LilleMymlin
Andre møte med forumet
Spennende har to gutter fra før, så hadde vært gøy med jente.Det er en jente. Du kan se strekene for kjønnslepper.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende har to gutter fra før, så hadde vært gøy med jente.Det er en jente. Du kan se strekene for kjønnslepper.
Ganske så sikker på at du kan handle kjoler til denneSpennende har to gutter fra før, så hadde vært gøy med jente.
Navlesnoren dekker tuppen av nub så det er vanskelig å si om den peker litt opp med stacking eller rett fremEgentlig har jeg tenkt jeg ikke vil vite kjønnet før fødselen, men morsomt å prøve likevel
Vet ikke helt om bildene viser det de skal, eller er i god nok kvalitet. Er 12+5.
Tusen takk for svar likevell Får bare smøre meg med tålmodighet til fødselen siden jeg og samboer egentlig har avtalt å ikke vite.Navlesnoren dekker tuppen av nub så det er vanskelig å si om den peker litt opp med stacking eller rett frem
Da var det kanskje meningen at det ikke skulle synes på bildet daTusen takk for svar likevell Får bare smøre meg med tålmodighet til fødselen siden jeg og samboer egentlig har avtalt å ikke vite.
Ja, det spørs. jeg spurte før jeg la ut i tråden, sist svangerskap var det jeg som ikke vite og han som respekterte mitt valg, så viktig å støtte han denne gangen.Da var det kanskje meningen at det ikke skulle synes på bildet da
Takk for at du så på bilde. Skal på OUL om 4 uker, så blir spennende å se om det stemmerGanske så sikker på at du kan handle kjoler til denne
Med så høy vinkel på nub så tenker jeg det mest sannsynlig er gutt. Men det er ikke de beste bildene så er litt vanskelig å se. Skal du ha flere ultralyder før oul?Jeg har fått to forskjellige svar på bildene mine, hva tror dere? La det først ut i tråden i septembergruppen (gutt) men en av «Nub theory queens» på Facebook sier jente!
12+4 på bildene (termin 1.nov)
Jeg tenker også gutt pga bildene. Hadde ikke planlagt flere ul før OUL i starten av juni men får se om ikke nysgjerrigheten tar megMed så høy vinkel på nub så tenker jeg det mest sannsynlig er gutt. Men det er ikke de beste bildene så er litt vanskelig å se. Skal du ha flere ultralyder før oul?
Jeg har fått to forskjellige svar på bildene mine, hva tror dere? La det først ut i tråden i septembergruppen (gutt) men en av «Nub theory queens» på Facebook sier jente!
12+4 på bildene (termin 1.nov)
Jeg blir overrasket om dette er jente. Den både vinkler og ser ut til å ha stacking. Hvem som helst kan jo også gjette i de gruppene uten å ha noe som helst peiling.Så spennende, kan se at den er litt tricky. Begge som har gjettet på Queens er jo admins, men hun Jemma tror jeg litt ekstra på, hun virker veldig dreven og nevnes ofte hvis de skal tagge hverandre - så jeg holder en knapp ekstra på gutt
Jeg blir overrasket om dette er jente. Den både vinkler og ser ut til å ha stacking. Hvem som helst kan jo også gjette i de gruppene uten å ha noe som helst peiling.
Litt utydelig nub, men alt jeg ser peker rett frem. Så gjetter jente ut fra hva jeg kan se.Noen som ser noe her? 12+4
Ikke sikkert at kjønnsorganet eller nub er med på bildene
Og her er det helt åpenbart dette er en gutt! Stasen står rett til værs. Når man har sett mange bilder over mange år så kjenner man igjen de forskjellige fasene i utviklingen og hvor nub sitter.Tror ikke nub synes her? Eller? 13+0. Jeg skjønner ikke helt hvordan dere klarer å se, annet enn på bildene hvor det er helt åpenbart
Hahaha jeg trodde det var låret som henger sammen med leggen og fotbladet man ser hun som tok ul'en ville heller ikke si noe helt sikkert, så da fikk jeg en følelse av at det er jente og at hun kanskje tenkte nuben kunne reise seg enda. Så feil kan man altså ta takk for at du tar deg tid til å se på bildene til alle oss nysgjerrige som ikke klare å vente til oul!Og her det helt åpenbart dette er en gutt! Stasen står rett til værs. Når man har sett mange bilder over mange år så kjenner man igjen de forskjellige fasene i utviklingen og hvor nub sitter.
Offentlige ultralyd får man sjeldent vite kjønn før oul. Virker til å være nye retningslinjer. Så jeg tror de bare sier at de ikke kan se det tydelig nok til å si noe.Hahaha jeg trodde det var låret som henger sammen med leggen og fotbladet man ser hun som tok ul'en ville heller ikke si noe helt sikkert, så da fikk jeg en følelse av at det er jente og at hun kanskje tenkte nuben kunne reise seg enda. Så feil kan man altså ta takk for at du tar deg tid til å se på bildene til alle oss nysgjerrige som ikke klare å vente til oul!