegg

• 19BD7216-F085-424B-9130-BB3D365C6A1D.jpeg
    19BD7216-F085-424B-9130-BB3D365C6A1D.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 73
  • 050C75C0-C53D-4F2B-A0BF-1646662204B8.jpeg
    050C75C0-C53D-4F2B-A0BF-1646662204B8.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 73
Prøver igjen…. Jeg fikk ingen bilde med nub på fra tidlig ultralyd, men jeg hadde lest meg opp på Nub theory på forhånd. Jeg syns nuben stod rett opp, betyr dette uansett gutt?i uke 12+2 var jeg der.. legen som tok ultralyden sa det var for tidlig og at han har tatt feil så mange ganger at han ville ikke si noe..

Prøver igjen…. Jeg fikk ingen bilde med nub på fra tidlig ultralyd, men jeg hadde lest meg opp på Nub theory på forhånd. Jeg syns nuben stod rett opp, betyr dette uansett gutt?i uke 12+2 var jeg der.. legen som tok ultralyden sa det var for tidlig og at han har tatt feil så mange ganger at han ville ikke si noe..
Nub som peker oppover er gutt, men vanskelig å si sikkert når man ikke har sett med egne øyne. Eventuelt bestille privat time til ultralyd i uke 14.

Når er neste ultralyd? Du får kanskje litt mer oppfølging med to.
Det stemmer! Har i tillegg hatt en blødning, så tok UL på tirsdag og i går også har jeg time på tirsdag som kommer(det er timen til tidlig UL). Videre vet jeg ikke hva som kommer av oppfølging, men det blir nok tettere oppfølgning. Har første time hos jordmor til uken, så vet ikke så mye selv enda

Litt usikker på om det er nuben man ser her? 13+4 når bildene vart tatt.

Vedlegg

• IMG_20230519_163513.jpg
    IMG_20230519_163513.jpg
    1,4 MB · Visninger: 97
  • IMG_20230519_163455.jpg
    IMG_20230519_163455.jpg
    1,1 MB · Visninger: 97
Back
Topp