Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nub synes godt ja. Hvor mange uker og dager er foster på bildet?Vis vedlegget 405410Noen som ser noe her?
12 + 1Nub synes godt ja. Hvor mange uker og dager er foster på bildet?
Er det noe nub med på disse bildene? Siste gang jeg var på ultralyd, men ble plutselig nysgjerrig nå på om nub kan ha blitt med på mine bilder. 11+3 så mulig altfor tidlig?
Vis vedlegget 405425Vis vedlegget 405426Vis vedlegget 405427
Det er fryktelig tidlig. Men allikevel så ligger den ikke helt flatt. Så tipper dette er en tidlig gutt.Er det noe nub med på disse bildene? Siste gang jeg var på ultralyd, men ble plutselig nysgjerrig nå på om nub kan ha blitt med på mine bilder. 11+3 så mulig altfor tidlig?
Vis vedlegget 405425Vis vedlegget 405426Vis vedlegget 405427
Spennende at en har tippet gutt og en jente på bildene mine! Disse er fra 11+3 så vet det egentlig er for tidlig. Skal på OTUL om to dager og da er jeg 13+6 så blir spennende å se daDet er fryktelig tidlig. Men allikevel så ligger den ikke helt flatt. Så tipper dette er en tidlig gutt.
Spennende at en har tippet gutt og en jente på bildene mine! Disse er fra 11+3 så vet det egentlig er for tidlig. Skal på OTUL om to dager og da er jeg 13+6 så blir spennende å se daDette er jente-nub, men det er de fleste så tidlig som 11+3, så enda god tid til å reise seg
Spennende at en har tippet gutt og en jente på bildene mine! Disse er fra 11+3 så vet det egentlig er for tidlig. Skal på OTUL om to dager og da er jeg 13+6 så blir spennende å se da
Da vil du se det uten tvil. Om du ikke får bilde av nub så se godt etter når de måler. Kjønnsorganet vil synes. Hvis du ikke ser noe som peker opp så sent så er det jente. Og er det gutt så ser du det raskt.Spennende at en har tippet gutt og en jente på bildene mine! Disse er fra 11+3 så vet det egentlig er for tidlig. Skal på OTUL om to dager og da er jeg 13+6 så blir spennende å se da
Takk, jeg skal komme inn med klinkekuleøyne Men jeg håper egentlig jordmor vil si det, for jeg er førstegangsfødende så jeg er ikke mye kjent med hva man ser på ultralydbilder.Da vil du se det uten tvil. Om du ikke får bilde av nub så se godt etter når de måler. Kjønnsorganet vil synes. Hvis du ikke ser noe som peker opp så sent så er det jente. Og er det gutt så ser du det raskt.
Men i tilfelle hun ikke vil uttale seg så kan det være lurt å kunne se selv. Google nub theory 13 og 14 weeks. Samt sjekk "gender scan 13 og 14 weeks" på YouTube. Da vil du vite litt hva du skal se etter og hvilken vinkel du ser det best i.Takk, jeg skal komme inn med klinkekuleøyne Men jeg håper egentlig jordmor vil si det, for jeg er førstegangsfødende så jeg er ikke mye kjent med hva man ser på ultralydbilder.
Heldigvis så tror jeg at jeg skal ha samme jordmor på undersøkelsen som jeg har betalt for privat en del ganger, og vi har fått et godt forhold da hun har fulgt meg opp med et par ultralyder alt pga blødninger som jeg har sjekket. Så da håper jeg hun vil avsløre det for oss
Det er en jente. Nub er flat og kjønnslepper har startet å forme seg. Bildet jeg har markert ser ut til å være tatt ovenfra. Viser tydelig hovne kjønnslepper.Jeg har en følelse av hva det er, men gøy om noen kan se om det stemmer Bildene er tatt 13+6
Nub synes godt ja. Hvor mange uker og dager er foster på bildet?
Hva tenker du? Var 12 + 1 her.Vis vedlegget 405410Noen som ser noe her?