Gjetting av kjønn fra tidlig ultralyd. Nub teorien

Er det noe nub med på disse bildene? Siste gang jeg var på ultralyd, men ble plutselig nysgjerrig nå på om nub kan ha blitt med på mine bilder. 11+3 så mulig altfor tidlig? :smiley-ashamed004
IMG_2678.jpegIMG_2679.jpegIMG_2680.jpeg

Tror ikke jeg ser noe nub selv her, men verdt et forsøk å dele med dere! 12+5.

Vedlegg

• IMG_8986.jpeg
    IMG_8986.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 25
  • IMG_8985.jpeg
    IMG_8985.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 25
Det er fryktelig tidlig. Men allikevel så ligger den ikke helt flatt. Så tipper dette er en tidlig gutt.
Spennende at en har tippet gutt og en jente på bildene mine! Disse er fra 11+3 så vet det egentlig er for tidlig. Skal på OTUL om to dager og da er jeg 13+6 så blir spennende å se da :)

Dette er jente-nub, men det er de fleste så tidlig som 11+3, så enda god tid til å reise seg :)
Spennende at en har tippet gutt og en jente på bildene mine! Disse er fra 11+3 så vet det egentlig er for tidlig. Skal på OTUL om to dager og da er jeg 13+6 så blir spennende å se da:)

Spennende at en har tippet gutt og en jente på bildene mine! Disse er fra 11+3 så vet det egentlig er for tidlig. Skal på OTUL om to dager og da er jeg 13+6 så blir spennende å se da:)

Veldig spennende! Oppdater gjerne! :happy:

Da vil du se det uten tvil. Om du ikke får bilde av nub så se godt etter når de måler. Kjønnsorganet vil synes. Hvis du ikke ser noe som peker opp så sent så er det jente. Og er det gutt så ser du det raskt.

Da vil du se det uten tvil. Om du ikke får bilde av nub så se godt etter når de måler. Kjønnsorganet vil synes. Hvis du ikke ser noe som peker opp så sent så er det jente. Og er det gutt så ser du det raskt.
Takk, jeg skal komme inn med klinkekuleøyne :laughing002 Men jeg håper egentlig jordmor vil si det, for jeg er førstegangsfødende så jeg er ikke mye kjent med hva man ser på ultralydbilder.

Heldigvis så tror jeg at jeg skal ha samme jordmor på undersøkelsen som jeg har betalt for privat en del ganger, og vi har fått et godt forhold da hun har fulgt meg opp med et par ultralyder alt pga blødninger som jeg har sjekket. Så da håper jeg hun vil avsløre det for oss❤️

Takk, jeg skal komme inn med klinkekuleøyne :laughing002 Men jeg håper egentlig jordmor vil si det, for jeg er førstegangsfødende så jeg er ikke mye kjent med hva man ser på ultralydbilder.

Heldigvis så tror jeg at jeg skal ha samme jordmor på undersøkelsen som jeg har betalt for privat en del ganger, og vi har fått et godt forhold da hun har fulgt meg opp med et par ultralyder alt pga blødninger som jeg har sjekket. Så da håper jeg hun vil avsløre det for oss❤️
Men i tilfelle hun ikke vil uttale seg så kan det være lurt å kunne se selv. Google nub theory 13 og 14 weeks. Samt sjekk "gender scan 13 og 14 weeks" på YouTube. Da vil du vite litt hva du skal se etter og hvilken vinkel du ser det best i.

Jeg har en følelse av hva det er, men gøy om noen kan se om det stemmer Bildene er tatt 13+6

Vedlegg

• IMG_4460.jpeg
    IMG_4460.jpeg
    342,5 KB · Visninger: 91
  • IMG_4458.jpeg
    IMG_4458.jpeg
    271,6 KB · Visninger: 91
  • IMG_4459.jpeg
    IMG_4459.jpeg
    282,7 KB · Visninger: 91
Jeg har en følelse av hva det er, men gøy om noen kan se om det stemmer Bildene er tatt 13+6
Det er en jente. Nub er flat og kjønnslepper har startet å forme seg. Bildet jeg har markert ser ut til å være tatt ovenfra. Viser tydelig hovne kjønnslepper.

Vedlegg

• Screenshot_20230516_104843.jpg
    Screenshot_20230516_104843.jpg
    52,5 KB · Visninger: 87
Back
Topp